Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

dealerss

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

dealerss's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. dealerss

    Grupa Szczecińska

    Zbliżają sie swieta z tej okazji życzę wszystkim forumowiczom spokojnych i wesołych świąt we własnych nowych domkach jak najmniej wpadek i awari zwłaszcza Jolly. Przepraszam za niesłuszny atak Dealerss
  2. Zbliżają sie swieta z tej okazji życzę wszystkim forumowiczom spokojnych i wesołych świąt we własnych nowych domkach jak najmniej wpadek i awari zwłaszcza Jolly. Przepraszam za niesłuszny atak Dealerss
  3. Zbliżają sie swieta z tej okazji życzę wszystkim forumowiczom spokojnych i wesołych świąt we własnych nowych domkach jak najmniej wpadek i awari przedewszystkim Reziemu. a temat niech sie rozwija Dealerss
  4. Ostatni raz wyjasniam ,że niejestem wrogiem wszystkich klientów,Do zabrania głosu sklonil mnie fakt istnienia całej masy postow na forum z ktorych wynika ,że wykonawcy i handlowcy budowlani w wiekrzesci to oszuści .Ja pokazałem drugą stronę medalu .A sam fakt istnienia rosnącej grupy nieuczciwych klientów doprowadził forum do szału. Ja pracuję w tej branży od ponad 12 lat poznałem więcej klientów niż wy poznacie firm budowlanych do końca życia,Po pierwszej wpadce z firmą na swojej budowie stajecie się ostrożni.Ja też stałem się poprostu ostrożny.I jeszcze raz to powiem, procent nieuczciwych klientów stale rośnie.A to ,że nikt otym tu wcześniej niewspomniał wynika z tego ,że się obawiał. przykład Jareko i kilku innych co sie tu przewinelifacet co doradza wszystkim obiektywnie z godziny na godzinę popada w niełaskę Już od dłuższego czasy nikt niema do niego pytań-czy tak niejest? Bogdan1-sprobował powiedziec cos konkretniej na swoją obrone to go olali przykłady ze strony klientów można mnożyc
  5. dealerss

    Grupa Szczecińska

    Siemens jest the best. Jego tańsza wersja Bosch też. a MIELE to taka Amica? MIELE to nawet nie mercedes to już Rolls-Royce w AGD ale i merc i rolls po kilku latach się znudzi kup lodówkę która pochodzi okolo 5 lat i potem zmnien na nowszą
  6. Siemens jest the best. Jego tańsza wersja Bosch też. a MIELE to taka Amica? MIELE to nawet nie mercedes to już Rolls-Royce w AGD ale i merc i rolls po kilku latach się znudzi kup lodówkę która pochodzi okolo 5 lat i potem zmnien na nowszą
  7. Rezi między nami układ jest prosty .Ty nic w mojej firmie niekupisz wiec poco ci to. Ale jak podasz do siebie nr telefonu to myślę ,że inne firmy będą się zabijały w walce o względy takiego super klienta.Przecież ty zapłacisz każde pieniądze za super obslugę.Idealny klient jak kupisz w jakięjś firmie tyle materiałów budowlanych to kartkami na święta cie zasypią a z zysku jaki im zostawisz wybudują sobie tylko 1 mały domek
  8. tu się zgadzam,ale mam wrażenie że ci ludzie niesą z normalnej płacącej podatki firmy ,J bym tych meneli wykopał natychmiast bo jeszcze ci kafelki pod..dolą na wino
  9. dealerss

    Grupa Szczecińska

    A dlaczego Bogdanie1 nie skontaktujesz się osobiście z Aluko i nie wyjaśnisz sprawy. To, że Aluko pożalił się nam na forum - to miał prawo a Ty chcąc zachować dobre imię powinienieś inaczej to załatwić a wtedy napewno Aluko poinformowałby nas o tym fakcie na forum mówiąc np. miałem bubla mam ekspertyzę (naprawę) wraz z upominkiem (np. smar do zawiasów) i opinia poszłaby inna. A tak - uważam, że jeszcze bardziej sobie zaszkodziłeś. bogdan1 -widzę,że ciebie też już osądzili tak to już jest ,że są klienci co wychodzą z założenia ,że jak narobią firmie dymu to będą poważniej traktowani. Nasz firma miała taki przypadek z klinkierem gdzie facet wzioł paprocha ,który to użył tandetnej spoiny i po deszczu zniszczyła klinkier i uciekł.Oczywiście klient nie ścigał paprocha tylko nas bo ja jestem zawsze w tym samym miejscu i latwiej jest egzekwowac roszczenie unas niż u gościa co robi "tanio" i uciekł zapraszem cie na http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=60898&start=60
  10. A dlaczego Bogdanie1 nie skontaktujesz się osobiście z Aluko i nie wyjaśnisz sprawy. To, że Aluko pożalił się nam na forum - to miał prawo a Ty chcąc zachować dobre imię powinienieś inaczej to załatwić a wtedy napewno Aluko poinformowałby nas o tym fakcie na forum mówiąc np. miałem bubla mam ekspertyzę (naprawę) wraz z upominkiem (np. smar do zawiasów) i opinia poszłaby inna. A tak - uważam, że jeszcze bardziej sobie zaszkodziłeś. bogdan1 -widzę,że ciebie też już osądzili tak to już jest ,że są klienci co wychodzą z założenia ,że jak narobią firmie dymu to będą poważniej traktowani. Nasz firma miała taki przypadek z klinkierem gdzie facet wzioł paprocha ,który to użył tandetnej spoiny i po deszczu zniszczyła klinkier i uciekł.Oczywiście klient nie ścigał paprocha tylko nas bo ja jestem zawsze w tym samym miejscu i latwiej jest egzekwowac roszczenie unas niż u gościa co robi "tanio" i uciekł zapraszem cie na http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=60898&start=60
  11. Wszystko o.k. ale Ja ci niczego niesprzedałem mimo to znam kilka firm co ciebie obsługiwało
  12. Muszą dodam nawet Panienke z agencji towarzyskiej gratis za taką marze
  13. Rezi co powiesz na super promocję ? System oświetleniowy z podłączeniem bagatela tylko 60% doplaty i 10 letni gratisowy przegląd gratis we wskazanym przez klient terminie oraz super miłą obsługa ? Idealna Propozycja
  14. Całe szczeście z tego co zaobserwowałem klienci chcą super obsługi ,serwisu dozgonnego i super produktu, dajmy im to Proponuje wzorem Państw UE podnieśmy swoje marzy od 40 do 60 % dajmy im to czego oczekują .Firmy zarobią przy spadku obrotów ze wzgledu ne wysoką cenę i spadek obrotów tyle samo oni dostaną to czego chcą My się narobimy owiele mniej przecież liczy się super obsługa i serwis sami mówią ,żę cena niegra roli i za super obsługę zapłacą bo niekombinują tylko płacą ,ale muszą być super obsłużęni myślę ,że marze unijne są od biedy dobre niech stracę na obrotach prawda ,że mam rację! powiem więcej tak bedzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...