Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

wariatos

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

wariatos's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. dokładnie i tak właśnie zrobię, zamiast wielu ruchów będę robił tylko jeden palcem na przycisku pilota. Może kiedyś będzie mi dane wybudowanie domku jednorodzinnego i tam już wszystko będzie jak trza . Dzięki Panowie za rady. PS. Chyba, że zdecyduje się na przesuwną, wówczas na pewno dam info w wątku o kosztach oraz efekcie końcowym.
  2. w chwili obecnej jak wjeżdżam autem na podjazd muszę podjechać bardzo blisko bramy garażowej aby zamknąć bramę. Dodatkowo aby wejść do garażu muszę odjechać znowu samochodem bliżej bramy, aby otworzyć znowu bramę muszę podjechać bliżej bramy garażowej. Wydawało mi się, że te 320 cm to świat i ludzie bo to w sumie tylko 40 cm mniej niż jest teraz. Znalazłem jeszcze coś takiego http://gateo.pl/ ale w tym wypadku też trzeba przerobić bramę dodatkowo mechanizm jest tak drogi że robią się już jakieś kosmiczne koszty. Chyba jednak lepiej będzie zamontować napęd do bramy skrzydłowej, a za zaoszczędzone pieniądze kupić napęd do bramy garażowej. Chodziło mi generalnie o wygodę użytkowania. Furtka w sumie zasłonięta byłaby tylko podczas otwarcia bramy dlatego nie stanowi dla mnie to problemu - zawsze można wejść przez otwartą bramę. Sam już nie wiem co z tym robić
  3. Od jakiegoś czasu chodzi za mną pomysł przerobienia bramy dwuskrzydłowej na przesuwną. Jest jednak jeden istotny problem sprawa dotyczy bramy osadzonej przed segmentem środkowym. Szerokość działki to 7,4m, szerokość bramy 360 cm , na schowanie bromy pozostanie jakieś 320 cm. Brama też przesuwałaby się między innymi na furtkę ale dla mnie nie jest to problem. Pewne jest jedno, brama musiałaby być bez przeciwwagi, a poruszać się po szynie zakotwionej w podłożu lub na kółkach bezpośrednio na podłożu. Zastanawiam się jednak jak by dane rozwiązanie sprawdzało się w zimę. Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie w takiej przeróbce i czy jest z tego rozwiązania zadowolony. Dodatkowo ciekawy jestem jakie byłyby faktyczne koszty przerobienia bramy. Dzwoniłem do osoby która robiła właśnie dane ogrodzenie i powiedział, że w granicach 1500 PLN Wydaje mi się iż jest to trochę wygórowana kwota, Poniżej zdjęcie przedstawiające sytuację obecną. Za wszelkie sugestie oraz pomoc będę wdzięczny.
  4. Mam jeszcze jedno pytanie. Dostałem informację, iż do mojej miski wc pasuje geberit 109.300.00.5 http://catalog.geberit.com/public/product.aspx?cat=PL_PL-pl_1&ch=3&p=92517 tylko jaka jest różnica między tym co ja mam http://catalog.geberit.com/public/product.aspx?cat=PL_PL-pl_1&ch=15&p=73464 bo jak dla mnie to nie ma . Możliwe aby długość tej rury wychodzącej od spodu spłuczki miała aż takie znaczenie ?
  5. Cześć. Mam w łazience zamontowany stelaż geberit duofix o wysokości 82 cm. Do tego podłączona jest muszla stojąca kerasan flo 3114. Po podłączeniu okazało się że strumień wody jest bardzo słaby i na pewno nie spłynie to co w kibelkach spływa stałego. Z tego co udało mi się znaleźć jest to chyba wc do podłączenia ciśnieniowego. Pomimo że wejścia w wc na wodę jest średnicy 50 mm to dalej jest otwór o średnicy około 15 mm i takiej samej średnicy otwór jest w samej muszli. Najprostszym rozwiązaniem jest wymiana wc na podwieszany, ale że mam małą łazienkę oraz na przeciwko kibelka jest prysznic z drzwiami otwieranymi na wc może być problem z ich pełnym otwarciem i koszty będą też duże ze względu na cenę nowej muszli . Mam zatem pytanie do osób które może mają takie połączenie jak rozwiązać problem żeby koszty nie były wysokie. Wiem na pewno że obudowa geberita będzie do rozwalenia ale to nie jest problemem ponieważ płytki jeszcze mam. Widziałem na stronie geberita spłuczkę do muszli stojących http://catalog.geberit.com/public/product.aspx?cat=PL_PL-pl_1&ch=3&p=92517 i zastanawiam się czy mogę do obecnie posiadanego stelaża ją podłączyć i czy będzie to działało jak należy. Poniżej link do miski wc http://www.kerasan.com/en/flo/vaso3114.html
  6. Mam nadzieje, że sprawa zakończy się pozytywnie. Tak jak napisał : , Albo dostanę nowe drzwi. Zdecydowanie wolałbym to drugie rozwiązanie
  7. Właśnie tu jest problem ponieważ jeszcze nie dostałem karty gwarancyjnej od dewelopera.
  8. Ja się raczej martwię że będą chcieli tą różnicę zeszlifować, bo raczej innej opcji nie ma. Tak jak Charlie napisał aluminium nie rozciągną.
  9. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Problem dotyczy drzwi zewnętrznych wejściowych firmy Mazowiecka Fabryka Okien i Drzwi na profilu PONZIO. Dokładnie chodzi o to iż drzwi są krzywe. Różnica w szerokości drzwi na górze oraz dole wynosi 5 mm przez co szpara między drzwiami a futryną na górze jest większa a na dole mniejsza oraz przy zamkniętych drzwiach w rogu drzwi widać iż jest szczelina(przebija światło). Serwis od początku próbował dane nierówności wyregulować jednak podczas 3 wizyt nie udało im się tego dokonać. Podczas tych 3 wizyt serwisanci nawet nie wpadli na pomysł zmierzenia drzwi(albo nie chcieli) ponieważ o różnicy w szerokości poinformowałem ich dopiero ja po dokładnym wymierzeniu. Podczas ostatniej wizyty (4) serwisanci zmierzyli drzwi i faktycznie przyznali iż są nierówne. Zaproponowali mi iż drzwi zabiorą do fabryki i tam je wyprostują, cała sprawa naprawy ma potrwać 3 godziny przez ten czas dom pozostanie bez drzwi wejściowych. Wstępnie przystałem na takie rozwiązanie sprawy. Jednak po zastanowieniu zacząłem obawiać się czy to dobry pomysł. Bardzo proszę o pomoc jak dany problem rozwiązać. Czy w takim przypadku nie powinienem żądać wymiany drzwi na nowe? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...