Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Mar_Mich

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

O Mar_Mich

  • Urodziny 24.02.1990

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń
  • imię i nazwisko
    Marta i Michal

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Pieszyce
  • Województwo
    dolnośląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Mar_Mich's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. My wybudowaliśmy wg Idealnego, ale go podpiwniczyliśmy. Delikatnie zmodyfikowany u nas: Przy drzwiach wejściowych wyrównaliśmy ścianę, dzięki czemu mikroskopijna łazienka jest ciut większa (ale i tak mikroskopijna). W salonie zrobiliśmy "załamanie" ściany łączącej salon z pokojem gościnnym, dzięki czemu powstała nam wnęka na tv. Z wykuszu też zrezygnowaliśmy. W miejsce kotłowni (która jest w piwnicy) powstał mały gabinet z komputerem. Z salonu z kuchnią jesteśmy mega zadowoleni, przestronny, otwarty. U Was na jakim projekcie stanęło ostatecznie?
  2. Witajcie, Mamy instalację alarmową Satela, model Perfecta. Centrala, do której dokupiliśmy kartę z sieci Play, znajduje się w piwnicy (dom jednorodzinny, z użytkowym poddaszem, podpiwniczony). Od dłuższego czasu notorycznie pojawiają nam się informację o "awarii modułu GSM". Od pewnego czasu regularnie, niemal codziennie, albo kilka razy dziennie. Najpierw pomyśleliśmy, że być może w piwnicy jest słaby zasięg sieci. Ostatnio wyjechaliśmy na dwutygodniowy urlop, wyłączyliśmy wszystkie pozostałe obwody prądu, oprócz alarmu rzecz jasna. Nikogo nie było, nikt nie wyłączał załączonego alarmu - przez dwa tygodnie ani jednego smsa z informacją o awarii sieci gsm. Przypadek? Gdzie szukać przyczyn? Problem męczący, bo nie dość, że dioda informująca o awarii miga dzień i noc, to uniemożliwia uruchamianie alarmu zdalnie z telefonu - pozostaje wtedy tylko manipulator. Z góry dzięki za wskazówki. Mar
×
×
  • Dodaj nową pozycję...