Panie jaroos dziwię się z metod wybieranych przez Pana do rozwiązania sporu. Powyżej nie namawiam nikogo do nie korzystania z Pana usług a jedynie działając w szeroko rozumianym interesie społecznym opisuję faktyczne zdarzenia - pozostawiając indywidualnej ocenie każdego internauty (aby było rzetelnie nawet załączyłem foto). Dzięki Bogu mówienie prawdy jest w naszym kraju jeszcze dopuszczalne.   
Pana prosiłbym o rozwagę i telefon do mnie w celu zamknięcia ponad rocznej reklamacji (ja mam już dosyć prób kontaktu z panem - nawet dzisiaj dzwonilem) - do czego zobowiązywał się Pan już wielokrotnie (ostatnio 30 marzec 2016). Zaoszczędzi to nam obojgu nerwów a inni obserwatorzy będą mieli nowe, tym razem pozytywne fakty dotyczące pańskiej działalności. Ja obiecuje za to nie chować urazy. Proszę mieć również na uwadze, że reklamowałem i oczekuje naprawy wadliwej usługi tylko w zakresie wymiany wadliwych elementów - nie proszę o pokrycie kosztów muru, który został uszkodzony przez rzucaną (z urwanym napędem) bramę. Nie domagam się również nowego malowania elementów bramy, które zostały odbarwione przez ściekającą rdze... uważam swoją propozycję za daleko idący kompromis a Pana proszę o finalnie profesjonalne podejście do tej reklamacji bez unikania odpowiedzialności jaka na panu spoczywa jako usługodawcy. ZAPRASZAM DO KONTAKTU.   
Jakub Ż...k