Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

kassja

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

O kassja

  • Urodziny 01.01.1999

Informacje osobiste

  • Płeć
    Kobieta
  • Mój klub zainteresowań
    Okna, drzwi, bramy garażowe
  • Jestem na etapie
    remontu
  • imię i nazwisko
    Kasia

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Pipidówka Górna
  • Województwo
    małopolskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

kassja's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Dziękuję wszystkim za wyjaśnienia. Jeszcze tylko ostatnia uwaga - nie miałam żadnej umowy, tylko zamówienie. Czy to razem wystarczy? W sklepie twierdzą, że ok, tylko nie wiem, czy im wierzyć.
  2. Różnica ceny między 8 a 23% jest spora i wolałabym nie dopłacać. Może ktoś ma jakieś doświadczenia z tego typu fakturami? Mogę dzwonić do producenta i pytać, ale na telefon powiedzą, że wszystko ok, a potem kto wie.
  3. Na karcie gwarancyjnej jest tylko znak kontroli jakości (datownik). Natomiast nie ma pieczęci sprzedawcy ani daty zakupu. Nawet, jak ją dostanę, to dalej nie mam dowodu zakupu drzwi?
  4. Witam, Zakupiłam ostatnio drzwi, sprzedawca w ramach kompleksowej sprzedaży zamontował mi je. Na fakturze widnieje jednak tylko montaż, na całą kwotę zakupu (i na VAT 8%). Mam pytanie do szanownych Użytkowników: czy to oznacza dla mnie utratę gwarancji? Bo przecież nie mam nigdzie napisane, że w ogóle kupiłam drzwi, tylko drogi dosyć (prawie 3 tys.) montaż. Jak taka faktura powinna wyglądać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...