Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

marus53

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

O marus53

  • Urodziny 04.05.1953

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    radom
  • Kod pocztowy
    26-610
  • Województwo
    mazowieckie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

marus53's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Używam pieca Defro AKM 22 KW od 2009 i problemy się zaczęły z chwilą potrzeby usługi serwisowej. 29 września zamówiliśmy podajnik do pieca Defro i do tej pory go nie otrzymaliśmy. Firma obiecywała, że otrzymamy tą część po upływie 3 tygodni. Później przesuwano termin z tygodnia na tydzień. Kosztowało nas to dużo zdrowia, bo 7 stopni w domu to nie jest temperatura, żeby normalnie funkcjonować. Na początku panowie z serwisu i przedstawiciel firmy odbierali telefony, a później mogliśmy dzwonić bez końca i zero odpowiedzi. Upłynęły już dwa miesiące i nikt nie raczy zadzwonić czy wogóle wyprodukują tą część. Na szczęście znalazł się mechanik, który w ciągu 3 dni uporał się z problemem. Gdyby nie on to musielibyśmy kupić nowy piec, ale NIGDY FIRMY DEFRO. Problemy z serwisem Defro już opisywałem, ale firma szybko pozbyła się mojej skargi ze swojej strony. Zainteresowanym mogę udzielić dokładnej informacji pod adresem: [email protected]
  2. Używam pieca Defro AKM 22 KW od 2009 i problemy się zaczęły z chwilą potrzeby usługi serwisowej. 29 września zamówiliśmy podajnik do pieca Defro i do tej pory go nie otrzymaliśmy. Firma obiecywała, że otrzymamy tą część po upływie 3 tygodni. Później przesuwano termin z tygodnia na tydzień. Kosztowało nas to dużo zdrowia, bo 7 stopni w domu to nie jest temperatura, żeby normalnie funkcjonować. Na początku panowie z serwisu i przedstawiciel firmy odbierali telefony, a później mogliśmy dzwonić bez końca i zero odpowiedzi. Upłynęły już dwa miesiące i nikt nie raczy zadzwonić czy wogóle wyprodukują tą część. Na szczęście znalazł się mechanik, który w ciągu 3 dni uporał się z problemem. Gdyby nie on to musielibyśmy kupić nowy piec, ale NIGDY FIRMY DEFRO. Problemy z serwisem Defro już opisywałem, ale firma szybko pozbyła się mojej skargi ze swojej strony. Zainteresowanym mogę udzielić dokładnej informacji pod adresem: [email protected]
  3. Używam pieca Defro AKM 22 KW od 2009 i problemy się zaczęły z chwilą potrzeby usługi serwisowej. 29 września zamówiliśmy podajnik do pieca Defro i do tej pory go nie otrzymaliśmy. Firma obiecywała, że otrzymamy tą część po upływie 3 tygodni. Później przesuwano termin z tygodnia na tydzień. Kosztowało nas to dużo zdrowia, bo 7 stopni w domu to nie jest temperatura, żeby normalnie funkcjonować. Na początku panowie z serwisu i przedstawiciel firmy odbierali telefony, a później mogliśmy dzwonić bez końca i zero odpowiedzi. Upłynęły już dwa miesiące i nikt nie raczy zadzwonić czy wogóle wyprodukują tą część. Na szczęście znalazł się mechanik, który w ciągu 3 dni uporał się z problemem. Gdyby nie on to musielibyśmy kupić nowy piec, ale NIGDY FIRMY DEFRO. Problemy z serwisem Defro już opisywałem, ale firma szybko pozbyła się mojej skargi ze swojej strony. Zainteresowanym mogę udzielić dokładnej informacji pod adresem: [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...