Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

PacMan1988

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

O PacMan1988

  • Urodziny 25.03.1988

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Kobyłka
  • Kod pocztowy
    05-230
  • Województwo
    mazowieckie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

PacMan1988's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. Oj dawno mnie tu nie było ale tempo jest takie że w chwili obecnej czekamy już tylko na licznik od gazu żeby odpalić piec i móc zamieszkać na swoim A teraz mam do sprzedania prowizoryczne przyłącze które zostało mi po budowie a komuś mogło by się przydać,oraz zestaw do instalacji odkurzacza centralnego. Wszystkie niezbędne info w linkach z allegro : http://allegro.pl/zestaw-odkurzacza-centralnego-vaculine-i6616992928.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/zestaw-odkurzacza-centralnego-vaculine-i6616992928.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/zestaw-odkurzacza-centralnego-vaculine-i6616992928.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/zestaw-odkurzacza-centralnego-vaculine-i6616992928.html http://allegro.pl/prowizorka-budowlana-przylacze-prowizoryczne-i6617291581.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/prowizorka-budowlana-przylacze-prowizoryczne-i6617291581.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/prowizorka-budowlana-przylacze-prowizoryczne-i6617291581.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/prowizorka-budowlana-przylacze-prowizoryczne-i6617291581.html Pozdrawiam Michał
  2. Witam, Sprzedam prowizorkę budowlaną - skrzynka z bezpiecznikami i gniazdami oraz przewód przyłącza napowietrznego. Niezbędne info w linku do allegro http://allegro.pl/prowizorka-budowlana-przylacze-prowizoryczne-i6617291581.html Pozdrawiam Michał
  3. Witam po dłuuuuugiej przerwie, Od początku grudnia domek już stoi, przykryty dachem i za parę dni otrzyma instalację elektryczną, dachówkę oraz stolarkę otworową. I z miłych rzeczy to by było na tyle...... Post ten piszę głowni z myślą o ludziach takich ja my którzy nie mieli akurat nikogo doświadczonego w temacie i nie mogli znaleźć o tym informacji w internecie a także dla tych wszystkich którzy budują na kredo a ich kosztorysy nadają się o kant du** potłuc i niewykonanie pewnych rzeczy może spowodować spore opóźnienia w planie, a chodzi mi o gaz i prund. W dniu wczorajszym dowiedziałem się że wykonanie instalacji gazowej na podwórku i w domu wymaga chorego pozwolenia na budowę na które w chwili obecnej w Wołominie trzeba czekać od 5 do 6 tygodni ( tu powinienem zamieścić dość spory referat wulgaryzmów który oddał by to jak ten fakt mnie zdenerwował ale daruję sobie ). Porada dla budujących odnośnie gazu : razem z projektem lub po jego wykonaniu róbcie projekt gazu i składajcie razem aby mieć to w jednym pozwoleniu na budowę aby ta instalacja nie wstrzymała wam prac ( tak akurat jest u nas ze te 5 do 6 tygodni sprawia ze możemy mieć dość duży poślizg z robota) Załatwienie prundu to też nie jest taka akcja hopaj siup jak by się wydawało. Razem z warunkami przyłączeniowymi dostajemy dwie umowy przyłączeniowe które trzeba w ciągu 6 tygodni podpisać i wysłać. My z racji tego ze prowizorkę musieliśmy zrobić dość szybko dlatego że przenosiliśmy prąd ze starego budynku umowę przyłączeniową olaliśmy i po przeniesieniu prądu z domu na słup podpisaliśmy tylko umowę na dostawę energii w punkcie obsługi klienta a umowy przyłączeniowe leżały w segregatorze czekając na odpowiedni moment. co okazało się wielkim błędem...... Porada dla budujących odnośnie prądu: UMOWY PRZYŁĄCZENIOWE PODPISUJCIE OD RAZU !!!!!!! Teraz nie dość że muszę latać z prośbami o aktualizację umowy to oczywiście czas realizacji przyłącza będzie wyznaczony za około pół roku ( normalnie dół jak uj ale za głupotę trzeba płacić ale na szczęście tli się jeszcze nadzieja że coś uda się jednak przyśpieszyć) Także tak, bo by było na tyle. Na dniach postaram się wrzucić aktualne fotki oraz poskładać do kupy koszta SSO z zestawieniem ilościowym. Pozdrawiam J&M
  4. Witam witam po długiej przerwie Prace idą pełną parą, i tak przez ostatni czas udało nam się tak: - wymurowane zostały ścianki fundamentowe i zabezpieczone dysperbitem - po zasypaniu i zagęszczeniu piasku między ściankami wylaliśmy pierwsza "posadzkę" (użyliśmy betonu B25 bo jego cena nie dużo się rożniła od B10 a szybciej ściągnął i chłopaki mogli wejść murować ściany) - wymurowane zostały wszstkie ściany parteru - słupy i nadproża zostały zaszalowane i zalane ( z racji tego że pogoda się pogorszyła majster zaproponował zakup cementu 42.5R który ponoć lepiej się sprawdza w tych warunkach, a 20 zł różnicy na tonie to nie majątek więc taki też cement teraz jest w użytku) - częśc ekipy wykopała fundament pod taras a reszta zaczęła układać strop nad garażem - przed 1.11.2015 zalany został fundament pod taras - dziś (03.11.2015) strop nad garażem został zalany a ścianki tarasu wymurowane Jutro przyjeżdżają belki stopowe na resztę parteru i kolejna porcja desek na szalunki. A teraz kilka fotek z przed paru dni ( żadko kiedy udaje mi się dotrzeć na plac przed zmrokiem) I jak zwykle na koniec małe podsumowanie dotychczasowych kosztów (nie liczę bęzyny wydanej na dojazdy w koło komina): Warunki przyłączenia wody - 69 zł Warunki przyłączenia gazu - 123 zł Warunki przyłączenia prundu - 0 zł Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1) Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra) Projekt - 5000 zł Kosztorys poglądowy - 100 zł Kosztorys dla banku - 300 zł Przeniesienie prądu na słup - 1300 zł Rozbiórka - 4000 zł Dźwig do przeniesienia baraku dla pracowników - 300 zł Kierownik rozbiórki - 300 zł Tablice i dzienniki budowy - 100 zł Opłata za wpis do hipoteki - 200 zł Podatek od wpisu do hipoteki - 19 zł Wytyczenie budynku - 600 zł Operat szacunkowy dla banku - 680 zł Stal na cały budynek - 6400 zł (fi6 280 szt, fi12 160 szt, fi16 52 szt) w sumie około 3.5 tony Deski calówki - 780 zł (1.6m3) Dwoździe i drut wiązałkowy - 147,61 zł (10kg gwoździ i 15kg drutu ) Beton B-10 - 952,56 zł (4.5m3 półsuchy pod fundamenty) Beton B-25 - 6852,6 zł (27m3) Grunt ICOPAL do fundamentów - 338 zł (20L) Uplastyczniacz do zaprawy Cemplast - 89,4 zł (15L) Papa termozgrzewalna ICOPAL - 610,20 zł ( 6 rolek po 7.5m) Pędzle ławkowce - 36 zł (2 szt) Pierwsza wizyta kierownika budowy - 400 zł Bloczki fundamentowe - 2359 zł (1026 szt) Cement 32,5 I - 1120 zł ( 2,8 tony) Kaucja za palety - 315 zł (21 szt) Transport - 50 zł UplastyczNiacz do zaprawy - 81 zł (15L) Piasek do murowania 0.2 - 520 zł ( 7m3 czyli około 15 ton) Dysperbit 100kg - 243,50 zł Piasek do zasypania fundamentów 900 zł (50 ton) Koparka - 350zł Kołki 27.51 (10x100 - 50 szt) Folia czarna budowlana - 247 zł (200m2) Materiał do kanalizacji - 970 zł Beton B25 z pompą na "posadzkę" - 2480 (11m3) Papa Icopal - 305,10 zł ( 3x7,5m) Uplastyczniacz - 29,80 zł (5litrów) Solbet - 2808 zł (432szt) Zaprawa docienkich spoin biała - 714 zł (42 worki) Uplastyczniacz - 26 zł (5 litrów) Solbet - 3120 zł (480 szt) Cement 42,5R - 588 zł (1,4 tony) Płyty OSB 22mm - 504 zł (6szt) Wkręty do drewna - 31.50 zł ( 2,5kg) Dystan zbrojeniowy - 75 zł (250 szt) Pospółka - 1000 zł (12 ton) Uplastyczniacz - 54 zł (10litrów) Strop nad garaż + pustaki - 2460 zł ( 23 belki, 200 pustaków) Cenemt 42,5R - 588 zł (1,4 tony) Beton B25 na fundament pod taras - 1700 zł (6m3) Bloczki betonowe na taras - 500 zł (3 palety) 2 wizyta kierownika - 400zł Gwoździe - 27zł ( 3kg dwa cale) Uplastyczniacz - 27,5 zł (5litrów) Belki stropowe i kkształtki stropu reszty parteru - 3155 zł Deska calówka - 1000 zł (2m3) Suma - 55993,28 zł Pozdrawiam J&M
  5. Witam, Pogoda nie rozpieszcza ale ekipa nie daje sobie kasze dmuchać i ciśnie z robotą do przodu. I tak dziś na plac wjechało 19 palet bloczków i dwie palety cementu i po zapapowaniu fundamentu ruszyli z murowaniem a efakty pracy można zobaczyć na fotkach ponizej Jutro pewnie skończą i trzeba będzie poczekać aż beton zwiąże co by przy zageszczaniu ścianki się nie rozjechały. I jak zwykle na koniec małe podsumowanie dotychczasowych kosztów (nie liczę bęzyny wydanej na dojazdy w koło komina): Warunki przyłączenia wody - 69 zł Warunki przyłączenia gazu - 123 zł Warunki przyłączenia prundu - 0 zł Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1) Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra) Projekt - 5000 zł Kosztorys poglądowy - 100 zł Kosztorys dla banku - 300 zł Przeniesienie prądu na słup - 1300 zł Rozbiórka - 4000 zł Dźwig do przeniesienia baraku dla pracowników - 300 zł Kierownik rozbiórki - 300 zł Tablice i dzienniki budowy - 100 zł Opłata za wpis do hipoteki - 200 zł Podatek od wpisu do hipoteki - 19 zł Wytyczenie budynku - 600 zł Operat szacunkowy dla banku - 680 zł Stal na cały budynek - 6400 zł (fi6 280 szt, fi12 160 szt, fi16 52 szt) w sumie około 3.5 tony Deski calówki - 780 zł (1.6m3) Dwoździe i drut wiązałkowy - 147,61 zł (10kg gwoździ i 15kg drutu ) Beton B-10 - 952,56 zł (4.5m3 półsuchy pod fundamenty) Beton B-25 - 6852,6 zł (27m3) Grunt ICOPAL do fundamentów - 338 zł (20L) Uplastyczniacz do zaprawy Cemplast - 89,4 zł (15L) Papa termozgrzewalna ICOPAL - 610,20 zł ( 6 rolek po 7.5m) Pędzle ławkowce - 36 zł (2 szt) Pierwsza wizyta kierownika budowy - 400 zł Bloczki fundamentowe - 2359 zł (1026 szt) Cement 32,5 I - 1120 zł ( 2,8 tony) Kaucja za palety - 315 zł (21 szt) Transport - 50 zł UplastyczNiacz do zaprawy - 81 zł (15L) Piasek do murowania 0.2 - 520 zł ( 7m3 czyli około 15 ton) Suma - 34 782,37 zł Pozdrawiam J&M
  6. Witam, Po 2 tygodniowym poślizgu na budowę wjechała ekipa. Po 3 daniach fundamenty sobie schną a Panowie grzeją tyłki gdzieś pod dachem bo wczoraj od rana pogoda nas nie rozpiesczała. Kilka fotek: Poniedziałek - wytyczyli ławy i pokręcili zbrojenia Wtorek - czas na kopanie Środa - od rana poukladane zborjenie w wykopie i poskręcane razem a na finał oblewanie, niestety tylko stali betonem Dziś wolne, więc miałem czas żeby podzownić i pozamiawiać materiał na poniedziałek i przy okazji przywieźć kilka drobniejszych rzeczy a w piątek przyjeżdża majster zagruntować i zaizolowac fundamenty. I jak zwykle na koniec małe podsumowanie dotychczasowych kosztów (nie liczę bęzyny wydanej na dojazdy w koło komina): Warunki przyłączenia wody - 69 zł Warunki przyłączenia gazu - 123 zł Warunki przyłączenia prundu - 0 zł Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1) Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra) Projekt - 5000 zł Kosztorys poglądowy - 100 zł Kosztorys dla banku - 300 zł Przeniesienie prądu na słup - 1300 zł Rozbiórka - 4000 zł Dźwig do przeniesienia baraku dla pracowników - 300 zł Kierownik rozbiórki - 300 zł Tablice i dzienniki budowy - 100 zł Opłata za wpis do hipoteki - 200 zł Podatek od wpisu do hipoteki - 19 zł Wytyczenie budynku - 600 zł Operat szacunkowy dla banku - 680 zł Stal na cały budynek - 6400 zł (fi6 280 szt, fi12 160 szt, fi16 52 szt) w sumie około 3.5 tony Deski calówki - 780 zł (1.6m3) Dwoździe i drut wiązałkowy - 147,61 zł (10kg gwoździ i 15kg drutu ) Beton B-10 - 952,56 zł (4.5m3 półsuchy pod fundamenty) Beton B-25 - 6852,6 zł (27m3) Grunt ICOPAL do fundamentów - 338 zł (20L) Uplastyczniacz do zaprawy Cemplast - 89,4 zł (15L) Papa termozgrzewalna ICOPAL - 610,20 zł ( 6 rolek po 7.5m) Pędzle ławkowce - 36 zł (2 szt) Pierwsza wizyta kierownika budowy - 400 zł Suma - 30 337,37 zł Pozdrawiam J&M
  7. Witam, 28 podpisaliśmy pakt z szatanem, zajęło nam to 30 minut bo dostaliśmy ją dwa dni wcześniej na e-mail aby móc przetrawić ją na spokojnie w domu ( o dziwo umowa była bardzo zrozumiała bez zbędnego prawniczego bełkotu). I tak po złożeniu podpisów sprintem udaliśmy się do sądu gdzie trzeba było złożyć i opłacić wniosek o wpis do hipoteki ( 200PLN) a następnie do skarbowego żeby opłacić podatek od tego wpisu ( 19PLN ). Po wydaniu szmalu na papierki powrót do domku, skanowanie złożonych deklaracji i opłat aby przesłać je do banku co by szmal na konto przelali I przelali za dwa dni szmal był na koncie :) W wolnej chwili wydzwoniłem geodetę który z uśmiechem na ustach wytyczył budynek inkasując przy tym 600PLN za jakieś 40 minut roboty Umowa z ekipą podpisana, niestety przez zje**nie się pogody mają obsuwę i zaczną dopiero pod koniec września Może to i dobrze to zdążę rozejrzeć się mocniej za materiałami z zestawienia które przygotował mi majster. Wstępne wyliczenia z założeniem cen materiałów ze sporą górką wychodzą w okolicach 120-130 tysi za SSO (robota + materiał) a jaka będzie finalna kwota tego etapu to życie pokaże :) EDIT: zapomnialem że musieliśmy tez zpałacić 680 zł za operat szacunkowy dla banku. Zdzierstwo zwłaszcza w momęcie gdyby okazało sięże kredytu nam nie dadzą bo trzeba było za to zapłaić przed otrzymaniem decyzji o przyznaniu kredytu I jak zwykle na koniec małe podsumowanie dotychczasowych kosztów (nie liczę bęzyny wydanej na dojazdy w koło komina): Warunki przyłączenia wody - 69 zł Warunki przyłączenia gazu - 123 zł Warunki przyłączenia prundu - 0 zł Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1) Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra) Projekt - 5000 zł Kosztorys poglądowy - 100 zł Kosztorys dla banku - 300 zł Przeniesienie prądu na słup - 1300 zł Rozbiórka - 4000 zł Dźwig do przeniesienia baraku dla pracowników - 300 zł Kierownik rozbiórki - 300 zł Tablice i dzienniki budowy - 100 zł Opłata za wpis do hipoteki - 200 zł Podatek od wpisu do hipoteki - 19 zł Wytyczenie budynku - 600 zł Operat szacynkowy dla banku - 680 zł Suma - 13 731 zł Pozdrawiam J&M
  8. Witam witam i o zdrowie pytam Był sobie domek I już go nie ma Jutro podpisujemy pakt z szatanem (czyt. umowę kredytową) i od połowy września zaczynamy budowę pełną parą Zaczęli byśmy już pewnie w tym albo w zeszłym tygodniu ale kosztorys jaki zażyczył sobie bank przerósł naszego projektanta który miał go zrobić i gdybym nie zadzwonił do niego po 4 dniach to pewnie do dziś bym go nie miał a tak dostał parę ciepłych słów na koniec a ja znalazłem kierownika budowy który rozpracował go w ciągu 2 dni za 300 PLN. Na szczęście wszystko jest już na dobrej drodze. W przyszłym tygodniu wpadnie pewnie geodeta wytyczyć budynek a po nim wchodzą chłopaki kopać fundamenty Małe podsumowanie dotychczasowych kosztów (nie liczę bęzyny wydanej na dojazdy w koło komina): Warunki przyłączenia wody - 69 zł Warunki przyłączenia gazu - 123 zł Warunki przyłączenia prundu - 0 zł Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1) Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra) Projekt - 5000 zł Kosztorys poglądowy - 100 zł Kosztorys dla banku - 300 zł Przeniesienie prądu na słup - 1300 zł Rozbiórka - 4000 zł Dźwig do przeniesienia baraku dla pracowników - 300 zł Kierownik rozbiórki - 300 zł Tablice i dzienniki budowy - 100 zł Suma - 12 232 zł Pozdrawiam J&M
  9. Witam, Od wczoraj tj. od 21.07.2015 r. jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami pozwolenia na budowę tak więc zaczynamy działać w temacie kredytu i tu znów kupa papierków do zgromadzenia i zatargania do banku:P W między czasie 1.porozmawiałem sobie trochę z elektrykiem i czekam na odpowiedź czy da radę przenieść mi obecny licznik tak abym już przy podłączeniu budynku nie musiał nic przerabiać - czekam na info o wynikach i kosztach tej operacji poinformuję was jak będę miał jakieś wieści od niego. 2. znalazłem chętnych do rozbiórki drewnianego domku który jest teraz na działce i mam nadzieję że uda nam się zamknąć całą operację w kwocie 6000 (rozbiórka z wywozem+ kierownik+ dźwig do przeniesienia jednej części budynku) 2. wydaliśmy 200 PLN na dwa kosztorysy, jeden dla nas taki orientacyjny ( koszty są dość mocno bo program liczy kwotę z powierzchni użytkowej) i drugi dla banku ( bank też liczy sobie min. 2200 PLN za m2 wiec będziemy zmuszeni wziąć więcej kasy niż potrzebujemy ale wiadomo że łatwiej im tą kasę zwrócić niż dobrać ) Dla internetowych szperaczy będę robił zestawienia kosztów - sam dużo tego szukałem ale nigdzie nie było całości. Koszty do dnia dzisiejszego: (same papiery) Warunki przyłączenia wody - 69 zł Warunki przyłączenia gazu - 123 zł Warunki przyłączenia prundu - 0 zł Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1) Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra) Projekt - 5000 zł Kosztorysy - 200 zł (2 szt) Suma - 6032 zł Pozdrawiam J&M
  10. Witam. Projekt odebrany, 27.05.2015 r. złożony i czekamy :) Tego samego dnia dostaliśmy też pozwolenie na rozbiórkę starego domku :) W między czasie dogadałem się z elektrykiem który przeniesie tymczasowo prund z domu tak aby można było korzystać z niego do rozbiórki i od razu przygotuję temat pod plac budowy. Koszt 1300 PLN + koszt słupa z tym że zgadałem się ze znajomą która poleciła mi elektryka i okazało się że jej słup jest u tego elektryka więc będę miał go gratis Dostałem także wycenę od ekipy której pracę widzieliśmy i liczyliśmy na podjęcie z nią współpracy przy budowie naszego domu - 42 200 PLN. Ceny innych ekip które sprawdzaliśmy to od 40 do 60 tysi za tą samą robotę. Tak wiec pozostało załatwianie dalszych formalności i szukanie materiałów w dobrej cenie :) Pozdrawiam.
  11. Witam, Budowa budową ale papiery muszą się zgadzać, a żeby się zgadzały to potrzeba ich całe mnóstwo w kilkunastu miejscach no i oczywiście swoje muszą wszędzie odleżeć Nasz dom budować będziemy w kobyłce z projektu indywidualnego. I tu wpis dla potomnych: jeżeli w internecie nie możecie znaleźć projektu który by wam w 100% odpowiadał, ale znaleźliście jakiś który chcielibyście przerobić to nie bójcie się dzwonić, pisać i odwiedzać lokalnych architektów bo cena projektu indywidualnego nie musi być jakimś kosmosem tak jak u nas. Nasz projekt indywidualny kosztował nas 5000 zł gdzie koszt projektu gotowego + parę zmian (usunięcie wykusza, 2 balkonów i zmiana stopu na terive) + adaptacja to 7000-7500. A o papierach...... To jest jakaś masakra. U nas wchodzi w grę jeszcze rozbiórka starego domku drewnianego na działce i potrzebne jest nam także pozwolenie na jego rozbiórkę - wniosek złożony 30 marca 2015 r., na chwilę obecną cisza. Do tego te warunki przyłączy nieszczęsne - wnioski składaliśmy 30 marca. Najszybciej bo bodajże po 2,5 tygodnia dostaliśmy warunki przyłączania wody - koszt w Wołominie 69zł, zaraz po wodzie przyszedł GAZZZZ - daliśmy się brzydko mówiąc wydy*** firmie gaz media z Wołomina i warunki które są darmowe kosztowały nas 123 zł , na szarym końcu peletonu bo 14 maja dotarły warunki prundu - darmo W poniedziałek lub wtorek odbieramy projekt i kolejna papierologia wyruszy do starostwa, a nam pozostanie czekanie na pozwolenie na budowę, ogarnianie ekip, kredytów, materiałów i wszelkiej maści budowlanych tematów Dla internetowych szperaczy będę robił zestawienia kosztów - sam dużo tego szukałem ale nigdzie nie było całości. Koszty do dnia dzisiejszego: (same papiery) Warunki przyłączenia wody - 69 zł Warunki przyłączenia gazu - 123 zł Warunki przyłączenia prundu - 0 zł Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1) Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra) Projekt - 5000 zł Suma - 5832 zł Pozdrawiam J&M
  12. Witam wszystkich Panujemy z żoną na jesieni postawić dom w SSOi uznałem, że dobrze będzie poszukać porad właśnie tutaj Czytałem znaczną część tematu ale chciałbym jak najświeższych informacji dlatego szukam w kobyłce, wołominie i okolicy polecanych: - projektantów - kierowników budowy - elektryków - dekarzy - składów budowlanych A może ktoś z was budował z Firmą MAR-BUD Marcin Perekińczuk i mógłby coś o nich powiedzieć ???? Akurat stawiali dom u sąsiada i tata ich trochę podpatrywał rozmawiałem też z szefem i wydaje się być w porządku - jak będę miał projekt po zmianach ma mi przygotować wycenę. Namiary poproszę na priv lub e mail [email protected] Dziękuje za namiary i podpowiedzi Pozdrawiam Michał Edit: Tak dla potomnych: Gaz Media Wołomin pobierają 123 zł za warunki przyłącza gazu które można dostać w Warszawie za darmo, do tego te upoważnienia które każą sobie podpisywać to jakaś kpina a jak człowiek poskreśla wszystkie niepotrzebne punkty to się dziwnie patrzą i marudzą pod nosem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...