Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

tomek256

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

O tomek256

  • Urodziny 14.04.1972

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Warszawa
  • Kod pocztowy
    04-990
  • Województwo
    mazowieckie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

tomek256's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. witam wszystkich, okazało się, że Innogy Stoen Operator nie dokonuje odczytu liczników, wszystkie dane na 2 stronie faktury mają oznaczenie S** co wg. legendy oznacza odczyta szacowany. Jest to dziwne biorąc pod uwagę, że gdy zmieniano mi licznik na Landis +Gyr E550 dołaczono do niego również modem/router z anteną. Jak sprawdziłem na nim połączenie jest prawidłowe, nie wiem, dlaczego Innogy nie dokonuje zdalnych odczytów licznika. Wczoraj na infolinii zgłosiłem reklamację. Przy okazji dowiedziałem się, że Innogy dokonuje rozliczeń energii wyprodukowanej przez instalacje fotowoltaniczne co 6 miesięcy, oraz dla punktów gdzie one są zamontowane nie ma możliwości włączenia usługi comiesięcznego pomiaru przez elektrownię. Tak więc wczoraj zgłosiłem reklamację, a dziś dodatkowo mam przesłać na ich e-mail wczorajsze odczyty wskazań licznika. Pozdrawiam,
  2. od momentu instalacji i podlaczenia licznika przez elektrownie nastapil wzrost oplat za prad w proownaniu do okresu sprzed montazu baterii slonecznych
  3. nie mam przy sobie rachunków (jestem w pracy teraz)... zastanawiam się czy nie wziąć firmy zewnętrznej, która zrobi audyt całej instalacji, bo jesli to wina firmy montującej to pewnie dobrowolnie nie pokryją kosztów i sprawa skończy się w sądzie. czy ktoś zna firmę w Warszawie, która zrobi taki audyt za odpłatnością oczywiście? Tomek
  4. Dzień dobry Państwu Zwracam się z pytaniem: czy ktokolwiek miał z Państwa z podobną sytuacją jak ja i mój sąsiad? późnym latem 2016 dokonaliśmy instalacji paneli słonecznych na naszych dachach. U mnie robiła firma z Warszawy, u sąsiada RWE Stoen. jesienią 2016 nastąpiły odbiory przez elektrownię i wymiany liczników, na te, które zliczają prąd sprzedany do sieci a wyprodukowany przez solary i teraz najlepsze: -zarówno u mnie jak i u niego nastąpił ogromny wzrost w kolejnych rachunkach od STOEN w tym tygodniu odebrałem rachunki, gdzie do zapłaty mam w lutym 2000 zł kiedy przed instalacją rachunki 2 miesięczne były na poziomie 250-400 zł coś jest nie tak, może ktoś coś podpowiedzieć? może źle wykonana jest instalacja, a może źle podłączona do sieci? A może to elektrownia źle wpięła licznik? nie wiem, najdziwniejsze, że u sąsiada jest taka sama sytuacja... Proszę o pomoc. Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...