
mariuszkielce
Użytkownicy-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
O mariuszkielce
- Urodziny 16.08.1973
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Mój klub zainteresowań
Budowa - wymiana doświadczeń
Dane osobowe
-
Miejscowość
Kielce
-
Kod pocztowy
25-020
-
Województwo
świętokrzyskie
Profil płatny
-
Kategoria
usługi
mariuszkielce's Achievements
SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)
10
Reputacja
-
[Witam.Prosze o kontakt na numery telefonów 509702720 lub 509577900. Nasi konsultanci pomogą wprowadzić poprawne ustawienia dla kotła DEFRO DUO UNI 25 kw.Pozdrawiam.Mariusz
-
-
Witam.Proszę o kontakt z serwisem firmy DEFRO .Zbiornik na pewno zostanie wymieniony na nowy.Zawsze może Pan zadzwonić do mnie pod nr.663664427 postaram się pomóc .Pozdrawiam.Mariusz
-
Witam.jak pisałem wcześniej ma Pan do dyspozycji doradców technicznych ,którzy pełnią dyżur 24 godz. na dobę .Jeżeli boryka się Pan z nadmiernym osadzaniem sadzy na wymienniku kotła proszę o telefon na naszą infolinię postaramy się rozwiązać ten problem.Przyczyn osadzania może być wiele np. zbyt mały ciąg kominowy , niska jakość paliwa,niska temp.kotła itd.Podaję numer telefonu infolinii 509702720.Pozdrawiam.Mariusz Mój numer tel.663664427
-
Witam.Ciszę się ,że nasz serwis naprawił usterkę w Pańskim kotle.Tak jak mówiłem staramy się dotrzeć do klienta w 48 godz. od zgłoszenia (oczywiście w dni robocze).Zapewniam ,że żaden klient nie zostanie pominięty. Zależy nam na profesjonalnej obsłudze.Ponadto infolinia serwisowa jest czynna przez 24 h pod numerami tel.. 509702720 lub 509577900 Nasi doradcy koordynują wyjazdami serwisu tak aby czas dojazdu naszego serwisu był jak najkrótszy.Obecnie na Panskim rejonie działa czterech serwisantów zewnętrznych .Prosze o kontakt jeżeli jest Pan zainteresowany wspołpracą.Mój numer 604426553.Pozdrawiam.Mariusz
-
Witam.Drogi Panie Hydrauliku wczoraj popołudniu nasz serwis zewnętrzny otrzymał przesyłkę z częściami potrzebnymi do realizacji zgłoszenia reklamcyjnego w rejonie Suwałk. Skontaktowali się z klientem i dzisiaj rano udali się na zgłoszenie.Pozwoliłem sobie zadzwonić do klienta i wszystko spokojnie wyjaśniłem.Małe opóżnienie powstało na skutek nie dostarczenia na czas przesyłki kurierskiej z częciami. Myśle ,że cała sprawa zakończy sie w dniu dzisiejszym i klient będzie mógł spokojnie rozpalić na palenisku automatycznym.Niestety dzisiaj rano Pana telefon był nie dostępny .Postaram się zadzownić w innym terminie.Dziękujemy za opinie ,które napewno weżmiemy pod uwagę.Pozdrawiam.Mariusz
-
Witam.Postaram sie w dniu jutrzejszym wyjaśnić dlaczego zgłoszenie nie zostało jeszcze zrealizowane.Prosze o wyrozumiałośc i cierpliwość.Dzwoniąc do mnie dzisiaj o godz. 17.00 nie mogłem z Panem rozmawiac ponieważ prowadziłem szkolenie dla instalatorow o czym poinformowałem Pana oddzwaniając. Konstrukcja podajnika została ulepszona i zapewniam ,że po wymianie nie powinno byc już żadnych problemów.Prosze wierzyć ,że cały czas analizujemy zgłoszenia i na bieżaco wyciągamy wnioski.Zadna reklamacja nie zostanie pozostawiona bez odpowiedzi .Jutro skontaktuje się z Panem i wyjaśnie na jakim etapie jest zgłoszenie i komu zostało zlecone. Pozdrawiam.Mariusz
-
Witam .Infolinia całodobowa jest do dyspozycji użytkowników przez 24 godziny. Jak pisałem wcześniej dyżur pełnią doradcy techniczni firmy DEFRO i TECH. Serwis jeżdżący fabryczny lub zewnętrzny koordynowany jest przez doradców technicznych pracujących w godz.8-16.Dlatego pracownik infolinii poprosił Pana o telefon w godzinach pracy biura. Ponadto dane o które prosiliśmy są przechowywane w bazie danych i na bieżąco weryfikowane.W dniu dzisiejszym przyjęliśmy zgłoszenie i niezwłocznie przystępujemy do realizacji. W ciągu 48 godz. serwis usunie usterkę.Cżęści zabierzemy do analizy i gruntownie przebadamy. Wyniki pozwolą nam określić przyczynę awarii i wyciągnąć wnioski na przyszłość. W razie jakichkolwiek pytań podaję nr. tel.kontaktowego : 663664427, 41/3038085 .Pozdrawiam.Mariusz
-
Witam.Panie Krzysztofie.Nasza firma montuje do swoich kotłów motoreduktory posiadające dwuletnią gwarancję.Gwarantem jest ich producent i to on w większości zgłoszeń zapewnia obsługę serwisową ( umowa o współpracy). Serwis nie powinien wysyłac przekładni pocztą .Przepraszamy za niedogodność. Regulator pokojowy, który Pan zakupił wspołpracuje ze sterownikami typu AG,AM LUX, AG LUX . Podstawowa sprawa to kompatybilnośc oprogramowania .Trzeba to sprawadzić.NIezbędny jest przewód komunikacyjny czterożyłowy i możemy przystąpić do podłączania.W sterowniku wybieramy funkcję regulator pokojowy. W Pana przypadku włączamy regulator firmy TECH ,inna funkcja nie zapewni poprawnego funkcjonowania regulatora pokojowego itd.Proszę zadzwonić do mnie pod numer 663664427 a postaram się pomóc Panu w rozwiązaniu problemu.Mam kilka pytań na które chciałbym uzyskać odpowiedż celem weryfikacji. Przed rozmową proszę przygotować nr.seryjny kotła. Zawsze może Pan skorzystać z usług infolinii serwisowej pod numerami 509702720 lub 509577900.Dyżur pełnią doradcy techniczni firmy DEFRO wspólnie z serwisantami firmy TECH. Pozdrawiam.Mariusz
-
Panie Tomku, sądzę, że tak ma Pan na imię. Nasza firma cały czas próbuje udoskonalać swoje produkty wprowadzając zmiany w projektach. Codziennie nasz dział techniczny przeprowadza wiele rozmów z użytkownikami kotłów firmy DEFRO. Staramy się analizować te rozmowy i wyciągać wnioski na przyszłość. Jesteśmy firmą, której bardzo zależy na opinii klienta i ogólnym zadowoleniu. Pański problem jest dla nas niejako wskazówką, na co należy zwrócić uwagę (bacznie się przyjżeć) w konstrukcji kotła AKM II. Z uporem chciałbym namówić Pana na kontakt ze mną po to, aby jak najszybciej zareagować i pomóc w dokładnym wyregulowaniu kotła. Ponownie podaje nr.tel.663664427 lub adres email:[email protected] Czekam na kontakt . Pozdrawiam. Mariusz
-
DEFRO - przerost formy nad treścią czyli jak pogonić klienta z rekmacją
mariuszkielce odpowiedział kalio → na topic → Ogrzewanie
Mała poprawka- nie zrezygnowałeś tylko firma zrezygnowała z twoich usług ze względu na brak profesjonalizmu z twojej strony i skargi klientów.Proszę pisać prawdę.Mariusz -
Drogi użytkowniku czy zgłosił Pan swój problem do serwisu DEFRO ? Na poprawną pracę kotła składa się wiele czynników i niezasadne jest rozpisywanie się o ewentualnych wadach bez uprzedniego kontaktu z serwisem. .Jak wcześniej pisałem na forum proszę o kontakt telefoniczny pod numer 509702720 lub podaję swój numer 663664427 chętnie pomogę rozwiązać Pański problem.Ponadto podaję mój adres eamil: [email protected] Zawsze może Pan napisać swój numer tel. zadzwonie i wszystko wyjaśnie. Mariusz
-
Witam.Słuchaj zdjęcia ,które zamieściłeś na forum przedstawiają rurki przed wymianą bo po nowemu rurki są z jednego kawała ale ustawione pionowo .Poziomo położone na palenisku tak jak na zdjęciach będa wpychały żar w stronę podajnika.Ustaw rurkę pionowo tak aby ponawiercane otwory skierować do przodu.Dopiero przy takim ustawieniu powinno być wszystko w porządku.Zawsze możesz się zwrócić z zapytaniem pod adres [email protected] panowie przeslą tobie poprawne rysunki - jak ustawić rurkę.Masz też do dyspozycji infolinie czynna cała dobę pod numerem 509702720 i tam uzyskasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Ciebie pytania.Pozdro.Mariusz