Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

mas89

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

O mas89

  • Urodziny 24.05.1989

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Kraków

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

mas89's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam serdecznie, Chciałem zamontować lustro o wymiarach 218x90 Zamówiłem, przyszło. Płytkarz który mi robił łazienkę obiecał zamontować - zamontował pięknie na klej do luster SOUDAL Wszystko pięknie, zafugował dookoła, zadowolony podziękowałem fachowcowi. Po 24 godzinach wróciłem na mieszkanie i moim oczom ukazały się czarne przebarwienia na brzegach lustra. Czy ma ktoś pojęcie na jakim etapie został popełniony błąd? Płytkarz twierdzi że lustro było najprawdopodobniej nieudolnie oszlifowane lub kiepskiej jakości. Napisałem z reklamacją do firmy od luster ale jak narazie się nie odzywa, jutro będę do nich dzwonił. Ale nadal nie mam pewności odnośnie od kogo można wymagać reklamacji usługi. Poniżej zdjęcia z zaistniałej sytuacji. Jest ok 5 takich przebarwień. Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...