Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

promodzianka

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

promodzianka's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. promodzianka

    sprzęt agd - pytanie

    Wiem co mówię, bo kupiłam taki (Esa Bis 90) w lipcu 2004 - w międzyczasie 4 razy już szwankowała mi elektronika! Oczywiście zgłaszałam wszystko do serwisu Ciarko, ale aby się doczekac ich reackji trzeba się uzbroić w cierpliwość i po kilka razy wydzwaniać, prypominac się - żenada! Że juz nie wspomnę że okap za ponad 1500 zł powinien działać bez zarzutów przez kilkanaście lat, a nie kilka m-cy! Teraz na szczęście, po wielkich bojach mam nowy okap, ale wstręt do Ciarko pozostał....
  2. Szczerze Wam radze uważać na okapy Ciarko... Niby trzeba wspierać polskie firmy, ale jak widać - nie zawsze na to zasługują! Ja kupiłam też w Globalo okap ESA BIS 90 Ciarko i non stop mi się psuł (elektonika). A jakość serwisu Ciarko jest opłakana!!! Całe szczęście że ludzie z Globalo mi pomogli dopilnować sprawy i dostałam nowy okap - mam nadzieję że ten się juz nei zepsuje:-(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...