Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

putek

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

O putek

  • Urodziny 26.07.1984

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Województwo
    świętokrzyskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

putek's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. Dziękuję za odpowiedź. W takim razie będę musiał wybrać jakiś akcent, który przeważy . Czy do tych drzwi w wersji bezprzylgowej powinno dołożyć się trzeci zawias? I czy okleina Portasynchro jest rozsądnej jakości?
  2. Cześć, czy mogę Was prosić o podpowiedź czy są jakieś wyraźne różnice na korzyść jednych z poniższych drzwi. Mamy ich w sumie 14 szt. 1. Porta Koncept K.3/H.4. Parter 6 szt. w okleinie Portaperfect 3D. Pietro 6 szt. w okleinie Portasynchro 3D. Grande A.0 - 1 szt. A.1 lustro - 1 szt. Bezprzylgowe, zamek magnetyczny. 2. Pol-Skone Sempre W02. Parter 6 szt. w okleinie CPL Lamistone, Piętro 6 szt. w okleinie Silstone. W00 - 1 szt. WLZ (lustro) - 1 szt. Bezprzylgowe, zamek magnetyczny. Ościeżnice regulowane. Z góry dzięki za pomoc
  3. Cześć, wybraliśmy wstępnie drzwi wewnętrzne Porta Koncept K.3/K.0 (łazienki, garderoby) w okleinie Portaperfect 3D. Bezprzylgowe, zamek magnetyczny. Mamy ich 14 szt. Do tego 2 szt. Porta Grande A1 z lustrem i A.0 i 2 szt. drzwi technicznych (wejście do garażu i piwnicy). Jedna sprawa - czy w podobnym przedziale cenowym jest sens szukać jeszcze innych propozycji? Czy możecie doradzić drzwi techniczne? Chciałbym, żeby były "ciepłe" i ciche. Szerokość otworu 880 i 895. Wysokość do ustalenia (będzie trzeba podwyższyć otwory). Cena w miarę rozsądku. W piwnicy mamy niestety kiepsko wykonane otwory. 1970-1980/840-880 (po tynkowaniu z narożnikami) Czy zostaje w tym przypadku tylko poszerzanie tych otworów lub zmiana modelu drzwi/ościeżnic? Funkcjonalność może być mniejsza. Mam 190cm wzrostu i dodatkowo nie chciałbym obijać czupryny. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Michał
  4. putek

    Ocieplenie strychu

    O mam podobne pytanie. Mam przypadek z teściową. Czy mogę Was prosić o podpowiedź? Strop lany, chyba jak u Kolegi zakładającego temat. Podpowiecie jakiś optymalny sposób na montaż drugiej warstwy wełny w poprzek krokwi? Nie będzie tam już żadnych kartongipsów. Czym wełnę potem zasłonić, żeby się z niej nie sypało? Będzie tam stał rekuperator i dodatkowo będzie to miejsce na "choinkę". Na stropie leżą instalacje i chciałbym tam częściowo wykonać podłogę z płyt OSB na jakiś tregrach drewnianych. Zostało mi trochę styropianu podłogowego 10cm i ostatnie miejsce gdzie go mogę wrzucić to jest pod płyty OSB. Czy pod nim powinna być jakaś warstwa paroszczelna, czy w tym miejscu jest niepotrzebna? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Michał
  5. Cześć, czy Wikęd drzwi TP robi pod zamówienie pod otwór niższy niż 211 cm? Pozdrawiam
  6. Wczoraj miałem okazję przejeżdżać koło Twojego domu. Robi wrażenie. Gratuluję. Faktycznie opisany przez Ciebie problem był mocno widoczny. Po przyjedzie, chciałem zapytać czy to jest ostateczna warstwa już na zewnątrz. W drodze powrotnej cały czas go poszukiwałem, ale mi umknął Pozdrawiam
  7. Cześć, Byliśmy z Żoną zdecydowani już na zakup drzwi zewnętrznych Wikęd TP. Ale w jednym z salonów Pan zasiał ziarenko niepewności i zastanawiamy się jednak nad drewnianymi drzwiami głównymi. Drewno ma swój urok, którego drzwiom stalowym brakuje. Rodzinna tradycja stolarska też kłóciłaby się z drzwiami stalowymi Po przeczytaniu kilkunastu wątków, faworytem najczęściej jest w nich CAL. Niestety w ich wzorach nic nam bardzo do gustu nie przypadło. Przeglądałem też ofertę Urzędowskiego i Stolpawu, ale też nie znaleźliśmy nic co by nas urzekło. W Agmarze jest wzór, który nam się bardzo spodobał - UNO, 88mm, dąb, w kolorze złoty dąb. Niestety o firmie Agmar opinii jak na lekarstwo, a jak już są to od użytkowników "mam, nic im się nie dzieje". Żonie to może by taka opinia pasowała, ważne, że ładne. Ja wolałbym jednak wiedzieć też, że parametry techniczne i wykonanie są w porządku. Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z tym producentem? Ewentualnie mógłby zerknąć fachowym okiem na konstrukcję ich drzwi. Proszę jeszcze o polecenie producentów drzwi zewnętrznych drewnianych, na których produkty warto zwrócić uwagę. Drzwi będą montowane od strony północnej, otwierane na zewnątrz. Nad wejściem jest balkon około 1,2m głęboki. Dom z wiatrołapem, ocieplenie styropian 20cm, ściany BK. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Michał
  8. Zapytałem przez dystrybutora czy jest możliwość we wzorze 26 przesunięcia pasa Inox bliżej środka, poza obrys klamki (tak jak jest w KMT, w podobnym wzorze). Nie robili z tego tytułu większych problemów, oczywiście za dopłatą, ale dla mnie jest to naturalne. Mogli spokojnie napisać, żeby spadał i w sumie bym to przyjął do wiadomości bez zaskoczenia. Ciekawe czy można z Piotrem negocjować tę dopłatę?
  9. Dzięki za odpowiedź. Pozostaje wybrać ostateczny wzór i przemyśleć duokolor. Nie jest to prosta sprawa żeby wybrać z czym zestawić złoty dąb i inox, żeby ładnie się zgrało. A sama opcja jest ciekawa, jako urozmaicenie wyglądu drzwi. Nie macie gdzieś zdjęć z takich realizacji? W drzwiach TP mamy ciepły próg jeden do wyboru? W Premium z Termo jest PVC i aluminium? Który lepiej wybrać? I sprawa najgorsza znaleźć kogoś z głową do montażu. Rozmawiałem dziś z Panem Bartkiem, ale nie słyszałem w Jego głosie dużego zdecydowania co do ekipy, za którą można dać obciąć sobie palca za montaż w okolicy Kielc A z doświadczenia na budowie i z pracy zawodowej wiem, że pozornie łatwą czynność (jaką montaż drzwi chyba jest w porównaniu do innych prac na budowie) można spartolić. A finladnia nie chce na wycieczkę w Świętokrzyskie jechać Czy w tzw. "ciepły montaż" wchodzą dodatkowo taśmy od zewnątrz i wewnątrz? Czy przy drzwiach jest coś jeszcze? I dużo Piotrze piszesz o tym, że słuchacie swoich Klientów . Zyskalibyście +100 do fajności (i sporo internetowych klientów oglądaczy), gdyby w katalogu były zdjęcia prawdziwych drzwi, a nie grafiki, które wyglądają mocno średnio... no dobra - fatalnie. Pozdrawiam
  10. Cześć, Przebrnąłem przez cały temat i wybrałem sobie drzwi jak poniżej. Proszę o podpowiedź, czy na coś jeszcze warto zwrócić uwagę w ofercie Wikęd (jakieś dodatki). Drzwi wejściowe główne: - Termo Prestige, jeden ze wzorów do wyboru: 12B / 24 / 26 / 37 - rozmiar otworu 225x110 (wysokość od nadproża do stropu), wysokość wylewki z posadzką 12 cm - kolor złoty dąb - drzwi prawe, otwierane na zewnątrz - szklenie Reflex - klamka obustronna AXA Klasy C z zabezpieczeniem, kolor Inox - kolor okuć srebrny - wkładka Klasy C z zabezpieczeniem - kolor wkładek satyna - próg PCV lub ALU (który wybrać? jest też wersja z drewnem widzę) - ciepły montaż - systemowe poszerzenia podprogowe - ewentualnie duokolor dla wzorów, w których to możliwe (26 lub 37). Pytanie do Piotr Jażewicza, czy Inox we wzorze 26 ma swoje stałe miejsce? W porównaniu na przykład do podobnego wzoru w KMT, u Was nie ładnie wygląda to, że zachodzi on na klamkę. Lepiej się prezentuje, jak jest przesunięty trochę do środka drzwi, poza obrys klamki. Drzwi tylne w garażu ogrzewanym - Premium z ościeżnicą Termo, jeden ze wzorów do wyboru: 1, 26D, 26G - rozmiar otworu 224x102 (wysokość od nadproża do chudziaka), wysokość wylewki do góry z posadzką 21 cm - kolor złoty dąb - szklenie brak - klamka obustronna AXA Klasy C z zabezpieczeniem, kolor Inox - kolor okuć srebrny - wkładka Klasy C z zabezpieczeniem - kolor wkładek satyna - próg PCV lub ALU (do wyboru) - ciepły montaż - systemowe poszerzenia podprogowe Chyba nie ma sensu do garażu dopłacać do Thermo Prestige? Czy drzwi takie lepiej zamontować przed czy po wylewkach? Osobiście wolałbym przed wylewkami. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Michał
  11. Cześć, Proszę o poradę. Na ściany działowe z BK H+H 12 cm moi, tak zwani, fachowcy wylali bezpośrednio stropy monolityczne. Na parterze mam tylko 3 małe ścianki blisko ścian zewnętrznych i tutaj im się nic nie stało. Niestety na piętrze, na którym na ścianki działowe został wylany bezpośrednio stropodach nie jest już tak kolorowo. Dwie ściany pękły ukośnie od góry ku dołowi, w wielu miejscach ostatnie bloczki zostały oderwane od reszty ściany i uniesione. Wykonałem już dylatację fleksem na połączeniu betonu i BK, która została wypełniona pianką montażową, bloczki które zostały oderwane, są wmurowane od nowa. Murarze też nie szaleli z klejem i ścianki działowe nie budzą mojego zaufania. Chciałbym je jakoś wzmocnić przed tynkowaniem. Trafiłem ostatnio przypadkiem na mini targi budowlane i jeden z przedstawicieli podpowiedział mi, żeby wzmocnić je siatką elewacyjną, wtapiając ją w klej do ociepleń. Czy to jest dobre rozwiązanie? Jeżeli tak, to czy siatkę w narożniku powinno wywinąć się na sufit i tam ją też zatopić w kleju. Pierwsze bloczki od podłogi w ściankach działowych na piętrze są postawione bezpośrednio na zaprawie cementowej. Szukając informacji w wyszukiwarce dotarło też do mnie, że w dwóch miejscach zrobiła się przerwa pomiędzy pierwszym, a drugim bloczkiem od podłogi (w miejscu zaprawy). Stało się to przy otworach drzwi. Może to być spowodowane ugięciem stropu (pod jest środek stropu nad salonem i nad garażem dwustanowiskowym) , ale pewnie ilość kleju też pomogła. Czy wypada zrobić w tych miejscach jakieś dodatkowe wzmocnienia (np. prętami) czy wystarczy to zamontować ponownie na zaprawę/klej. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Michał
  12. Ale ona miała być biodegradowalna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...