Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

piotrek966

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

O piotrek966

  • Urodziny 11.10.1985

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Trójmiasto
  • Województwo
    pomorskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

piotrek966's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Okazuje się, że folia którą widać na zdjęciach to: Strotex 150 AL Przykładowy opis ze sklepu Zastosowanie: Wielowarstwowe folie metalizowane odbijają energię cieplną i wytwarzają dodatkowe efekty izolacyjne Mogą być stosowane we wszystkich dachach wentylowanych i niewentylowanych Stanowią barierę izolacyjną dla pary wodnej oraz dla wiatru Przeznaczone do pomieszczeń mieszkalnych na poddaszach Zalety: Szczelne dla pary wodnej Zapobiegają stratom ciepła spowodowanym swobodną cyrkulacją powietrza Stanowią dodatkową wiatro i paroizolację Uniemożliwiają zawilgocenie izolacji cieplnej dachu Dzięki zbrojeniu odporne na rozrywanie Odbijając energię cieplną, wytwarza dodatkowe efekty termoizolacyjne Elastyczne i łatwe w montażu Czyli z tego co czytam nie do końca wiatroizolacja, a raczej paroizolacja? Czy to coś zmienia w podejściu do pracy? Dzięki
  2. Cześć Drodzy forumowicze, mam do Was pytanie. Przymierzam się do ocieplenia domku drewnianego (typu CAS 60 Jantar). Domek do użytku wiosna jesień, ze sporadycznymi zimowymi wypadami (ogrzewanie kozą). Stan na dzisiaj: Poddasze Folia wiatroizolacyjna. Krokwie 15cm Myślałem o kantówce tak aby po ociepleniu widocznych było kilka cm krokwi. Parter Folia wiatroizolacyjna. Stelaż 10cm Załączam zdjęcia. Pytanie brzmi, jak podejść do ocieplenia? Czy wełna mineralna (10cm) oraz na to folia paroizolacyjna to dobre podejście? Czy tutaj potrzebna jest (jeśli tak jak ją zrobić) dylatacja (dla dachu)? Czy mam „zatykać” szpary widoczne przy łączeniu dachu ze ścianą (patrz jedno ze zdjęć) Oraz, czy w takim domku sprawdzi się płyta KG? Planowałem poddasze wykończyć własnie KG. Czy przy zastosowaniu taśmy na łączenia oraz np zaprawy "zbrojonej" mogę spodziewać się pękania na łączeniach... ? Wielkie dziękuję za porady.
  3. Pozwoliłem sobie na dubel tematu, zostałem przekierowany i chyba lepiej pasuje tutaj. http://forum.muratordom.pl/showthread.php?219160-Ogrzewanie-domku-letniskowego Czy ktoś z Kominkowego działu próbował już samoobronnej instalacji DGP na kozie ? (tak jak w linku) Wydaje się że powinna być to prosta sprawa. Ewentualni ile kosztować może tani wkład kominkowy do DGP, zakładam że obudowę kominka wykonałbym własnoręcznie. Dzięki.
  4. Wychodzi na to że idealne byłoby DGP, i przeglądając fora trafiłem na taki o to pomysł, ale rozwiejcie me wątpliwości jeśli to nie ma prawa zadziałać... Zakładając że rura spalinowa kozy ma fi 150, cały komin mieszczący się w pomieszczeniu czyli jakieś 1.5 metra, zbudowany zostałby z tego typu radiatorów: http://www.kratki.com/images/szablon/radiator_stalowy.jpg Teraz owy radiator, otulony zostanie szerszą rurą, dajmy na to 200 mm (lub 300) http://images.tinypic.pl/i/00446/16urmhusfdkp_t.jpg Na dole welntylator (?) i górą ciepłe powietrze dystrybuowane dale do dwóch pomieszczeń ? Dzięki
  5. Witam bardzo serdecznie. Mam kilka pytań, tyczących się ogrzewania drewnianego domku letniskowego za pomocą popularnej kozy. Mówimy o domku typy "Kociewie", wygląda mniej więcej tak: http://i41.tinypic.com/spdogp.png A tutaj plan: http://pics.tinypic.pl/i/00446/xxmn7pna8cak_t.jpg Do drewnianego domku dobudowana jest murowana łazienka, kolejnym krokiem będzie NOWE pomieszczenie w którym znajdować ma się koza. W dużym stopniu od tego jak może wyglądać takie ogrzewanie, zależeć będzie wygląd pomieszczenia, dlatego tą cześć chciałbym doprecyzować na samym początku. 1. Czy te łączne 40 metrów jakie ma domek może zostać ogrzane z jednego miejsca (prosty komin) ? Mamy drzwi, korytarz i zwężenia, obawiam się pokoje, przede wszystkim nr.2 będzie niedogrzany. 2. Czy bez większych obaw można przejść z przewodem spalinowym, przez cały domek? (Linia czerwona z planu), zakładam, że ogrzewałby całość domku. 3. Czy jako przewód spalinowy można użyć rur typu "spiro" ? 4. Jeśli tak, oczywiście zakładając izolacje, czy nie będzie to niebezpieczne ? W końcu domek jest drewniany ? 5. Może jakieś inne opcje, pamiętając tylko że nie jest to dom, i koszty mają tutaj bd znaczenie. Bardzo dziękuję. Pozdrowienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...