Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Randy

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Randy's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. 21zł opłata handlowa baba mówiła
  2. a nie 21zł sie płaci za samo manie prądu? to lepiej zmienić taryfe na normalną?
  3. bo mam piec taki który włancza sie na noc wtedy ta taryfa jest tańsza nocna ale go i tak nie używam narazie bo musze kase trzymać żeby mi na biznes starczyło a ja dalej nie rozumiem za co tyle zabuliłem przecież powinno byc te 190zł bo zużyłem te 541kw tak jak mi mówiła przez tel w obsłudze ze bedzie te 190zł drugiej faktury nie mam w wersji elektronicznej ale to jakaś masakra jest...
  4. Przecieżja tylko praktycznie komputer używałem i światło i ponad 650zł zabuliłem po kolei jak to było. 28.09.2016r założyli mi licznik miał gość za 2 miesiące go spisać ale coś go nie było albo mnie nie było nie wiem listonosz też nie przyniósł mi listu bo myślał że nikogo w lokalu nie ma i zostawił w dżwiach i go ktoś zabrał to zadzwoniłem do biura obsługi spytali sie o stan licznika powiedziałem dwie taryfy razem 541kw i mówi pani że bedzie jakieś 190zł i jakiś duplikat faktury zamówiła żeby jeszcze raz wysłali między czasie aktywowałem eboka i ta kwota 188,90gr pojawiła się na eboku opłaciłem ją przelewem i zaraz przyszła kolejna faktura na 444zł,37gr głupi byłem bo opłaciłem niewiem zaco przecież te 541kw oplaciłem niewiem jak mi jeszcze raz tak coś wyślą to potraktuje ten licznik siekierą zrobiłem screena tej faktury drugiej może ktoś by coś wiedział zaco to. http://s2.ifotos.pl/mini/dddjpg_aehpenh.jpg
  5. co od umowy chyba cos ci sie pomieszało żeby tak zabulić
  6. no właśnie sie nie zgadza skoro za 541kw zaplaciłem ponad 650zł wogóle te rachunki są co miesiąc wystawiane czy dwa miesiące ?
  7. Witam mam takie pytanie podpisałem z PGE umowe założyli mi licznik miał pod dwóch miesiącach spisać go pracownik PGE ale go nie było możliwe że mnie w lokalu nie było listonosz też mi rachunku nie doniósł wiec zadzwoniłem do biura obsługi klienta spytali sie o stan licznika podałem wyszło coś 541kw i mówią że bedzie jakieś 188zł wysłali duplikat faktury dostałem też smesem że zalegam że musze zapłacić te 188zł między czasie aktywowałem eboka i opłaciłem te 188zł i zaraz przyszła druga faktura na eboka z ceną 455zł zadzwoniłem pytam za co to nie wytłumaczyli mi za dobrze tylko do opłacenia i już opłaciłem i nie wiem czy coś da sie teraz zrobić ? zadzwonić do biura obsługi w swoim mieście? bo mam numer przecież to prawie 650zł za 541kw...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...