Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

pajak100

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

O pajak100

  • Urodziny 28.03.1978

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Płock
  • Kod pocztowy
    09-401
  • Województwo
    mazowieckie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

pajak100's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Ja jestem patriotą i rozumiem Tadeusza. Cały świat kopci równo : Indie, Rosja, chiny, 2x Korea , teraz USA odrzuciły zapewnienia zmniejszenia emisji CO2 , a Europa idzie pod prąd. Wytworzenie czegokolwiek czyli : jakiegokolwiek przedmiotu: plastikowego ,gumowego, metalowego czy drewnianego wymaga zużycia energii , a więc emisji substancji szkodliwych do atmosfery. Nie da się tego ominąć. Czy będziemy topić zużyte pręty paliwowe z elektrowni atomowej w oceanie , czy budować farmy wiatrowe energia=emisja i jest wszechobecna. Kto na tym zyskuje : Niemcy , Francja , Anglia, Szwajcaria - te kraje mają technologię i mają zaplecze finansowe. Większość z nich i tak jest umoczona w Deutsche bank. My z resztą też. A ponieważ oni mają geld więc narzucają zasady gry. Nie zdajecie sobie sprawy jak potężny jest przemysł samochodowy i ten rynek. Ile gałęzi przemysłu żyje z tego i jest od niego bezpośrednio uzależniona.Ileż tam idzie stali , aluminium, gumy i plastiku. Oczywiście większość tych firm niemieckich produkuje w chinach , a tam mają wszystko w dupie. Nie interesują nikogo normy emisji i smog. Produkt ma być wytworzony,a kasa ma płynąć do Berlina i to jest istotne. Nam mogą wcisnąć swoje stare generatory wiatrowe, te powstałe w latach 90 i wyremontowane, bo nowe i technologiczne wydajniejsze stawiają u siebie żeby zachować pozory tworzenia zielonej energii. Czy wiecie np. że wszystkie samochody BMW X1, X3, X5, X6 powstają w Meksyku. Transportowane są na cały świat do salonów kontenerowcami na ciężki olej opałowy. Pan tadeusz przy takim kontenerowcu ze swoja oponą w piecu jest pyłkiem o średnicy mikrona leżącym na źdźble słomy snopka siana którego zaraz wrzuci do pieca. Mało tego obliczono, że te wszystkie auta które płyną do europy 3 tygodnie, przez cały swój okres użytkowania, nie wyrzucą do atmosfery tyle substancji szkodliwych i co2 ile ten kontenerowiec morski w trakcie ich transportu. Paradoksalne , a jednak prawdziwe.Podobnie jest z samolotami , czy ktoś tam widział jakieś katalizatory spalin , filtry DPF. Coś tu jest niesprawiedliwie , coś tu nie gra. Ale nie , my o tym decydować nie będziemy. Zlikwidować nasz przemysł górniczy o to chodzi Niemcom, odebrać nam jedyny surowiec jaki ten kraj posiada.Dużo paneli i farm wiatrowych , bo ogniwa w chinach już leżą w magazynach , turbiny wiatrowe też już zregenerowane. Także walcie śmiało opony do pieca , byle nie kopciło. Wtedy będziecie mieli więcej pieniędzy na własne firmy , ich rozwój ekspansję na zachód , produkcję , nowe technologie i czas dla siebie. Same wymierne korzyści. Byle tylko wiatry były pomyślne i substancje szkodliwe opadały dalej , najlepiej za granicami kraju. Z resztą najszkodliwsza jest sadza czyli węgiel w powietrzu sama w sobie zupełnie niegroźna ,ale do niej przywierają cząstki metali ciężkich i nie tylko i to one powodują wszelkie nowotwory.
  2. Kurczę, tak właśnie myślałem , że jestem w jakiejś ślepej uliczce. Dziękuję za odpowiedż.
  3. Witam. Położyłem płytę GK zaszpachlowałem między nią łączenia , wstawiłem listwy i dziś pomalowałem farbą olejną śnieżki. Miały to byś dekoracyjne słupy kwadratowe w hali, a wyszło jak zwykle - czyli szpachla wciągnęła farbę i się wybrzuszyła. Jak na dekorację wygląda to dość ohydnie. Ogólnie widać dość duże i małe placki i place. Można powiedzieć, że osiągnąłem efekt lekko przeciwny do zamierzonego. Pytanie do ekspertów : Malowałem jednokrotnie , czy poprawić i liczyć na to, że coś się zmieni ? Czy może wycofać się zanim zmarnuje sobie kolejne dwa dni pracy. Malowałem wałkiem , w hali duża wilgotność , woda płynie po szybach , powierzchnię gruntowałem, hala ogrzewana, ale tylko w dzień. , szpachla była pedantycznie dotarta na gładko. Liczę na jakąś wskazówkę, farba to czerwony połysk. Pozdrówka.
  4. Dzięki serdeczne.
  5. Witam. Jestem w trakcie budowy warsztatu samochodowego , budynek o wymiarach 15/17 metrów w połowie wysokość 2,5 m , w drugiej połowie 4,5 metra. Dokładnie chodzi mi o ocieplenie posadzki styropianem o grubości 10 cm i odpowiedniej wytrzymałości ze względu na obciążenia. Zaplanowane ogrzewanie nadmuchowe + kilka grzejników w socjalnym i szatni. Pytanie moje do znawców jest takie : czy warto ocieplać całą posadzkę , czy może tylko po obrzeżach budynku - jakieś 2 metry od ściany, a resztę sobie odpuścić by np. zimą w zimne noce podłoga w budynku ( ciepło ziemi) powodowała temperaturę dodatnią w warsztacie. W wekendy i noce warsztat nie będzie ogrzewany , może to byłby sposób na to by nie popękały grzejniki. W warsztacie będzie dość długi kanał , głębokości 1,5 metra. Zapewne nieocieplona część posadzki będzie powodowała większe zużycie materiału opałowego w momencie ogrzewania - czyli pracy ludzi w warsztacie , ale w stosunku do 24 godzin będzie to 8 godzin , więc 1/3 doby , planowana temperatura w warsztacie to 15 st C. Celowe nieocieplenie posadzki spowodowałoby także kolejny dodatni wariant - mianowicie chłodzenie pomieszczenia latem. Cała reszta budynku będzie ocieplona styropianem 10 cm, dach również , okna i bramy dość dobrej jakości. Macie jakiś sprecyzowany pogląd na tę sprawę ? Chodzi mi też o spojrzenie ekonomiczne . Dziękuję za każdą interesującą odpowiedż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...