Mam ten rekuperator od września 2021. W tym czasie miałem pare awarii m.in pianka w środku miejscami się rozkleiła na łączeniach (w ciągu paru dni od zgłoszenia przyjechał serwisant i naprawił) oraz błędy w oprogramowaniu które objawiały sie nieprawidłowymi wskazaniami czujników w rekuperatorze. Pomimo tych niedogodności po zgłoszeniu gwarancyjnym na stronie mogłem liczyć na szybka reakcje ze strony serwisu. Ogólnie z działania rekuperatora jestem zadowolony. Jest to mój pierwszy dom z tym urządzeniem. Do spania zamykam drzwi sypialni i teraz rano nie ma zaduchu, w łazience nie ma problemu z zaparowanym lustrem. Rekuperator działa w trybie automatycznym, sam dostosowuje obroty do warunków. Podczas gotowania, brania prysznicu lub większej liczbie osób w domu wzrastaja co2 oraz wilgotność i rekuperator wchodzi na wyższe obroty. Jako zwykły użytkownik nie mierzący wydatków jestem zadowolony, jedyne do czego mogę się przyczepić to znaczny wzrost zużycia prądu ubiegłej zimy (nie jestem pewien ze przez rekuperator ale to jedyne urządzenie które w tym okresie sie pojawiło). W tym roku zamierzam sprawdzić realne zużycie. Sterowanie z telefonu super wygodne, jednak rzadko się z tego korzysta. Aplikacja na androidzie działa płynnie czego nie mogę powiedzieć o aplikacji na iOS.