Vikking
Użytkownicy-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
O Vikking
- Urodziny 23.03.1960
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Mój klub zainteresowań
Budowa - wymiana doświadczeń
Dane osobowe
-
Kod pocztowy
21-500
-
Województwo
lubelskie
Profil płatny
-
Kategoria
usługi
Vikking's Achievements
SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)
10
Reputacja
-
Dziękuję za obiektywną ocenę stanu rzeczy.Truizmem jest powtarzanie powszechnej wiedzy iż producent nie posiada realnej możliwości wpływu na indywidualne ustalenia czynione pomiędzy sprzedawcą a inwestorem.Ale to jedna z niewielu możliwości ochrony dobrego imienia producentów,którzy częstokroć padają ofiarą niedopowiedzeń i różnic zdań pomiędzy trzecimi osobami. Ze swej strony poświęcamy temu obszarowi bardzo wiele czasu i energii by nasi partnerzy handlowi posiadali wysoki poziom wiedzy nt optymalnych doborów stolarki i zapewnienia montażu adekwatnego do jakości drzwi. Należy w tym miejscu oddać hołd prawdzie że w znakomitej większości salonów -radykalnie zmienia się poziom obsługi,doradztwa i serwisów montażowych . Cieszymy się że nasi autoryzowani dealerzy z nawiązką spełniają oczekiwania rynku,czego częste dowody otrzymujemy od usatysfakcjonowanych klientów. I za to dziękujemy serdecznie!
-
Witam ponownie.Proszę zauważyć iż producent nie jest podmiotem-w stosunku do którego zamawiający usługę dostawy i montażu drzwi powinien z pominięciem wykonawcy usługi składać ew. reklamację z tyt niezgodności towaru z zamówieniem.Takie obyczaje panują nie tylko w krainie Vikkingów. Niemniej wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta oraz dystrybutora,czynnie włączyliśmy się w pomoc mediacyjną w rozwiązaniu sporu już od dnia otrzymania informacji aż do momentu otrzymania "propozycji z rodzaju nie do odrzucenia"której treść pozostawiam bez komentarza. Producent z mocy ustawy oraz własnej gwarancji odpowiada za wady wyrobu.Jesteśmy pewni zalet drzwi kompozytowych,dlatego podjęliśmy dobrowolne zobowiązanie udzielenia w formie pisemnej na wszystkie linie produktowe wydłużonej gwarancji jakości.Jeżeli zauważył Pan wadę drzwi-ponawiam apel o złożenie do wykonawcy usługi-stosownej i zgodnej z literą prawa- reklamacji.Do dnia dzisiejszego dystrybutor nie przekazał do producenta zgłoszenia reklamacyjnego w tym zakresie.Posiedliśmy jedynie wiedzę o sporze pomiędzy inwestorem a dostawcą usługi w zakresie niezgodności oczekiwań klienta z rzeczywistym wykonaniem kształtu łuku naświetla.To nie jest tożsame z odpowiedzialnością producenta,który wyprodukował drzwi zgodnie z zamówieniem dystrybutora.
-
Pozwolę sobie na sprostowanie:na witrynie producenta informujemy o adresach dealerów,wśród których inwestorzy mogą autonomicznie wybierać i dokonywać zakupu i/lub skorzystać z usługi montażu drzwi kompozytowych.Nasi partnerzy handlowi są niezależnymi podmiotami gospodarczymi,które zazwyczaj oferują stolarkę od wielu dostawców.Nie posiadamy mocy sprawczej by narzucić niezależnym podmiotom nasze standardy obsługi i prawidłowych montaży,niemniej tysiące zadowolonych inwestorów w 9 krajach Europy potwierdzają najwyższą jakość drzwi kompozytowych. Aktywnie promujemy etyczne standardy obsługi i prawidłowe montaże,inni uczestnicy rynku kopiują nasze idee-to największa satysfakcja i motywacja do ciągłego podnoszenia poprzeczki. Dziękuję za cenną radę Pani Elfir,coroczne szkolenia montażowe są z naszym udziałem od lat-przykładamy olbrzymią uwagę do nieustannego podnoszenia kwalifikacji personelu naszych partnerów handlowych i czynnie uczestniczymy we wszelkich inicjatywach promujących ideę energooszczędnego budownictwa.
-
Ad vocem:Pana zgłoszenie reklamacyjne jest niezasadne w stosunku do producenta.Zamówione przez dealera drzwi zostały wyprodukowane oraz dostarczone do zamawiającego zgodnie z zamówieniem.Zostały odebrane bez zastrzeżeń.Bezspornym faktem,który Pan osobiście potwierdza jest przedłożenie Panu do sprawdzenia drzwi przed montażem.Zgodnie z obowiązującym prawem oraz zapisami gwarancyjnymi dotyczącymi usługi montażu drzwi-zamawiający posiada prawo do zgłoszenia wad widocznych bądź niezgodności towaru z przedmiotem zamówienia wyłącznie przed czynnością montażu pod rygorem nieuznania zgłoszenia.Jeżeli w dalszym ciągu podtrzymuje Pan swoje stanowisko-ponawiamy propozycję:proszę uregulować dostawcy usługi umówioną zapłatę w całości i skorzystać z przysługującego Panu prawa do dochodzenia swoich racji przed organami do tego powołanymi.Nieuregulowanie umownego zobowiązania i publiczne próby wyłudzenia nienależnej i bezpodstawnej korzyści w stylu,cytuję: "w sumie jak by dali rabat 2000tys to może bym się połakomił" dobitnie świadczą o Pańskich intencjach.Forumowiczom na wyrobienie zdania o zasadności roszczenia polecam obejrzenie dołączonych przez interlokutora zdjęć wykonanych i zamontowanych drzwi.
-
Dzień dobry Pozwalam sobie na niezgodzenie się z opinią przedmówcy! Wszystkie drzwi kompozytowe w standardzie posiadają blokady antywyważeniowe(wręgi są stosowane w ościeżnicach drewnianych) i posiadają 3 punktowe zamki listwowe wiodącego niemieckiego producenta GU.Zaręczam-nie wielkość i ilość zaczepów świadczy o odporności na włamanie. Kompozytowe drzwi są przebadane przez niezależne,notyfikowane laboratorium i posiadają 2 klasę wg jedynej obowiązującej normy RC. Montażystom zalecamy stosowanie dedykowanych,solidnych kotew-ale w ostatecznym rozrachunku to niezależne podmioty. Proszę o zwrotną informację nt danych montażysty(na adres:[email protected])dołożymy starań,by wpłynąć na zmianę standardu montażu. W zamian obiecujemy Panu drobny firmowy upominek.Życzymy wieloletniej bezawaryjnej eksploatacji zakupionych drzwi.
- 123 odpowiedzi
-
Dzień dobry Będąc wywołanym do tablicy,czujemy się w obowiązku udzielić odpowiedzi i stosownych sprostowań.Odpowiadając na Pana zarzuty,informujemy iż otrzymane od naszego partnera handlowego zamówienie na niestandardowe wykonanie drzwi zewnętrzne zostało wykonane zgodnie z ustaleniami i dołączoną dokumentacją oraz dostarczone w uzgodnionym terminie-czterech tygodni od daty zamówienia.Proszę zauważyć nietypowość wykonania związaną z dwoma doświetlami,w tym górnym doświetlem łukowym.Należy w tym miejscu podkreślić że przed podpisaniem umowy,kilkukrotnie były dokonywane zmiany,które ostatecznie zostały potwierdzone pisemnie i były wiążące dla producenta. Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej,a dystrybucję drzwi kompozytowych prowadzimy wyłącznie poprzez sieć partnerów handlowych. Wobec powyższego wszelkie wiążące nas decyzje i zobowiązania podejmowane są wyłącznie w stosunku do naszych hurtowych odbiorców. W przedmiotowej transakcji dysponujemy pełną dokumentacją potwierdzającą zgodność wykonania z przedmiotem zamówienia. Pan Paweł wielokrotnie kontaktował się z moimi współpracownikami,osobiście miałem okazję konferować z Panem.Każdorazowo udzielaliśmy wyczerpujących konsultacji,niemniej po wiążące ustalenia odsyłaliśmy Pana do podmiotu,z którym posiada umowę na dostawę i montaż drzwi. Zgodnie z przepisami,każdy nabywca stolarki otworowej posiada prawo do odmowy przyjęcia wyrobu niezgodnego z przedmiotem zamówienia pod warunkiem odstąpienia od czynności montażu.W tym przypadku znalazł Pan czas na obejrzenie drzwi,cytuję:"miałem jeszcze parę spraw na mieście do załatwienia więc zostawiłem chłopaków niech montują te drzwi ,widzę nie są uszkodzone nie pobijane tylko trzeba złożyć witrynę i ten cały łuk bo to przyszło w osobnych elementach". Pozwolę sobie na luksus pominięcia komentowania pozostałych Pana zdań,a nieprzekonanych forumowiczów proszę o zwrócenie uwagi na cytat:",smiechem żartem jak już zrobili ten łuk i nie mają co z nim zrobić postanowiłem się zapytać ile by z ceny zeszli jak bym wzioł takie drzwi z tym łukiem w sumie jak by dali rabat 2000tys to może bym się połakomił ,tu już przekazano telefon prezesowi wiec się pytam ile dostane rabatu na to wadliwe wykonanie tu mnie rozszmieszył śmieszną sumą 300zł " Potwierdzam że otrzymałem od Pana propozycję z rodzaju nie do odrzucenia w treści wyżej cytowanej.Potwierdzam też że zakomunikowałem Panu iż wiąże Go umowa z innym,niezależnym od producenta podmiotem gospodarczym,więc ew reklamacje powinien złożyć w formie pisemnej do dostawcy usługi.O ile mi wiadomo,do dnia dzisiejszego nie skorzystał Pan z tego prawa Jeżeli nie dość precyzyjnie wyjaśniłem Panu nasze stanowisko,ponawiam propozycję skorzystania z przysługującej Panu gwarancji do dokonania w formie pisemnej zgłoszenia reklamacyjnego na adres sprzedawcy i dochodzić swoich racji w sankcjonowany prawem sposób. Zapewniam że dokładamy wszelkich starań by spełniać marzenia klientów(z wyjątkiem ograniczeń technicznych) Nie bez kozery naszym mottem jest:"co dla innych nietypowe-dla nas jest standardem",w 2014r wykonaliśmy ponad 1300 nietypowych zamówień drzwi kompozytowych. Jeżeli oczekiwał Pan innego od zamówionego kształtu drzwi,należało dopełnić stosownych formalności w równie stosownym terminie i w stosunku do dostawcy usługi.Proszę zauważyć że dostarczone i zamontowane drzwi nie posiadają wad technicznych,ich niezmiennie wysokie parametry użytkowe są potwierdzone pisemną gwarancją wieloletniej jakości.Wierzymy że niniejszą korespondencją przekonaliśmy Pana o braku podstaw "do dorabiania nam przysłowiowej gęby" Zarząd PW VIKKING KTS
-
Szpara między drzwiami a ścianą
Vikking odpowiedział Patrycjusz87 → na topic → Okna, okna dachowe, drzwi, bramy garażowe
Korzystniejszym rozwiązaniem jest zastosowanie rozprężnej taśmy z systemu ciepłego montażu-np o parametrach:15/5-12.Takowe taśmy są dostępne w wielu rozmiarach i do zakupu w dobrych salonach oferujących stolarkę otworową.Taśma rozprężna jest stale elastyczna,nie ulegnie degradacji i posiada większą ochronę przed utratą ciepła aniżeli pianka. W ramach oferty serwisowej posiadamy w stałej sprzedaży..MODEROWANO -
Dzień dobry Zapewniam Pana że wielkość zamka niekoniecznie równa jest jego antywłamaniowości.W drzwiach kompozytowych standardowo stosujemy atestowane, wielopunktowe listwowe zamki uznanego niemieckiego producenta GU oraz blokady antywyważeniowe. Wysoką odporność na włamanie drzwi kompozytowych potwierdza certyfikat RC2 wg obowiązującej normy PN-EN 1627:2011 Proszę o przesłanie na adres:[email protected] informacji nt danych podmiotu montującego zakupione drzwi.Zalecamy wszystkim naszym dealerom stosowanie systemowych kotew dedykowanych do stolarki drzwiowej,niemniej nie posiadamy mocy sprawczej ponad szkolenia i zalecenia w stosunku do montażystów pracujących w niezależnych podmiotach.Nieustannie promujemy dobre praktyki montaży drzwi-patrz http://www.vikking.eu/dokumenty Ps,w stałej ofercie posiadamy system opasek i listew wykończeniowych w kolorystyce zgodnej z drzwiami,jak i też pełny asortyment komponentów i wyposażenia dodatkowego.W przypadku potrzeby jesteśmy do Państwa dyspozycji. Zespół sprzedaży
- 123 odpowiedzi
-
Dzień dobry Niezmiernie trudno polemizować z opiniami typu"u dwojga moich znajomych" Przytaczana przez Panią informacja o rzekomych" montażach prosto z firmy" mija się z rzeczywistością,ponieważ PW VIKKING KTS jest wyłącznie producentem kompozytowych drzwi i nie prowadzi działalności polegającej na świadczeniu usług montażowych. Nie wojujemy na forach,naszą energię skupiamy na nieustannym doskonaleniu naszej oferty,podnoszeniu kompetencji i dobrym relacjom z naszymi partnerami handlowymi. Zapewniam iż nigdy nie pozostawiamy bez odzewu żadnego zgłoszenia reklamacyjnego,nawet jeżeli przedmiotem reklamacji jest obszar spraw związanych z zakresem działalności naszego partnera handlowego.Każde zgłoszenie,niezależnie od jego zasadności jest ewidencjonowane i stanowi przedmiot głębokich analiz w celu poprawy jakości oferty i serwisu świadczonego przez naszych dystrybutorów. Proszę zauważyć w tym miejscu iż są to niezależne podmioty gospodarcze. Nie możemy jednak pozostać bez odzewu i reakcji na szafowanie nieprawdziwymi informacjami. Przeto jeżeli jest Pani w posiadaniu wiedzy o niezadowoleniu Pani znajomych z jakości kompozytowych drzwi Vikking,bardzo proszę o podzielenie się z nami tą informacją na adres:[email protected]. Jeżeli informacja o wadach wynikających z przyczyn leżących po stronie producenta będzie prawdziwa,niezwłocznie ją usuniemy i przekażemy inwestorowi oraz dla Pani drobne upominki. Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów i apeluję o powściągliwość w szafowaniu niesprawiedliwych i nie zawsze prawdziwych opinii. Pan Tadeusz
- 123 odpowiedzi
-
Dzień dobry.Nie zauważam różnicy pomiędzy"cienką aluminiową blaszką"-jak określiła Pani nasz próg a "równie doskonałym"-jak pozwolę sobie określić progiem uznanego producenta.Niezorientowanym,dla wyrobienia ich własnego ich zdania pozwalam sobie wkleić zdjęcia prezentera promującego nasze rozwiązania. Nie twierdzimy że "drzwi montuje się po roku od zamieszkania w domu, kiedy dom wyschnie".Twierdzimy że drzwi wejściowe należy montować w uprzednio przygotowanym otworze,na stabilnym wypoziomowanym podłożu i po zakończeniu wszystkich tzw mokrych robót i doprowadzeniu wilgoci wewnątrz obiektu do stanu zgodnego z normą.Takie zalecenia są udziałem wszystkich producentów drzwi wejściowych. Cytowane w poprzedniej korespondencji zdjęcia oraz wyjaśnienia dystrybutora,nie potwierdzają tezy przytaczanej przez Panią.
- 123 odpowiedzi
-
Witam Państwa.Jak słusznie zauważył przedmówca-producent w obliczu "terroru rynku" nie posiada żadnych skutecznych narzędzi w stosunku do niezależnych podmiotów.Zapewniam Państwa że nasz dział wdrożeń nieustannie prowadzi szkolenia dla wszystkich zainteresowanych partnerów. Opracowaliśmy autorski system docieplenia części okołoprogowej,z znakomitym efektem jest on stosowany przez znaczną część naszych partnerów. W przypadku będącym przedmiotem tej dyskusji,montaż został wykonany i odebrany przez inspektora nadzoru.W tych okolicznościach producent nie może odpowiadać za działania(bądź zaniechania )osób trzecich. Niemniej dziękując Państwu za krytyczne uwagi- wzmożymy działania edukacyjne w tym,jakże ważnym dla komfortu użytkowania wejściowych drzwi-zakresie związanym z prawidłową izolacją częśći okołoprogowej. Zainteresowanych naszymi zaleceniami dot tego zakresu zapraszam:http://www.vikking.eu/uploaded/pliki/katalog-2014-hq.pdf
- 123 odpowiedzi
-
Witam.Czy tak zamontowane drzwi mogą spełniać Pani oczekiwania?W mojej ocenie absolutnie nie!Drzwi wejściowe winny być zamontowane w uprzednio przygotowanym otworze i na stabilnym poziomym podłożu.Montaż drzwi winien być jedną z ostatnich prac budowlanych-koniecznie po wykonaniu wszystkich robót mokrych oraz doprowadzeniu poziomu wilgoci wewnątrz budynku do stabilnego poziomu. Pani nie musi znać się na takich "drobiazgach"-ale inspektor nadzoru-bezwzględnie tak! I do Niego proponuję kierować zastrzeżenia w zakresie braku prawidłowego przygotowania otworu i złamania zasad kolejności prac budowlanych.Sprzedawca i montażysta drzwi winni w takich okolicznościach odstąpić od czynności montażu.Nie znam treści umowy,pozostaje mi domyślać się iż zakres prac był ograniczony do montażu drzwi bez obróbek.Zapewne i bez dodatkowych usług-typu dostawa i posadowienie profilu podprogowego.Ot proza życia.Próg stosowany w kompozytowych drzwiach,u Pani również-jest aluminiowym progiem z przekładką termiczną o jednych z najlepszych dostępnych na rynku parametrach.Jego producent-GU posiada wszelkie badania potwierdzające ich znakomite parametry ochrony przed utratą ciepła.Na życzenie udostępnimy je Pani. Zapewniam Panią że drzwi kompozytowe są całkowicie odporne na wpływ ekstremalnej wilgoci,ale prawa fizyki mszczą się w innej postaci. To jest nasze zdanie,jeżeli nie przekonałem Panią-proszę skorzystać z przysługującego prawa i złożyć reklamację do dostawcy usługi. Trzymam kciuki za pomyślny finał oraz wieloletnie bezobsługowe użytkowanie kompozytowych drzwi. Vikking
- 123 odpowiedzi
-
Ps:mam wrazenie że nie wskazałem odbiorcy:swoją odpowiedź kieruję do P Gremlinki
- 123 odpowiedzi
-
Dzień dobry. Dziękuję za ciepłe słowa opinii nt zalet kompozytowych drzwi.Nieustannie rozwijamy naszą ofertę,ościeżnice drewniane są piękne,niemniej w obiektach nieposiadających pełnych zadaszeń były narażone na dewastacyjne działanie wilgoci.wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku-opracowaliśmy autorskie rozwiązanie z innowacyjną ościeżnicą PVC z znakomitym systemem uszczelnienia obwiedniowego.Przy zakupie następnych drzwi,polecamy to rozwiązanie Sygnalizowany przez Panią problem wynika z prozaicznego powodu:wkładki montowane w skrzydle dla swojej sprawności nie powinny być mocowane "na szczelnie i na sztywno"Stąd przy pewnym kącie natarcia światła można zauważyć nieznaczący dla termiki kpl drzwi prześwit w obrębie mocowania wkładki.Wychodząc naprzeciw Pani oczekiwaniom-proszę o przesłanie pod poniższy adres zdjęcia bądź nazwy okuć,jakie są zamontowane w użytkowanych przez Państwa drzwiach.Niezwłocznie po ustaleniu parametrów okuć wyślemy bezpłatnie kpl maskownic-uszczelek z pianki PUR,które należy zamontować w dość łatwy sposób,który opiszemy w dołączonej do przesyłki instrukcji.Mam nadzieję że nie sprawi to Państwu kłopotów. Pozdrawiam serdecznie Vikking adres:[email protected]
- 123 odpowiedzi