Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

bleble1

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Kraków
  • Województwo
    małopolskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

bleble1's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. AMICA EB954BA+ IN PYROLIZA Po pierwsze pieczenie. Nigdy przedtem nie spotkam się aby piekarnik potrafił spadlic ciasto od spodu w jednymi miejscu okręgu o średnicy ok 8 cm. Zrobiłam zdjęcia - czekam na serwis. Z reszt a jest jeszcze gorzej. Aplikacja w piekarniku kompletnie nie odpracowana. Piekarnik ma wyświetlacz, na wyświetlaczu opcja bluetooth, która nie wyszukuje żadnych urządzeń, nie paruje się. Pytałam o to infolinie Amiki, wysłali pytanie do działu technicznego czekam. Wi-fi - nie jest to sprawa prosta. Po pierwsze z dołączonej instrukcji do piekarnika (mam wrażenie ze firma ukrywa ten fakt) wyczytałam ze sterowanie kuchenka przez wifi działa tylko pod warunkiem, iż piekarnik i urządzenie z aplikacja jest w tej samej sieci, a wiec nici z złączania piekarnika, lub wyłączana gdy się stoi w korku lub się jest na spacerze. Piekarnik nie ma wgranego oprogramowania do wifi. Dają do tego modem tp-link, który osobno trzeba podłączyć do prądu i za pomocą kabla lan podłaczyć do piekarnika. Trzeba zapomnieć o popularnej teraz funkcji plug and play, aby piekarnik zadziałał trzeba przejść przez instrukcję, która jest dołączana do piekarnika. Instrukcja i aplikacja jest nieprzyjazna dla użytkownika, mi i zajmomemu informatykowi nie udała się podłączyć piekarnika do wifi. Po telefonie na infolinie - Amica przesłała druga instrukcję. Jeżeli przejście przez nią nie uda się, trzeba poczekać na dział techniczny. Amica nie ma serwisu urządzeń elektronicznych, nikt do rozwiązania problemów z wi-fi i bluetoothem nie podjedzie. Na pytanie jak mam sobie poradzić od infolinii dostałam odpowiedz ze mam fotografować wszystko to co pokazuje ekran piekarnika. Załączam link do instrukcji otrzymanej od infolinii AMICI. Instrukcja dotyczy instalacji wi-fi, a zawiera 28 stron! Produkt nie gotowy do sprzedaży, program i aplikacja wołająca o pomstę do nieba, brak wsparcia technicznego. https://1drv.ms/b/s!Au-RyrRhTvsH6G0SlYAQndtaNyJ_ Cd. kłopotów. Centrum serwisowe zajmuje się tylko piekarnikami od strony grzewczo-gotujacej. Dla problemów informatycznych nie ma wsparcia i nie ma SERWISU. Jest w Amice podobno dział informatyczny (słowa dzisiejszej Konsultatki Pani Juli H.) ale od chwili zgłoszenia nie ma z nim żadnego kontkat, (oprócz zdjecia które podesłali z sybolem bluetooth - zebym wiedziała co wcisnąć (żenada). Na maile serwis nie odpowiada pisze do P. Zbigniewa Z. Oprócz niego rozmawiałam o problemie z Pania Anną Ł. Żadnej pomocy, żdnej merytoryki, żdnych konkretów. To jest koszmar. Muszę przyznać że jedynie agencje PR maja szybka - odpowiada od razu na FB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...