Witam Firma, która budowała mi dom będzie po świętach Wielkanocnych usuwać usterki, których konsekwencją będzie wymiana podłogi (płytek) w kuchni i holu ok. 25 m.kw. W związku z tym iż wykonawca jest mało rzetelny i ociąga się w terminach, chciałbym aby ta reklamacja była realizowana przy pomocy umowy spisanej specjalnie na tą okoliczność. W czasie prac konieczne będzie usunięcie z kuchni wszystkich szafek wraz ze sprzętem AGD, (zmywarka i kuchenka i lodówka). Dodatkowo musi zostać zdemontowana szafa (stała zabudowa) oraz częściowo schody na piętro. Chciałbym zawrzeć z wykonawcą umowę w której zostanie określone np to kto ponosi odpowiedzialność za ewentualne zniszczenia i w jaki sposób, a także aby ustalić czas prac. Istotne dla mnie jest również to aby wykonawca pozbył się legalnie śmieci i gruzu. W końcu w tym przypadku to z jego winy trzeba usuwać te usterki. Czy mogę wykonawcy zaproponować taką umowę? Czy on może się nie zgodzić? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam