Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

zoogolo

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

O zoogolo

  • Urodziny 26.07.1983

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Rybna, Malopolskie
  • Kod pocztowy
    32-061
  • Województwo
    małopolskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

zoogolo's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam. Chciałem się odnieść do przedmówcy. U mnie pan sebastian podpinał piec oraz montował grzejniki. Jak wyszło na wizycie serwisowej firmy vaillant piec został nie właściwie podpięty z adnotacją "niewłaściwe wpięcie w instalację" natomiast grzejniki były dobrane na zasadzie - "ile się zmieści". Efekt pracy taki że zapłaciłem jeszcze raz za usługę podpięcia pieca a pomieszczenia mam nie dogrzane w zimie. Na poprawki pan sebastian umawiał się z tygodnia na tydzień a następnie przestał już w ogóle odbierać telefony. Kwota na którą się umawialiśmy też została przekroczona przy odbiorze. Pan instalator nie słowny, fałszywy nie terminowy, nie mający postawowej wiedzy na temat doboru mocy grzejników jak i samego wpięcia pieca w instalację. Osoba ta ma ewidentnie w poważaniu instalatora - NIE POLECAM. Wpisuje sebastiana felusia na czarną listę instalatorów.
  2. Widac że to jest post samego instalatora. Jeśli chodzi o faktyczn polecenie to stanowczo odradzam. Instlator wykonywał u mnie podłączenia grzejników i pieca. Piec źle podłączony - serwis w kolejnym tygodniu po instalacji określił jako niewłąściwe wpięcie do instalacji. Instalator nie słowny, nie dotrzymał ani terminuy ani kwoty - oczywiście przyszedł po terminie a z umówionej kwoty zażądal 2 razy tyle. Poprawki po podłączeniu były przesuwane z miesiąca na miesiąc i skończyło się na głuchym telefonie. Dobór grzejników, był na zasadzie "włożyć ile się da". Jak bymm miał podsumować pracę tego pana w jednym zdaniu to jedyne co mi przychodzi do głowy to: Nie terminowy złodziej!!! Stanowczo nie polecam a mogę zaproponować kogoś kto mi instalacje po panu sebastianku poprawiał + telefon do serwisu vaillant.
  3. Witam. Serdecznie odradzam pana Mirosław Tuchowski 886 695 678 - firma zibmarbis.siteor.pl z Wadowic. Jest to wzorowy przykład olewania klienta. Po zrobieniu wylewek balkony pokruszyły się a wylewka w domu popękała. Człowiek regularnie nie odbiera telefonu a jak już się uda do niego dodzwonić to ustalany jest termin spotkania celem reklamacji - oczywiście dogodny jemu - tak w okolicach 12 w południe, co go obchodzi że inwestor wtedy jest w pracy - po czym na spotkaniu nie pojawia się. Prośby przed pracą o zazbrojenie wylewki, spełzły na niczym - "panie ja to zbroje włóknem od 10 lat i nic się jeszcze z tym nie działo" a po zgłoszeniu reklamacji - twierdzi że on takich rzeczy jak pęknięta wylewka nie uznaje w reklamacji. Zaznaczam iż nie chodzi tu o pęknięcia dylatacyjne tylko na element w korytarzy odległy od dylatacji o ok 1 m. Poziomica się huśta na wylewce a fliziarz, który przyszedł do płytek stwierdził że odcięcia na pomieszczeniach są w niewłaściwych miejscach. Ciągłe przechwałki pana Mirosława podczas wykonywanych prac też są męczące - zważywszy na fakt że 90% gwarantowanej jakości mija się z prawdą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...