Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Marakany

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

O Marakany

  • Urodziny 01.02.1972

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Bogatynia
  • Kod pocztowy
    59-920
  • Województwo
    dolnośląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Marakany's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam. Może ktoś mi bezpłatnie pomoże? Posiadam Red Compact Slim ponad 4 lata wszystko z nim w porządku co prawda raz musiałem wymienić motoreduktor ( posypały się dwa ząbki w przekładni) prawdopodobnie wadliwy egzemplarz. Wymieniłem w tym czasie 3 zapalarki (normalka średnio wytrzymują 2 tys rozpaleń) Do tej pory był u mnie 2 razy serwisant w ramach ogólnego serwisu po 2 tyś godzin pracy kotła. Skasował mnie nawet nawet. To co on robi czyli przegląd i czyszczenie to sam robię i nic mnie to nie kosztuje. Ale jest jedno czego nie wiem otóż po 2 tys godz pracy zawsze wyskakuje na ekranie komunikat SERWIS co prawda można z tym normalnie funkcjonować ale jest to denerwujące. Prośba moja czy może ktoś mi podać KOD dostępu do menu serwisowego tak żebym mógł skasować komunikat serwis. Płacić serwisantowi parę stówek za przyjazd i skasowanie to trochę dużo - jeżeli ktoś może pomóc to dziękuje:yes:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...