Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

dante55

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

O dante55

  • Urodziny 2 Marca

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Warszawa
  • Kod pocztowy
    01-512
  • Województwo
    mazowieckie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

dante55's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Tak, zbrojenie z każdej strony wychodzi 15 cm poza słupek. Beton B20. Czy jest jakaś inna możliwość wzmocnienia tej jednej strony, która wydaje się być za słaba do zamontowanego skrzydła poza dospawaniem odkosów?
  2. Tak, dokładnie taki sam schemat. Teraz widzę, ze z jednej strony ława wystaje poza słupek około 15-20 cm, a z drugiej jedynie około 5 cm- właśnie przy tej stronie słupek zaczyna opadać z powodu ciężaru skrzydła
  3. Jestem ponad 2 tygodnie po montowaniu bramy- zazbroiłem ławę fundamentową i osadziłem słupki 10x10 (2,35m- około 80 cm w ziemi na głębokość). Po zamontowaniu i wyparciu bramy po 2 tygodniach wyjąłem wyparcie i po kilku dniach mam problem z jednym skrzydłem- opuściło się na razie o około 1 cm i przez to nie mogę już zamknąć obydwu skrzydeł ryglem. Czy ma ktoś jakikolwiek pomysł, w jaki sposób mogę jeszcze wyprzeć ruszający się słupek (przy podnoszeniu opuszczonego skrzydła widać delikatnie „chodzący” słupek)- myślałem o wspawaniu odkosów, ale żadna ze spawarek które mam nie działa na agregacie, a póki co nie mam jeszcze prądu, tym bardziej żaden z sąsiadów nie ma siły. Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki
  4. Mam pytanie odnośnie wydanych warunków zabudowy dla domu jednorodzinnego całorocznego, gdzie w wydanej decyzji określono oczywiście ustawowo 4m odległości od granicy działki z drogą dojazdową, 4m od granicy sąsiadującej z tyłu działki oraz 12m od granicy terenu określonego w mapie jako Ls. W tym przypadku określono, że szerokość domu po wszystkich wyliczeniach i uwzględnieniu szerokości działki nie może przekraczać 6,1m (linia granicy lasu kończy się na 9m szer. działki). Jako że teren oznaczony jako granica lasu nie posiada ani jednego drzewa i las fizycznie zaczyna się z ostatnim metrem działki, czy orientuje się ktoś czy możliwe i tym samym realne jest przesunięcie granicy lasu o choćby 4m umożliwiając tym samym budowę szerszego domu? Z góry dziękuję za pomoc
  5. Cześć, Przejrzałem już wiele wątków odnośnie przyłączenia działki do prądu, ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie i wciąż nie orientuje się w wielu kwestiach. Czy jeżeli mam działkę z wydanym planem zagospodarowania terenu pod budynki jednorodzinne (działka budowlana), a na chwile obecną nie mam jeszcze planów na budowę domu i chciałbym podłączyć prąd jedynie w celu użytku na kilka weekendów w roku (przyczepa kempingowa + drobne prace ogrodowe) oraz wiem, ze zakład energetyczny wyznacza już przed działkami miejsca na stawianie skrzynek elektrycznych, to czy: 1) aby korzystać z dostawy prądu powinienem wystąpić o postawienie indywidualnej skrzynki elektrycznej na mojej działce czy działa to jakoś inaczej? 2) powinienem wystąpić o zgodę na dostawę prądu budowlanego czy istnieje jakaś inna tańsza opcja, jeżeli nie składałem dokumentów na pozwolenie na budowę ? Z góry dziękuje za wyjaśnienia
  6. Cześć wszystkim, Przeczytałem już chyba wszystkie obecne tematy związane z zabezpieczaniem płotów, altan, ławek itp na forum. Niemniej jednak chciałbym zapytać Was czym najlepiej zabezpieczyć drewniane donice, wykonane z heblowanej sosny? Zależy mi na kolorze białym, a obecnie doradzono mi położenie Impregantu "LUXENS" bezpośrednio na surowe drewno, bądź też wybranie droższej alternatywy- Lazura firmy Syntilor (Xylodhone HP). Czy moglibyście proszę wypowiedzieć się w tym temacie i doradzić, który środek będzie bardziej odporny na warunki zewnętrzne, gdyż donice stać będą przez cały rok na tarasie? Dodam, że będą stać w bardzo napromienionym miejscu, więc zależy mi na odpowiednim zabezpieczeniu. Z góry dziękuję za pomoc
  7. Dziękuje za odpowiedz. Pytam się o szczelność, gdyż niestety elektrycy wyprowadzając mi gniazdo na tarasie podpięli je pod ten sam bezpiecznik (fazę?), jak pozostałe 3 gniazdka znajdujące się w kuchni (na dodatek szeregowo). Stad tez pytanie czy jeżeli zamontuje gniazdo o szczelności IP44 z klapka i uszczelnię je silikonem przy łączeniu z elewacja, to czy w przypadku zawilgotnienia gniazda mogę mieć problem z prądem w pozostałych 3 gniazdach.
  8. Czy jest ktoś w stanie wypowiedzieć się w kwestii montażu gniazdka elektrycznego na zewnątrz budynku (miejsce niezadaszone i niczym nieosłonięte). Posiadam gniazdko, które zostało przeciągnięte z wewnętrznego i chce uniknąć wiercenia do elewacji budynku (zamontować je bezpośrednio do puszki). Czy waszym zdaniem mogę zamontować gniazdko z klapka o szczelności IP44 i ewentualnie uszczelnić je przy elewacji silikonem, czy fakt ze jest ono niczym nieosłonięte wiąże się z koniecznością montażu gniazdka wyższej szczelności i montażu na kołki bezpośrednio do elewacji? Bardzo dziękuje za pomoc
  9. Witam, Mam dość krótkie pytanie, gdyż nie mogę nigdzie uzyskać odpowiedzi na temat szyby prysznicowej. Aktualnie szukam szyby, którą zamontuję od ściany na szerokość 120cm w brodziku 180cm - WALK-IN. Jedyna, którą znalazłem w rozsądnej cenie to Sanplast za około 700 zł, lecz ma 5mm grubości hartowanego szkła, podczas gdy inne te po 1700zł posiadają grubość 8mm. Czy jest ktoś w stanie doradzić mi pod względem grubości i odpowiedzieć na pytanie, czy 5mm to wystarczająca grubość na szybę prysznicową? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...