Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

UżytkownikDrzwi

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

UżytkownikDrzwi's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. UWAGA!!! OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED KORZYSTANIEM Z USŁUG TEJ FIRMY!!! Przedstawiciel totalnie niekompetentny( miluśi do momentu podpisania umowy i wpłaty), chamski i arogancki. "fachowcy" to gwiazdy telewizyjnego programu USTERKA", towar niezgodny z zamówieniem, źle zamontowany a PTZD i jej przedstawiciel ma to gdzieś. Cytat przedstawiciela: skoro zapłaciłeś za drzwi to nie jesteś bogiem żeby koło cie skakać i siedź cicho i czekaj, my mamy czas na reakcje. ODRADZAM!!!!
  2. Z tego to miejsca chciałbym ostrzec wszystkich ewentualnych i potencjalnych nabywców drzwi systemu DOORSY!!! Zastanówcie się kilka razy zanim zdecydujecie się na zakup tych drzwi - już wyjaśniam przyczynę tego ostrzeżenia: Zakupiłem drzwi systemu DOORSY model DS 6. Za drzwi zapłaciłem 5300,-, było fajnie do momentu zapłaty. Potem okazałem się niepotrzebny i nie ważny. Przyjechali "fachowcy" (swoją drogą to szkoda, że już nie kręcą serialu USTERKA), wymontowali stare drzwi i zabrali się do montażu nowych a tu ZONK!!! okazało się, że drzwi, które przywieźli to były drzwi model...nieokreśłony i nie występujący w ofercie tej firmy. Montażyści nie mieli wpływu na towar jaki im dostarczono. Po konsultacji z producentem dowiedziałem się, że taki drzwi zostały zamówione ( różnica pomiędzy DS6 a dostarczonymi to brak szybek czyli prześwietleń w drzwiach). Powiadomiony przedstawiciel zobowiązał się do dopilnowania wymiany lub "poprawki" tychże drzwi. Po ponad tygodniu, gdy zadzwoniłem do przedstawiciela usłyszałem między innymi cyt: "to że za drzwi zapłaciłem 5300PLN nie oznacza, że jestem bogiem i nikt nie będzie koło mnie skakał, mam być zadowolony, że wogóle mam drzwi". NIe mam pojęcia kiedy drzwi zostaną wymienione lub naprawione. Przedstawiciel firmy ze Świętochłowic mnie całkowicie olał. Teraz to ja musze dochodzić swoich praw u producenta chociaż nie miałem z producentem wcześniej żadnego kontaktu i to nie ja zamawiałem drzwi u producenta, więc producent niebardzo chce ze mną rozmawiać. Ponadto drzwi, pomimo tego, że niewłaściwe, to i tak są źle zamontowane, nie domykają się i pod drzwiami jest szpara, że wiatr, deszcz i śnieg mi zawiewa. MASAKRA!!! Nawiększ żal mam do przedstawiciela firmy z e Świętochłowic, który to niechce w żaden sposób pomagać klientowi, ma klienta gdzieś bo przecież dostał prowizję a teraz to ja mu tylko d... zawracam. ZASTANÓWCIE SIĘ PRZED KUPNEM. aA jeśli już przekonacie się do tych drzwni to napewno nie kupujcie w oddziale Świętochłowickim : bardzo nieuprzejmi ludzie szczególnie przedstawiciel.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...