Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

HubertT

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

O HubertT

  • Urodziny 08.11.1985

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Gdańsk
  • Województwo
    pomorskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

HubertT's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam! Mam pytanie które może wydawać się trochę podstawowe, ale jednak dla mnie jest ważne. Nie posiadam detektora metalu w ścianie a nie chciałbym się wwierwić w rurę Chę wywierić otwory pod wieszak w przedpokoju, ściana gk, a po drugiej stronie właśnie jest łazienka i na ścianie grzejnik: Przyłącza są tylko na dole. Teraz chciałbym uzyskać potwierdzenie, że jeśli ominę linie zaznaczone na czerwono, to będzie ok. Że w innych miejscach nie powinno być rur. Tak jest na zdrowy rozsądek, ale nie znam się na hydraulice dlatego wolę się upewnić. Dziękuję za pomoc. Bloczek jest z 2004 roku. Wanna jest zaraz obok, natomiast ubikacja i chyba także pion kanalizacyjny po drugiej stronie pomieszczenia.
  2. HubertT

    Blat bambusowy

    Dziękuję, takiego potwierdzenia potrzebowałem
  3. Witam, potrzebuję blatu do biurka o wymiarach 75 x 130 cm, chciałbym aby materiałem był bambus. Niestety znajduję jedynie kawałki o szerokości ok 60 cm. Pracownik zakładu stolarskiego zaproponował mi że mogą taki blat skleić do porządanej szerokości. Jestem sceptyczny, bo nie wiem jak jest z wytrzymałością. U mnie na tym biurku będzie stało sporo sprzętu komputerowego, wagowo ok 30 kg. Boję się że po jakimś czasie blat pęknie w miejscu klejenia. A może to jest taka technika że wytrzyma nawet dużo większy nacisk?
  4. Dzięki za (p)odpowiedzi. Ościeżnicę wyklepałem, chociaż było ciężko - jeden fragment się zawinął do środka i nie było sposobu aby go chwycić tak, aby się odwinął. Reszta trochę wyprostowana. Wydaje mi się że po wymianie zamka powinny chwytać "rygiel" i trzymać. Prawda że wyglądające na super mocne drzwi mogą kusić "a co tam trzymają że takie drzwi". Z drugiej strony posiadanie zbyt słabych, łatwo włamywalnych jest trochę bez sensu - też może kusić "takie łatwe do otworzenia, prosty i szybki włam". Dlatego wymyśliłem że tych lipnych drewnianych nie będę wyrzucał, tylko naprawię tak aby dało się je zamknąć. Natomiast od wewnątrz, z drugiej strony ościeżnicy, zamontuję mocniejsze, stalowe. Najlepiej gdyby jeden klucz otwierał jedne i drugie. Tam również zawiasy będą z drugiej strony, schowane przed dostępem - to podobno utrudnia jakiś typ ataku. Wtedy włamywacz będzie zaskoczony, myślał że mu łatwo pójdzie, a ma jeszcze drugie, dużo mocniejsze do sforsowania. Zaś z zewnątrz moja piwnica będzie wyglądała tak jak wszystkie na korytarzu. A w środku alarm najlepiej z syreną i smsem powiadamiającym. I wtedy będę miał spokojną głowę.
  5. Zgadza się, rozważam całe drzwi metalowe, z gatunku "technicznych", z lepszym zamkiem (może 2) klasy B, bolcami antywyważeniowymi itp. Spokojnie mogę wrzucić na drzwi 600-700 zł, żeby tylko było dobrej jakości i dawało trochę większe bezpieczeństwo, i amatorzy kolejny raz nie weszli. Bo czasami może chciałbym w niej schować rower czy jakiś sprzęt elektro itp. Do tego rzecz jasna jeszcze by się przydał jakiś alarm, ale tego tematu jeszcze nie mam zgłębionego. Ok, czyli mówisz że fizycznie da się tak zrobić z wyklepaniem jak napisałem. Możesz napisać coś więcej jak to zrobić, jakimi narzędziami... bo jeśli nie trzeba specjalistycznego sprzętu, to może sam spróbuję. EDIT: napisałem później, nie widziałem późniejszych odpowiedzi. Czyli sam młotek (gumowy?) wystarczy. CityMatic, masz na myśli przykręcenie płyt ze sklejki do skrzydła, tak aby ukryć zniszczenia zamka? Rzeczywiście, te fragmenty które się pogięły widocznie nie są odporne na łomowanie Aby zabezpieczyć przed tym, trzeba by zamontować skrzydło które na tyle blisko dochodzi do ościeżnicy, że nie ma tam jak wsadzić łomu. Finlandia, znasz może jakieś godne polecenia drzwi "techniczne"?
  6. Cześć, na szczęście to nie mnie się włamali, tylko poprzedniemu właścicielowi no i podobno nic nie ukradli, bo ktoś ich spłoszył. W każdym razie, ościeżnica została uszkodzona łomem, tak jak widać na zdjęciach. Zastanawiam się nad wymianą tych lipnych drewnianych drzwi na model stalowy z lepszym zamkiem, ale nie wiem co zrobić z ościeżnicą. Wydaje się być gruba, solidna, dobrze zamocowana i wypoziomowana... ale problem ze zniszczeniem w okolicach klamki! Myślicie że da się je naprawić? Dosyć precyzyjna robota, pewnie na zimno samemu młotkiem nie wyjdzie, więc specjalistę musiałbym ściągnąć na miejsce. Tu pewnie każdy ślusarz dałby radę, jeśli tylko zgodzi się na taką robotę. Alternatywą do takego wyklepywania jest wyciągnięcie starej ościeżnicy i na jej miejsce zamontowanie nowej, a w takim wypadku aby to miało sens to i mocniejszej. Oczywiście znacznie zwiększa to koszty.
  7. Witam, jest taka sytuacja że na ścianie były przyklejone plakaty na taśmę klejącą, przy zdejmowaniu ich okazało się że zeszło trochę tynku wraz z taśmą. Widok jak na zdjęciu. Pytanie w jaki sposób można najłatwiej to naprawić, tak aby uszkodzenie nie było widoczne? Czy potrzebuję postępować tak jak na tym filmie http://tv.muratordom.pl/budowa-i-remont/remont/naprawa-tynku-szpachlowanie-rys-i-pekniec,640/ tzn poszerzanie pęknięć, pozbycie się pyłu, zagruntować, odczekać, nałożyć gipsową zaprawę, wyrównać itd , czy wystarczy np nałożenie samej zaprawy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...