Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Benzek

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

Benzek's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam, niestety nie zdecydowałem się na ten dom. wybrałem projekt Kamea - dla mnie idealny. Pozdrawiam
  2. No i jak Amorze? Budujesz Kameę? Pozdrawiam
  3. Zależy jak kto podchodzi do tematu. Dla mnie bardzo dobrze że jest duża powierzchnia strefy dziennej. ograniczenia dla działki też nie grają roli. Pozdrawiam
  4. Najlepszym kompromisem jest Kamea. Piękny projekt. Jeżeli budować parterówkę to tylko ten. http://www.domoweklimaty.pl/index.php?id=4&hid=1245 Pozdrawiam
  5. Janusz Samochodem z napędem na cztery koła można szybciej wyjść z zakrętu niż samochodem z napędem na tył (czy na przód). Poza tym zasada jest taka sama jak w napędzie tylnym - podczas wchodzenia w zakręt zmniejszasz prędkość, a podczas opuszczania zakrętu zwiększasz prędkość. Nie próbuj wychodzić z poślizgu poprzez hamowanie! Potrzebne jest odpowiednie kontrowanie kierownicą. Jeżeli zarzuciło Ci tył w prawo, musisz kręcić kierownicą w przeciwnym kierunku. Ja w tym przypadku dodaję gazu żeby trochę "wyciągnąć" samochód. To właśnie dodanie gazu wielokrotnie wyciąga nas z poślizgów, a nie jak sądzi wielu "znawców" hamowanie. Oczywiście nie zawsze można tę zasadę zastosować. Radziłbym żebyś sobie potrenował na jakimś dużym placu pokrytym śniegiem. Można wiedzieć jakim jeździsz samochodem? Pozdrawiam
  6. Cześć Janusz, Wychodzenie z poślizgu samochodem z napędem na cztery koła jest prawie takie samo jak z napędem na tył. Różnica jest taka, że 4x4 jest bardziej neutralne. Jest przez to bardziej bezpieczne i daje więcej satysfakcji. Cholera napiszę coś później bo szefo wzywa Pozdrawiam
  7. Cześć Janusz, Wychodzenie z poślizgu samochodem z napędem na cztery koła jest prawie takie samo jak z napędem na tył. Różnica jest taka, że 4x4 jest bardziej neutralne. Jest przez to bardziej bezpieczne i daje więcej satysfakcji. Cholera napiszę coś później bo szefo wzywa Pozdrawiam
  8. Przepraszam za pomyłkę. Oczywiście, że samochody z napędem na tył są nadsterowne.
  9. Nie wiesz jakich argumentów użyć do przekonania spółdzielni? Powiesić za jaja prezesa. Niech sobie wisi do ukończenia wszystkich prac. Pozdrawiam
  10. Bardzo dobry temat. Nie odpowiem Ci w kilku zdaniach, ale może to Cię trochę nakieruje. Jeżeli jesteś w miarę dobrym kierowcą to kup sobie samochód z napędem na tył. Ten typ napędu daje więcej przyjemności z jazdy. Poza tym jest bardzo prosto skonstruowany i w zachodnich samochodach praktycznie niezniszczalny (z przednim bywa różnie - nawet w Audi!). Samochody z napędem na tył (duża większość) są podsterowne. Dla niektórych jest to wada, ale dla wprawnego kierowcy to jest zawsze zaleta. Jeżeli jednak nie jesteś doświadczonym kierowcą to kup sobie samochód z napędem na przód. Większość z tych napędów jest podsterowne. Tylko czasami trafia się neutralna charakterystyka. Są też zalety tego napędu - łatwiejsze prowadzenie zimą. Od siebie gorąco polecam napęd na cztery koła. Sam jeżdżę takim wozikiem i wiem coś na ten temat. Jak chcesz wiedzieć coś więcej to mogę Ci walnąć dłuższy wykład. Pozdrawiam
  11. Czy ktoś buduje (albo wybudował) dom "Doskonały B" z pracowni Jota (http://www.jota.gda.pl)? Będę bardzo wdzięczny za wszystkie informacje na ten temat. Pozdrawiam
  12. Bardzo dziękuję za wszystkie informacje, ale czy ktoś może wie czy tańsze jest zastosowanie stropu drewnianego czy betonowego? Poddasze ma być nieużytkowe. Pozdrawiam
  13. Zaczynam budowę domu. Proszę o informację jaki strop wybrać. Chodzi mi głównie, czy opłacalne jest zastosowanie stropu drewnianego. Domek ma być parterowy (oczywiście przystosowany do stropu drewnianego), poddasze nieużytkowe. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...