Miła przygoda z Gawin meble skończyła się po wpłacie należności za mebel. Czekam prawie 3 miesiące na realizację zamówienia. Czas dostawy na zamówieniu - 6 tygodni. Próbowali mi wcisnąć uszkodzone meble jako jakościowych wyrób (warto zwrócić uwagę, że w regulaminie zamówienia piszą, ze po odbiorze kupujący odpowiada za uszkodzenia mechaniczne), żadnej kontroli jakości, terminy zawalają twierdząc, "ze maszyna uszkodzona", "że fabryka nie dała rady"- i tyle. Rozmywanie odpowiedzialności, jak kupisz i zapłacisz to zostaje Ci jedynie kontakt z anonimowym działem reklamacji, który udowodni ci, ze jesteś niczym - na e-mailach brak podpisu a ton w rodzaju: to twoja wina - mogłeś nie kupować, teraz czekaj grzecznie i czekaj na łaskę Wólki Królewskiej zamiast postawy przepraszającej to foch i głupie komentarze (a propos chyba nie można było zatrudnić mniej kompetentnej osoby do rozpatrywania reklamacji...). Kontaktu do przełożonych nie podają, więc ma się wrażenie, że to wszystko za przyzwolenie góry. Gorąco nie polecam.