Dzień Dobry, Ja generalnie odradzam. Bardzo zły serwis. Czekam na naprawę blisko dwa tygodnie. Latem to i można wytrzymać zimą trochę gorzej. Pracownicy łącznie z prezesem reagują na uwagi bardzo emocjonalnie i opowiadają jak to ciężko i wspaniale pracują i jaka to jest nowoczesna fabryka tylko jak było w domu zimno tak i jest. Serwis zarządzany jest centralnie ( centralne zarządzanie nie udało się nawet w Związku Radzieckim). trzeba napisać maila do firmy, później ktoś się kontaktuje ( jeden dzień) później po trzech dniach przyjeżdża serwisant, później mówi co się stało i zamawia część zamienną, później część zamienna jedzie i szuka serwisanta bo ten nie może jej odebrać bo jest w terenie, później serwisant ma termin itd. Pracownicy serwisu bardzo kulturalni tylko w tle słychać śmiech i komentarze z klienta, który dał się nabrać na Heiztechnik. Kupując produkty tej firmy trzeba się liczyć na kilkutygodniowy czas obsługi. zimą mało ciekawe