Witam wszystkich ponownie. Czytam forum od kilku lat i zanim zaczeliśmy wdrażać plan budowy w życie wszystko wydawało si,ę takie łatwe. Potrzebuję waszej pomocy chodzi mianowicie o papierki. Wiem, że można zlecić wszystko architektowi ale ja chciałam sama i coś mi nie wychodzi. Najpierw wysłałam męża na Piotrkowską 104 po wypis i wyrys z mioejscowego planu zagospodarowania i ok mamy dzwonić w piątek czy już jest,następnie na Pomorskiej wypis z KW i też ok, potem pojechał na Traugutta po wypis z rejestru gruntu (wypis zwykły a był jeszcze rozszerzony), na Traugutta można było kiedyś załatwić mapę sytuacyjną do celów projektowych i tu dupa bo panie nie były zbyt przyjazne i mąż się nie dogadał bo one nie wiedzą o co mu chodzi i niech się dokładnie dowie bo to dużo kasy kosztuje i jak będzie lepiej wiedział to niech wróci i teraz nie wiem czy to załatwić na Traugutta czy u jakiegoś geodety. Jeszcze jedno muszę działkę odrolnić a do tego potrzebujędwa egzemplarze planu zagospodarowania terenu z określoną powierzchnią gruntów do wyłączenia (powierzchnia gruntu zajęta pod budynek i powierzchnia niezbędna do korzystania z tego budynku) i nie wiem czy to jest ten papier z Piotrkowskiej czy gdzieś indziej mam to załatwiać. Jak coś możecie doradzić to będę wdzięczna.