Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

małgorzata-j

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

O małgorzata-j

  • Urodziny 20.07.1977

Informacje osobiste

  • Płeć
    Kobieta
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Puławy
  • Kod pocztowy
    24-100
  • Województwo
    lubelskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

małgorzata-j's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. https://imgur.com/a/hjlGNuU Podpisane jest klasa 1, ale to PRIMA (najwyższa) z Zadobrza.
  2. Moją podłogę kompleksowo wykonała firma z Puław Podłogi Drewniane Anna Teper - Bojarska. Podłogi Drewniane zamówiły lite, lakierowane deski dębowe w 1 kasie ( i tak widnieje w umowie ) z Zakładów Drzewnych Zadobrze. Podłogę firma Podłogi Drewniane położyła w lutym 2016 r, a już na początku kwietnia zauważyłam pęknięcia w ponad 30 deskach, z których wystaje szpachla. Zgłosiłam do firmy ustną reklamację. Pani Anna Teper - Bojarska przy mnie zadzwoniła do Zadobrza, i po krótkiej konsultacji, nie widząc jak wada wygląda, stwierdziła, że to na pewno złe użytkowanie. Później przyjechali panowie z Podłóg Drewnianych z przedstawicielem z Zadobrza i stwierdzili że jest to wypchnięte wypełnienie w pękniętej desce dębowej. Zaproponowali cyklinowanie i lakierowanie podłogi. Nie zgodziłam się, ponieważ to nie rozwiązuje problemu - deski będą dalej popękane, a podłoga pracuje, wiosną szpachla znowu wyjdzie do góry.Kilkakrotnie występowałam do Podłóg Drewnianych, raz z Rzecznikiem Konsumentów o wymianę podłogi na nową. Za każdym razem otrzymywałam odmowę - argumentowali że "drobne pęknięcia nie stanowią wady towaru ani usługi" ( w umowie "Na materiał przyklejony trwale do podłoża lub zamontowany nie podlega zwrotowi i reklamacji" ), że "hoduje w lokalu zwierzę ( królika ), który może być powodem pęcznienia drewna, że mam za duże okna, itp. Rzeczoznawca powiedział, że zgodnie z polską normą PN-EN 13226/2009 pęknięcia powierzchniowe w deskach w 1 klasie są niedopuszczalne i mam prawo domagać się wymiany niezgodnych z umową desek. Napisałam do Z D Zadobrze, ale oni się tłumaczą, że nie mają klasy 1 tylko PRIMA ( PR ), i jest to klasa wolna, więc sami definiują wygląd klasy, dlatego PRIMA "dopuszcza charakterystyki które Pani reklamuje" ( "W naszej klasie PRIMA dopuszczamy czołowe i wewnętrzne pęknięcia szpachlowane w kolorze zbliżonym do koloru wykończonej deski"). Zapytałam dlaczego o tym nie informują na swojej stronie internetowej, ze dopiero przy klasie Retro informują o pęknięciach? Odpowiedzieli że w PR "...są one niewielkie, mało widoczne i sporadyczne...", "...bo wtedy należałoby użyć mało zrozumiałego dla typowego klienta technicznego słownictwa w dużej ilości." To przy klasie Retro zrozumiem co to są pęknięcia, a przy PRIMIE już nie ? Wystąpiłam o wszczęcie procedury pozasądowego rozwiązania sporu z przedsiębiorcą Anna Teper - Bojarska, niestety nieskutecznie, ponieważ pisma Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Lublinie pozostały bez odpowiedzi. Dlatego teraz mogę wystąpić na drogę sądową, Inspektor napisał, że moje roszczenie jest uzasadnione. Poniżej kilka zdjęć desek w klasie PRIMA.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...