Czy macie jakieś doświadczenia z reklamowaniem wkładów Tarnavy?
W moim wkładzie pękł górny zawias trzymający drzwiczki. Poproszono mnie o pisemny opis uszkodzenia i zdjęcia. Na podstawie zdjęć kilka godzin po ich przesłaniu odpowiedzieli, że to uszkodzenie mechaniczne i, że nie uznają gwarancji, bo uważają, że za szeroko otworzyłam drzwiczki. Jestem w szoku, że nikt z firmy nie pofatygował się ocenić uszkodzenie tylko tak niepoważnie do tego podeszli. Co powinnam teraz zrobić? W ostateczności oczywiście pójdę do sądu ale na razie co? Wysłać listem poleconym reklamację (do tej pory to była korespondencja mailowa) i zarządać opinii rzeczoznawcy? Czy są jacyś rzeczoznawcy "kominkowi", których sama w razie czego mogę poprosić o ekpertyzę? Chodzi mi o takich, którzy będę uznani przez sąd jak profesjonalni.
Z góry dziękuję za pomoc i rady
Roma