
Irek J.
Użytkownicy-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
O Irek J.
- Urodziny 22.04.1976
Informacje osobiste
-
Mój klub zainteresowań
Budowa - wymiana doświadczeń
Profil płatny
-
Kategoria
usługi
Irek J.'s Achievements
WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)
10
Reputacja
-
Witam Panowie, Długo sam kombinowałem, żeby rozwiązać problem i ciężko znaleźć mi samemu rozwiązanie i pomyślałem, że zasięgnę rady u specjalistów. Do rzeczy. Wykonane zostały u mnie schody z granitu. jeszcze w trakcie remontu okazało się, że po bocznych ścianach mocno zacieka woda. Podsyłam link do zdjęć: https://ibb.co/gjxD7Rg https://ibb.co/hK3Td8z Docelowo chciałbym obrobić schody takim samym granitem ale póki co, ze względu na resztę remontu, tymczasowo chcę położyć putz. Obawiam się, a wręcz jestem pewny, że za kilka miesięcy ścianki będą całe w zaciekach. Rozważałem rozebranie tych schodów i położenie na nowo, jednak boję się uszkodzeń stopni i dodatkowych kosztów. Od spodu są nacięcia (zrobione przez wykonawcę ręcznie po zgłoszeniu problemu) jednak woda wciąż się leje. Okapniki raczej nie wchodzą w grę, bo brzydko wyglądają. No i pytanie teraz co z tym wszystkim można zrobić minimalizując szkody? Czy jak docelowy granit wyląduje na ścianie to sprawa będzie rozwiązana, bo woda po kamieniu po prostu spłynie? Liczę na Wasze pomysły i porady, bo nie wiem już sam co z tym zrobić
-
Witam, wynająłem ostatnio mieszkanko i w korytarzu i kuchni są boazerie, wszędzie, łącznie z sufitem. Proste pytanie. Czym porządnie zmyć boazerię? Mieszkanie było zapuszczone, trochę je odświeżam (tapety, małe malowanie) ale boazerii nie wymienię i trzeba jakoś ją doprowadzić do porządku. Jakie preparaty, techniki itp. polecacie? Myślę, że wiele ludzi ma z tym problem i tak jak ja nie chce się pchać w dodatkowe koszta. Proszę o pomoc:) Poniżej zdjęcia
-
- boazerie
- doprowadzić
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Reklamacja okna, odpowiedź producenta negatywna. Co dalej?
Irek J. odpowiedział Irek J. → na topic → Okna, okna dachowe, drzwi, bramy garażowe
Sprawa została zgłoszona i przez prawie 4 miesiące byłem bezczelnie zbywany jak nie przez właściciela, to przez sekretariat firmy. W końcu Pan właściciel szanownie przyjechał, porobił sobie zdjęcia i zniknął. Znowu telefony, znowu zbywanie przez całą firmę. W końcu w międzyczasie dostałem odpowiedź typu "taka uroda jasnych uszczelek" więc postanowiłem spytać się osób z tego forum, które powiedziały mi, że sprawa nadaje się do reklamacji, bo wkład okienny jest niepoprawnie zamontowany. Uważam, że nie jeden z Was by postąpił identycznie gdyby czuł się ignorowany za każdym razem gdy grzecznie podchodzi do sprawy Tym bardziej jeśli trwało by to tyle czasu.- 17 odpowiedzi
-
- negatywna.
- odpowiedź
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Reklamacja okna, odpowiedź producenta negatywna. Co dalej?
Irek J. odpowiedział Irek J. → na topic → Okna, okna dachowe, drzwi, bramy garażowe
Jak mam to rozumieć? Pismo zdawało mi się sporządzone prawidłowo. Z doświadczenia wiem, ze trzeba w zgłaszaniu reklamacji zaznaczyć naprawę lub wymianę. Gdzie popełniłem błąd?- 17 odpowiedzi
-
- negatywna.
- odpowiedź
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Reklamacja okna, odpowiedź producenta negatywna. Co dalej?
Irek J. odpowiedział Irek J. → na topic → Okna, okna dachowe, drzwi, bramy garażowe
Fotki uszczelki są do wglądu w pierwszym temacie. Link powyżej.- 17 odpowiedzi
-
- negatywna.
- odpowiedź
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam, Jakiś czas temu założyłem na forum temat odnośnie wady uszczelki w oknach. Link do tematu http://forum.muratordom.pl/showthread.php?210523-Nieszczelna-uszczelka-Wada-Prosz%C4%99-o-pomoc&p=5703534#post5703534 Napisałem do firmy pismo reklamacyjne o treści: "W dniu 15.06.2012r. została u Państwa zamówiona usługa dostawy oraz instalacji okien, a dnia 11.07.2012r. zostały one zamontowane. Po dwóch miesiącach, pod dolną zewnętrzną uszczelką zaczął zbierać się brud, którego nie można usunąć. Uszczelka odpycha wkład szybowy, przez co szyba nie przylega szczelnie do uszczelki. Fakt ten został niezwłocznie Państwu zgłoszony. Po wielokrotnych rozmowach z Panią przyjmującą zgłoszenia w Państwa biurze, a także właścicielem firmy xxx, okna zostały sfotografowane i usterka przyjęta do usunięcia. Reklamacja okien została zgłoszona Państwu we wrześniu i do tej pory wada nie została zlikwidowana. Zgodnie z Art. 637. § 1. żądam doprowadzenia okien do właściwego stanu lub ich wymiany w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez Państwa firmę niniejszego pisma. W przypadku braku usunięcia wady dostarczonych okien w wyznaczonym terminie, zostanie przeze mnie powołany rzeczoznawca, a wszelkie poniesione koszty, będę egzekwować od Państwa firmy drogą sądową." I otrzymałem taką odpowiedź: Prosił bym o podpowiedź kogoś znającego się na rzeczy o podpowiedź co dalej robić. Czy jest sens się dalej z gośćmi przepychać, powołać rzeczoznawcę i jest szansa na wygranie sprawy czy mają rację w tym co piszą w odpowiedzi na reklamację i "tak po prostu ma być, bo taka uroda jasnych uszczelek"? Boję się, że za parę lat okno będzie wyglądać jak śmieć. Czekam na sugestie i z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Irek
- 17 odpowiedzi
-
- negatywna.
- odpowiedź
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam serdecznie, mam problem z oknami i nie wiem co powinienem zrobić. Zauważyłem, że między uszczelką, a oknem u dołu okna zbiera się brud i jest on trudny do wyczyszczenia. Na jednym ze zdjęć widać jak próbowałem go z tamtąd usunąć ale bez skutku. I teraz mam pytanie, czy uznać to jako wadę okna i nie szczelne uszczelki i złożyć reklamację czy też są na tego typu zabrudzenia sposoby. Proszę o pomoc. Pozdrawiam, Irek
- 4 odpowiedzi
-
- nieszczelna
- pomoc
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami: