Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

coolnix

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Łódź
  • Województwo
    łódzkie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

coolnix's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Szkoda ze tak duzo czasu trzeba poswiecic zeby dobrac im sie do dupy i zeby jakies kary zaplacili ze stracone nerwy i czas. Reklamacja zlozona pol roku temu telefonicznie, emailowo - do dzis brak nr tej reklamacji na szczescie sa emaile. Niby byl ktos ogladal, obiecali nawet wymienic brame i tak tez pan ktory mi sprzedawal mowi jesli odbierze telefon. Niestety nie wie -nie wiedza gdzie ciagle od kilku miesiecy urywa sie przeplyw informacji. Bo po obietnicach ze zadzwonia z serwisu sie umowic sprawa cichnie. Kolejne telefony jak zwykle sprawa rusza od poczatku by wszyscy od nich wykladaja laske na klienta, jak juz sie im zaplaciło. Nr tel do spraw reklamacyjnych - to chyba w Zusie czesciej sa w zasiegu i maja ochote oberac 5 min po 15 stej niz w firmie PAMTOR. TRAGEDIA TRAGEDIA !!! - doplaccie te 150 pln roznicy co mialem w innej firmie i bedziecie zadowoleni. Zreszta w tamtej firmie tez zyczyli mi powodzenia jak sie dowiedzieli na jaka wspaniala firme sie decyduje i mnie uprzedzali. Sugerowalem sie ze te kilka opinii to moze sporadyczne przypadki, ale jak wszyscy bu tu zaczeli pisac to by szybko sie z rynku zawineli !!!! i tego im serdecznie po cichu zycze. NIE kupujcie bo pojecie SERWIS i REKLAMACJA to nie maja pojecia co to znaczy i jak powinno dzialac. PAMTOR Ci sprzeda i tyle - a jak pozniej cos potrzeba to ZLEWA KLIENTA na MAXA !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...