Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

dekarz ze śląska

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

O dekarz ze śląska

  • Urodziny 01.01.1999

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Bielsko-Biała
  • Kod pocztowy
    43-300
  • Województwo
    śląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

dekarz ze śląska's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. ODRADZAM ZAKUP DACHÓWKI ROBEN!!!- Kolor schodzi. Chodzi o model Roben Monza Plus kolor antracyt . Współpracuje ( handel, montaż ) z firmą roben już 9 lat i nie było "większych" problemów z reklamacjami. W roku 2013 zakupiłem dachówki w/w na dwa dachy tj 600 m2 ( w jednym składzie Roben - 500 m2 a w innym dokupiłem 100 m2). W roku 2014 dwóch inwestorów zauważyło, że na dachówce łuszczy się warstwa angoby ( kolor ). Okazało się po moich oględzinach, że problem dotyczy całych dwóch dachów tj 500 m2 bez tych 100 m2 które zakupiłem na innym składzie Roben. Znam się b. dobrze na dachówkach ( braas, roben, monier i inne ) i stwierdziłem, że jest to nienormalne aby angoba się łuszczyła w taki sposób, że dach jest z bliska lekko czerwony – co będzie za rok?? Zgłosiłem pilnie sprawę Panu A. Majewski w Roben oczekując, że firma Roben jak najszybciej rozwiąże problem i co się okazało?! Firma Roben umyła ręce zwalając problem na wykonawcę wpierając, że podczas docinania dachówek osiadł pył na dachówce i się teraz nie chce zejść. Pytam jak to ? Wiem, że jest to niemożliwe! Pytam Roben jak to możliwe, że dachówka się ŁUSZCZY tylko na tych 500 m2 a na tych 100 m2 już nie ( każdy dach ma po 300 m2 i tam gdzie dokupiłem te 100 m2 to dachówka jest super). Okazało się, że mój znajomy tez miał rok temu identyczny PROBLEM i tez mu nie uwzględnili reklamacji ale On sobie wykonał ekspertyzę u rzeczoznawcy i Roben wymienił mu na własny koszt cały dach ( ale jaki był problem z Robenem aby to zrobił - sprawa prawie szła do sądu). Na dzień dzisiejszy walczę z Robenem i wiem, że będą się musieli przyznać do błędu ale kiedy?? - za rok, dwa i ile stresu i pieniędzy mnie to będzie kosztować. NIE POLECAM TEGO PRODUCENTA. FIRMA się ZEPSUŁA. Jeśli ktoś ma podobny problem to proszę to opisać. E-mail [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...