Witajcie,
Także należę do grona osób, które padło ofiarą portalu ale-gratka.pl...W piątek 8 sierpnia dostałam na maila od Expol fakturę na kwotę 399 zł netto...
Po pierwsze nie jest napisane za jaki okres jest ta faktura.
Po drugie: nie pamiętam/znam dnia, w którym zarejestrowałam się na tym portalu, dodałam swoje ogłoszenie i kliknęłam, że zgadzam się na postanowienia regulaminu. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia w dniu rejestracji. Dlatego nie jestem w stanie stwierdzić, czy ten 3 miesięczny okres już minął, czy nie...
Jak to było u was??
W jaki sposób mogę zweryfikować, że upłynął już 3 miesięczny darmowych usług?? I w ogóle, czy ja w ogóle mam zawartą umowę z tą firmą? Nie dostałam żadnych informacji na temat numeru tej umowy, daty zawarcia...
Poszłam ze sprawą do Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu i poradzono mi napisać pismo do Expol: Oświadczenie o odstąpięniu od umowy. Tak zrobiłam. Wysłałam to poleconym, za potwierdzeniem odbioru. Napisałam też do UOKiK na
[email protected] z prośbą o poradę co mam robić.
Czy mam napisać gdzieś jeszcze? Może na jakiś inny adres email do UOKiK?
aron1982: napisałeś: Sąd w Płońsku wydał wyrok niekorzystny dla expolu. Wyrok jeszcze musi się uprawomocnić. Jak będę posiadał scan uzasadnienia (po uprawomocnieniu) to dam znać.
Czekam z niecierpliwością na to!
nutka66 - czy mogłabyś mi podać swojego mail-a? Napiszę na PRV, bo mam kilka konkretnych pytań.
Z góry dzięki,
Marta, Wrocław