Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

DH.JMO

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

O DH.JMO

  • Urodziny 01.01.1984

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    LEKOMIN
  • Kod pocztowy
    25-430
  • Województwo
    świętokrzyskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

DH.JMO's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. W związku z pomówieniami i próbami szkalowania firmy Jezierski Markowe Okna postanowiliśmy się odnieść do postawionych zarzutów. Zamówienie na okna łukowe będące przedmiotem dyskusji zostało złożone w firmie Jezierski Markowe Okna przez lokalnego dealera. Wszelkie ustalenia odnoszące się do rozwiązań technicznych zostały poczynione również przez zleceniodawcę, który przyjął do wykonania konstrukcje łukowe o podziałach skrzydeł, co do których ostateczny klient wyrażał wątpliwości dotyczące ich późniejszego funkcjonowania. Firma Jezierski zaakceptowała zaproponowane rozwiązania jako w pełni zgodne z wytycznymi i tabelami statycznymi dostawców komponentów do produkcji okien, firm Schuco i Winkhaus, a klient zaakceptował propozycję jako zgodną z jego oczekiwaniami. Po wykonaniu i zamontowaniu okien klient zgłosił szereg zastrzeżeń odnoszących się do estetyki i funkcjonowania okien. Firma Jezierski Markowe Okna, mając na względzie zadowolenie klienta, kilkukrotnie wysyłała ekipę serwisową na podstawie nieuzasadnionych zgłoszeń "reklamacyjnych" opartych jedynie na niezaspokojeniu wymagań estetycznych odbiorcy, m.in. odnoszących się do błyszczącej okleiny (co jest naturalnym wynikiem procesu gięcia profili w gorącym oleju) oraz do nieodpowiadającej wymaganiom estetycznym klienta jakości zgrzewów. Mimo wszystko reklamacje zostały uwzględnione a estetyka okien została doprowadzona do poziomu jaki życzył sobie klient. Dodatkowo aby klient był w pełni zadowolony, producent, na życzenie klienta i na własny koszt, dokonał przeróbki skrzydeł stałych na uchylne oraz doposażył okna w zwiększające komfort użytkowania okucia odstawne co zostało potwierdzone podpisem klienta na protokole wykonania usługi. Firma Jezierski Markowe Okna podjęła wszelkie możliwe działania znacznie przekraczające obowiązki wynikające z zapisów gwarancji reagując na zastrzeżenia klienta, a prace serwisowe były wykonane prawidłowo – co klient potwierdził podpisem na protokole reklamacyjnym. Mimo poniesionych kosztów i podjętych działań, klient wyraził żądanie wymiany okien na nowe, na co firma nie wyraziła zgody z powodu braku podstaw do wykonania takiej usługi, co zaowocowało nieuzasadnionymi pomówieniami i szkalowaniem producenta na forum internetowym. W związku z podjęciem wszelkich działań w celu zaspokojenia wymagań klienta, udzielenia dodatkowego (kilkutysięcznego) rabatu, dodatkowych materiałów i usług świadczonych na każde życzenie klienta, firma Jezierski sprawę uznaje za zakończoną i uznaje dalszą dyskusję w powyższym temacie za bezprzedmiotową.
  2. W związku z pomówieniami i próbami szkalowania firmy Jezierski Markowe Okna postanowiliśmy się odnieść do postawionych zarzutów. Zamówienie na okna łukowe będące przedmiotem dyskusji zostało złożone w firmie Jezierski Markowe Okna przez lokalnego dealera. Wszelkie ustalenia odnoszące się do rozwiązań technicznych zostały poczynione również przez zleceniodawcę, który przyjął do wykonania konstrukcje łukowe o podziałach skrzydeł, co do których ostateczny klient wyrażał wątpliwości dotyczące ich późniejszego funkcjonowania. Firma Jezierski zaakceptowała zaproponowane rozwiązania jako w pełni zgodne z wytycznymi i tabelami statycznymi dostawców komponentów do produkcji okien, firm Schuco i Winkhaus, a klient zaakceptował propozycję jako zgodną z jego oczekiwaniami. Po wykonaniu i zamontowaniu okien klient zgłosił szereg zastrzeżeń odnoszących się do estetyki i funkcjonowania okien. Firma Jezierski Markowe Okna, mając na względzie zadowolenie klienta, kilkukrotnie wysyłała ekipę serwisową na podstawie nieuzasadnionych zgłoszeń "reklamacyjnych" opartych jedynie na niezaspokojeniu wymagań estetycznych odbiorcy, m.in. odnoszących się do błyszczącej okleiny (co jest naturalnym wynikiem procesu gięcia profili w gorącym oleju) oraz do nieodpowiadającej wymaganiom estetycznym klienta jakości zgrzewów. Mimo wszystko reklamacje zostały uwzględnione a estetyka okien została doprowadzona do poziomu jaki życzył sobie klient. Dodatkowo aby klient był w pełni zadowolony, producent, na życzenie klienta i na własny koszt, dokonał przeróbki skrzydeł stałych na uchylne oraz doposażył okna w zwiększające komfort użytkowania okucia odstawne co zostało potwierdzone podpisem klienta na protokole wykonania usługi. Firma Jezierski Markowe Okna podjęła wszelkie możliwe działania znacznie przekraczające obowiązki wynikające z zapisów gwarancji reagując na zastrzeżenia klienta, a prace serwisowe były wykonane prawidłowo – co klient potwierdził podpisem na protokole reklamacyjnym. Mimo poniesionych kosztów i podjętych działań, klient wyraził żądanie wymiany okien na nowe, na co firma nie wyraziła zgody z powodu braku podstaw do wykonania takiej usługi, co zaowocowało nieuzasadnionymi pomówieniami i szkalowaniem producenta na forum internetowym. W związku z podjęciem wszelkich działań w celu zaspokojenia wymagań klienta, udzielenia dodatkowego (kilkutysięcznego) rabatu, dodatkowych materiałów i usług świadczonych na każde życzenie klienta, firma Jezierski sprawę uznaje za zakończoną i uznaje dalszą dyskusję w powyższym temacie za bezprzedmiotową.
  3. W związku z pomówieniami i próbami szkalowania firmy Jezierski Markowe Okna postanowiliśmy się odnieść do postawionych zarzutów. Zamówienie na okna łukowe będące przedmiotem dyskusji zostało złożone w firmie Jezierski Markowe Okna przez lokalnego dealera. Wszelkie ustalenia odnoszące się do rozwiązań technicznych zostały poczynione również przez zleceniodawcę, który przyjął do wykonania konstrukcje łukowe o podziałach skrzydeł, co do których ostateczny klient wyrażał wątpliwości dotyczące ich późniejszego funkcjonowania. Firma Jezierski zaakceptowała zaproponowane rozwiązania jako w pełni zgodne z wytycznymi i tabelami statycznymi dostawców komponentów do produkcji okien, firm Schuco i Winkhaus, a klient zaakceptował propozycję jako zgodną z jego oczekiwaniami. Po wykonaniu i zamontowaniu okien klient zgłosił szereg zastrzeżeń odnoszących się do estetyki i funkcjonowania okien. Firma Jezierski Markowe Okna, mając na względzie zadowolenie klienta, kilkukrotnie wysyłała ekipę serwisową na podstawie nieuzasadnionych zgłoszeń "reklamacyjnych" opartych jedynie na niezaspokojeniu wymagań estetycznych odbiorcy, m.in. odnoszących się do błyszczącej okleiny (co jest naturalnym wynikiem procesu gięcia profili w gorącym oleju) oraz do nieodpowiadającej wymaganiom estetycznym klienta jakości zgrzewów. Mimo wszystko reklamacje zostały uwzględnione a estetyka okien została doprowadzona do poziomu jaki życzył sobie klient. Dodatkowo aby klient był w pełni zadowolony, producent, na życzenie klienta i na własny koszt, dokonał przeróbki skrzydeł stałych na uchylne oraz doposażył okna w zwiększające komfort użytkowania okucia odstawne co zostało potwierdzone podpisem klienta na protokole wykonania usługi. Firma Jezierski Markowe Okna podjęła wszelkie możliwe działania znacznie przekraczające obowiązki wynikające z zapisów gwarancji reagując na zastrzeżenia klienta, a prace serwisowe były wykonane prawidłowo – co klient potwierdził podpisem na protokole reklamacyjnym. Mimo poniesionych kosztów i podjętych działań, klient wyraził żądanie wymiany okien na nowe, na co firma nie wyraziła zgody z powodu braku podstaw do wykonania takiej usługi, co zaowocowało nieuzasadnionymi pomówieniami i szkalowaniem producenta na forum internetowym. W związku z podjęciem wszelkich działań w celu zaspokojenia wymagań klienta, udzielenia dodatkowego (kilkutysięcznego) rabatu, dodatkowych materiałów i usług świadczonych na każde życzenie klienta, firma Jezierski sprawę uznaje za zakończoną i uznaje dalszą dyskusję w powyższym temacie za bezprzedmiotową.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...