Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

lil-bit

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

lil-bit's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Wiele firm rozpoczyna ze sobą niezdrową konkurencję. Idą na przysłowiowe wojny, ale zapominają o najważniejszym: zadowoleniu swoich Klientów! Podpisanie umowy to jedna strona medalu, ale ważniejsze jest dobre zdanie na temat firmy i polecanie dalej swojej rodzinie i znajomym. Nie ma lepszej reklamy niż reklama szeptana! Oczywiście można wydawać ogromne kwoty (idące w miliony) na kampanie reklamowe w telewizji, można oklejać całe miasto plakatami, można drukować setki tysięcy ulotek i zatrudniać rzeszę ludzi, którzy będą wciskać śmieci na każdej ulicy. Za czyje to pieniądze? W wyższej cenie prądu płacicie Państwo za te wszystkie reklamy i przepychanki. Płacicie za oczernianie innych firm (oplakatowana Łódź, informująca o "oszustach energetycznych". Ja się pytam: kto jest większym oszustem? Wielkie firmy wydające pieniądze swoich Klientów na ładną nazwę promocji? Czy te mniejsze, którym zależy na swoich Klientach i stale szukają na giełdzie niższych cen energii, żebyście Państwo również mogli płacić mniej? facebook.com/energiabeztajemnic/posts/523241554427049
  2. Wiele firm rozpoczyna ze sobą niezdrową konkurencję. Idą na przysłowiowe wojny, ale zapominają o najważniejszym: zadowoleniu swoich Klientów! Podpisanie umowy to jedna strona medalu, ale ważniejsze jest dobre zdanie na temat firmy i polecanie dalej swojej rodzinie i znajomym. Nie ma lepszej reklamy niż reklama szeptana! Oczywiście można wydawać ogromne kwoty (idące w miliony) na kampanie reklamowe w telewizji, można oklejać całe miasto plakatami, można drukować setki tysięcy ulotek i zatrudniać rzeszę ludzi, którzy będą wciskać śmieci na każdej ulicy. Za czyje to pieniądze? W wyższej cenie prądu płacicie Państwo za te wszystkie reklamy i przepychanki. Płacicie za oczernianie innych firm (oplakatowana Łódź, informująca o "oszustach energetycznych". Ja się pytam: kto jest większym oszustem? Wielkie firmy wydające pieniądze swoich Klientów na ładną nazwę promocji? Czy te mniejsze, którym zależy na swoich Klientach i stale szukają na giełdzie niższych cen energii, żebyście Państwo również mogli płacić mniej? https://www.facebook.com/energiabeztajemnic/posts/523241554427049
×
×
  • Dodaj nową pozycję...