Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

bulbet

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

O bulbet

  • Urodziny 10.07.1957

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Wrocław
  • Kod pocztowy
    50-526
  • Województwo
    dolnośląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

bulbet's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Jakość mebli tego producenta odpowiada standardowi Bodzia. Meble można obejrzeć w "salonach" tej firmy. Lecz w standardzie obsługi klienta to Bodzio jest arystokracją do black red white. Miałem do czynienia z reklamacjami w tych firmach.Do Bodzia nie mogę mieć zastrzeżeń. W black red white 2 razy kupowałem meble i 2 razy spotkałem się z bezhołowiem organizacyjnym dyletanctwem i niesłownością. Jakieś 4 lata temu reklamowałem śmierdzącą chemią szafę i dopiero po około roku udało mi się ją wymienić na inną (nie chcę zanudzać ilością pism do różnych instytucji). Miesiąc temu ponownie skorzystałem z oferty tej firmy z montażem mebli. Podczas montażu okazało się ,iż w zestawie półki były dwa jednostronne zawiasy. Monterzy mieli zgłosić reklamację (do 3 tyg.miała być załatwiona). Po upłynięciu terminu zgłosiłem monit. Monterzy mieli przyjechać w sobotę między 9-12. Nikt się nie odezwał. Po moim monicie panowie powiedzieli, że mogą być później - bo są na montażu. Umówiliśmy się na kolejny kontakt we wtorek. Nikt nie zadzwonił. Dopiero po moim mailu do siedziby firmy następnego dnia zjawili się monterzy i w 20 minut zawiesili półkę. Przeszło miesiąc trwała reklamacja takiej drobnostki. Zaznaczam, że mieszkam we Wrocławiu 12 km od "salonu" tej firmy. Podsumowując: dyletanctwo, niesłowność,lekceważenie klientów. Omijać szerokim łukiem to badziewie. Żałuję, że wcześniej nie poczytałem opinii o tej firmie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...