Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Klient2019

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

O Klient2019

  • Urodziny 14.11.1945

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Sosnowiec
  • Kod pocztowy
    41-216
  • Województwo
    śląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Klient2019's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Bramy Wiśniowski złom którą nie umią uruchomić nieprofesjonalny serwis Bramont Czeladź niecałą minutę temu Zakupiona w maju 2019 brama segmentowa UniPro 5000x2200/8014/aut przy temperaturach poniżej +5 stopni przestaje działać trzeba otwierać I zamykać ręczninie. Brama przesuwna 6000x1450/7016/el wydaje co jakiś czas trzaski. Najbardziej dokucza jej mizerna prędkości działania. Sprawdziłem u sąsiadòw I znajomych że różnica jest przynajmniej dwu jak nie trzykrotna w prędkości. Sprzedawca Bramont Czeladź zapewniał że jest to zupełnie wystarczający I szybki napęd I silnikowy najszybszy W ofercie ròwnoceśnie oferujący usługę geolokalizacji dzięki której bramy miały się wcześniej otwierać. Zdecydowaliśmy się ròwnież na furtkę I wideodomofon. Furtka nie spełnia swojej funkcji ponieważ każdy może ją otworzyć o ile nie jest zamknięta na klucz. Wideodomofonu zaś jeszcze niezamontowano. Dostarczone 2 pilot miały początkowo zasięgu 5metrów udało się zwiększyć do 20m szkoda że nie do 30m. Kontakt Z sprzedawcą jak i firmą Wiśniowski nieskuteczny usługa niewykonana reklamacj nieuwzględniają Nie reagują na pisma wymiany na produkt wolny od wad. Odpisują że takiej firmy już nie ma. Co oczywiście jest nieprawdą. W Czeladzi na wiosennej 31 nadal jest Bramont.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...