witam wszystkich,
okazało się, że Innogy Stoen Operator nie dokonuje odczytu liczników, wszystkie dane na 2 stronie faktury mają oznaczenie S** co wg. legendy oznacza odczyta szacowany. Jest to dziwne biorąc pod uwagę, że gdy zmieniano mi licznik na Landis +Gyr E550 dołaczono do niego również modem/router z anteną. Jak sprawdziłem na nim połączenie jest prawidłowe, nie wiem, dlaczego Innogy nie dokonuje zdalnych odczytów licznika.
Wczoraj na infolinii zgłosiłem reklamację. Przy okazji dowiedziałem się, że Innogy dokonuje rozliczeń energii wyprodukowanej przez instalacje fotowoltaniczne co 6 miesięcy, oraz dla punktów gdzie one są zamontowane nie ma możliwości włączenia usługi comiesięcznego pomiaru przez elektrownię.
Tak więc wczoraj zgłosiłem reklamację, a dziś dodatkowo mam przesłać na ich e-mail wczorajsze odczyty wskazań licznika.
Pozdrawiam,