Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kocibrzydzki

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

O Kocibrzydzki

  • Urodziny 04.10.1965

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Nadarzyn
  • Kod pocztowy
    05-830
  • Województwo
    mazowieckie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Kocibrzydzki's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Dzień Dobry, Ja generalnie odradzam. Bardzo zły serwis. Czekam na naprawę blisko dwa tygodnie. Latem to i można wytrzymać zimą trochę gorzej. Pracownicy łącznie z prezesem reagują na uwagi bardzo emocjonalnie i opowiadają jak to ciężko i wspaniale pracują i jaka to jest nowoczesna fabryka tylko jak było w domu zimno tak i jest. Serwis zarządzany jest centralnie ( centralne zarządzanie nie udało się nawet w Związku Radzieckim). trzeba napisać maila do firmy, później ktoś się kontaktuje ( jeden dzień) później po trzech dniach przyjeżdża serwisant, później mówi co się stało i zamawia część zamienną, później część zamienna jedzie i szuka serwisanta bo ten nie może jej odebrać bo jest w terenie, później serwisant ma termin itd. Pracownicy serwisu bardzo kulturalni tylko w tle słychać śmiech i komentarze z klienta, który dał się nabrać na Heiztechnik. Kupując produkty tej firmy trzeba się liczyć na kilkutygodniowy czas obsługi. zimą mało ciekawe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...