Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Eurico

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Eurico's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Dzięki za info Te szprosy od Jezierskiego mają już pod spodem taśmę (chyba dwustronną). Czy powinienem kleić do starej taśmy, czy starą najpierw usunąć. Jeśli usunąć, to czym? Czy szprosy innych firm też są oryginalnie klejone na taśmę dwustronną, czy może inną (lepszą) techniką?
  2. Blisko 4 lata temu zainstalowałem w domu okna z firmy Jezierski. Niestety po niespełna 3 latach szprosy zewnętrzne zaczęły się odklejać, szczególnie od strony południowej i zachodniej. Miesiąc temu firma Jezierski przystąpiła do naprawy gwarancyjnej (szczegóły dokładnie opisałem w wątku "Jezierski markowe okna - reaktywacja? http://forum.muratordom.pl/showthread.php?220116-Jezierski-markowe-okna-reaktywacja&highlight=jezierski). Ponieważ, Jezierski kompletnie zignorował moją ostatnią reklamację szukam informacji, jak można je przykleić z powrotem do szyby???? Słyszałem coś o jakimś "butylu". Czy wiecie co to jest, jak się sprawuje i ewentualnie, gdzie można to kupić? Samo okno tarasowe kosztuje 10 tys. Proszę o pomoc!
  3. Okna kupiłem w firmie Mróz. Firma zareagowała na reklamację. Przyjechała, próbowała podkleić i się poddała, bo stwierdziła, że szprosy należy wymienić na nowe. Następnie skierowała moją sprawę do Jezierskiego, a dalej skontaktował się ze mną Jezierski, tj. wysłali maila, że wymienią wszystko itd. Podsumowując firma Mróz jest OK. Odbierali telefony, reagowali na maile, próbowali naprawić. O nich złego słowa powiedzieć nie mogę. Dodatkowo ze względu na opóźnienie w dostawie okien (niezawinione przez nich, tylko przez Jezierskiego - firma Jezierski była wtedy na krawędzi upadku) obniżyli wynagrodzenie zgodnie z umową.
  4. Post z 26-09-2014 13:43 również powinien wzbudzić podejrzenia Jest to pierwszy post tego forumowicza, nadany z Kielc (siedziba firmy Jezierski) i mega pozytywny, z czym ja się akurat nie zgadzam.
  5. Na szybko fotografia fragmentu okna z sypialni. Szprosy odkleiły się jak wspomniałem po niespełna 3 latach, następnie we wrześniu 2014 (miesiąc temu) zostały wymienione na nowe. Po miesiącu, jak widać na fotografii, odkleiły się ponownie. Firma odpowiedziała zarzutami bez pofatygowania się na miejsce licząc, że teraz będę się tłumaczył, że nie jestem wielbłądem. Dla zupełnej jasności mogę dodać, że okien nawet palcem nie tknąłem od czasu wymiany szprosów, więc zarzuty o myjce i agresywnych środkach są całkowicie wyssane z palca. W uzupełnieniu poprzedniego posta - serwis działa tak, że po zgłoszeniu usterki drzwi suwanych (cena katalogowa 10 tys.) spowodowanej wadliwym montażem, serwisant przyjechał po około 3 miesiącach bez jakieś części (w tym czasie nie mogłem korzystać z drzwi). Następnie po kolejnych ok. 3 miesiącach miał część i zamontował. Jeśli firma toleruje takie zachowanie pracowników oraz kompletnie aroganckie traktowanie klienta przez serwis (uwagi jw. + generalnie brak reakcji na maile - odpowiada na te, na które ma ochotę a pozostałe ignoruje) i sprawy z tymi oknami ciągną się ze skutkiem jw. to prędzej czy później cały interes padnie i kolejni klienci zostana ze swoimi problemami na lodzie.
  6. Współpraca z tą firmą to jedno wielkie pasmo nieszczęść. Po pierwsze okna zostały dostarczone kilka miesięcy po terminie. Po drugie problemy jakościowe. Mam okna ze szprosami, a szprosy po 3 latach zaczęłyby sie odklejać. Zgllosilem reklamacje. Firma odpowiedziała, ze wymieni wszystki szprosy i... cisza przez prawie rok. Następnie po wielu interwencjach przyjechali i... wymienili mniej wiecej 1/5. Przyklejone szprosy znowu zaczęły sie odklejać tym razem po miesiącu. Firma tym razem oskarżyła mnie o używanie myjki ciśnieniowej lub agresywnych środków mających... bez pofatygowania sie na miejsce. Jesteśmy teraz na etapie składania pozwu do sądu. Pracownicy zachowują się arogancko i traktują klienta jak wroga. Lepiej wydać pieniądze gdzie indziej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...