Przed 14 miesiącami kupiłem lodówko-zamrażarkę Amica FD228.3AA. Znaczny procent jej elementów wykonanych jest z tworzywa sztucznego. Ostatnio podczas dokładnego czyszczenia sprzętów w kuchni (po dłuższym pobycie zagranicą) zauważyłem pęknięcia w dolnych mocowaniach uchwytów obu drzwi: lodówki i zamrażarki. Zgłosiłem usterkę w ramach naprawy gwarancyjnej (gwarancja 24 m-ce) wraz z przeraźliwie skrzypiącymi zawiasami lodówki do serwisu producenta (ogólnokrajowy nr 801801800) i już na tym etapie dowiedziałem się, że szyby, elementy z plastiku, przebarwienia, odpryski, wgniecenia są wyłączone z gwarancji. Serwis nie wykazał żadnego zainteresowania bliższym zbadaniem uszkodzenia uchwytów, poprzestając jedynie na przesmarowaniu zawiasów. Reklamacja została odrzucona. No cóż, wpadki miewają wszyscy producenci. Różnica polega na tym, jak potem traktują swoich klientów. Przed dokonaniem niniejszego wpisu przejrzałem komentarze innych forumowiczów. To zastanawiające, jak Amica uparcie dąży do pozyskiwania negatywnych opinii. Potencjalni nabywcy wyrobów firmy Amica powinni mieć świadomość, że firma ta udziela gwarancji tylko na fragment swojego produktu. Na stronie serwisu można zauważyć hasło "Klient w centrum uwagi". Serio?