Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

sankarz

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

sankarz's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam, mam problem z NFOŚiGW, fotowoltanika założona, dokumenty złożone ale otrzymałem dzisiaj wiadomość mailową: "1. brak potwierdzenia dokonania zapłaty całej kwoty za instalację – należy przedstawić poświadczenia płatności potwierdzające kwotę i datę zapłaty lub przedstawić oświadczenie wnioskodawcy o dokonaniu zapłaty, z podaniem dat i kwot zapłaty - do pisma z Banku Santander powinno być dołączone potwierdzenie przelewu" Prosimy o przekazanie ww. dokumentów w terminie 14 dni. Dokumenty wymagane w oryginale (o ile dotyczy) należy przekazać pocztą na adres biura NFOŚiGW. Pozostałe dokumenty można przekazać mailem, w odpowiedzi na niniejszego maila (adres: [email protected]). Pytanie moje brzmi czy muszę przesłać brakujący dokument pocztą, czy wystarczy skan i mailem wysłać czy da pewności złożyć nowy wniosek??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...