Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

manek329

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

1 obserwujący

O manek329

  • Urodziny 24.10.1984

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Województwo
    śląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

manek329's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam, Mam zainstalowaną pompę ciepła firmy Dimplex. Chciałbym zarządzać nią/sterować za pomocą aplikacji Dimplex Home App na smartphone. Zakupiłem moduł NWPM Touch podłączyłem ją do dedykowanego gniazda w sterowniku pompy. Po włączeniu zasilania i podłączeniu go do sieci Internet obie diody w module świecą na zielono - czyli jest OK. Problem występuje w przypadku próby Rejestracji Aplikacji Dimplex Home App na smartphone (postępuje wg inst producenta). Moduł i smartphone pracują w tej samej sieci. Na smartphone mam zainstalowaną aplikację ze sklepu Play (android) i utworzone konto. Loguję się na sterowniku (panelu dotykowym) jako Service. Moduł prawidłowo pobrał adres IP z DHCP. W ustawieniach zmieniam na Home App (celem uzyskania kodu TAN). Wchodzę w ustawienia na panelu dotykowym i mam "wyszarzony" kafelek Rejestracja Home App z liczbą 1 w lewym dolnym rogu kafelka. Liczba 1 informuje, że komunikacja przebiega w jedną stronę i moduł nie łączy się z chmurą Dimplex. Do prawidłowej rejestracji musi pojawić się liczba 2. Wtedy można wejść w Rejestrację Home App celem uzyskania kodu TAN. Pytanie dlaczego pojawia mi się wspomniana liczba 1 na kafelku i nie można przeprowadzić rejestracji aplikacji? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...