Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Cook1e

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Cook1e's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Dla zobrazowania dorzucam zdjęcia, jakby to miało wyglądać.
  2. Hej, Za jakiś czas będę musiał zabudować rurę od okapu. Widziałem na filmikach, że bez problemu można to zrobić na samych UD30, kiedy głębokość jest w granicach 30cm, czy tak samo Udeki wytrzymają kiedy głębokość będzie wynosić 60cm? (tyle potrzebuje żeby się fajnie zlicować z kominem i wrzucić w to oświetlenie strefy stricte kuchennej) Plan jest dać UD30 do ściany na wysokości 30cm od sufitu, dać drugi UD30 na suficie na głębokości 60 cm od ściany (wtedy to zabudowa zlicuje mi się z kominem). Do UD przy suficie przykręcić płytę GK 30cm wysoką, do niej kolejny UD30 i wtedy tą płytę głęboką na 60cm przyłapać do UD będącego na ścianie i do UD będącego przykręconym do wcześniej zamontowanej GK. Tak jak pisałem widziałem, że takie zabudowy 30x30 bez problemu wytrzymują na takich UD, a jak będzie w przypadku 60x30? Co ewentualnie dodać dorobić, żeby było dobrze? Dzięki!
  3. Będą otwierać się na zewnątrz, ten projekt jest poglądowy, nie skupiałem się na znalezieniu konkretnych drzwi (bo takich nawet jeszcze nie wybrałem). Projekt ma zobrazować inny problem, którym jest wstawienie wanny 170tki przy opisanych wyżej warunkach.
  4. Wymyśliłem sobie coś takie: Lustro będzie w płaszczyźnie płytek, na reszcie ściany płytki struktura + białe gładkie. Po długości wanny dam płytki imitujące drewno, a przeciwległa ściana do tej z lustrem będzie malowana na jakiś niebieski kolor, dorzucę tam przy okazji ze 2 półki (blat, blat stelaża i półki, to dąb surowy i na niego lakierobejca). Wanna będzie wtedy dolegać do płytek i ściany, przy ewentualnym braku kilku mm zrobię lekką bruzdę w malowanej ścianie, żeby wsunąć wannę, a potem zarobię. Przy ewentualnej wymianie wanny skucie 20 cm gładzi wapiennej nie będzie stanowiło żadnego problemu. Czy to ma ręce i nogi? Robił/widział ktoś podobny projekt?
  5. @Kaizen - faktycznie, spokojne wysunięcie byłoby możliwe, jakby była zlicowana z wnęka @CityMatic - chyba wybiorę opcje do płytek (czy też na, jak to określiłeś), z półką za (będzie gdzie stawiać kosmetyki), wolnostojąca odpada, bo będzie też parawan nawannowy i deszczownica (w wannie, po prostu czasem po treningu fajnie poleżeć i się odprężyć, no i można dzieciaka wrzucić i ma radochę). @Bertha - tak jak wyżej odpowiedziałem, chodzi o to, żeby poleżeć i się odprężyć plus ogarnąć na spokojnie dzieciaka Teraz tak pomyślałem, że jest jeszcze możliwość, żeby nie kłaść płytek na ścianie od strony z drzwiami, tylko pomalować jakaś ciekawa farba, wtedy powinna wejść bez kombinacji, bo 1,6 cm starczy na płytkę , klejem?
  6. Rozumiem, że wymiana wanny byłaby problematyczna, ze względu, że wanny nie trzymają poziomu? W innym przypadku jeśli mamy +/- 10 cm możliwości regulacji na nóżkach, to można by nową wsunąć i w ten sposób podregulować, żeby była równoległa do płytek z dylatacją, ze 2 mm na jakiś silikon. Chyba, że będzie jak banan i w jednym miejscu 2 mm a w innym 6 mm czy więcej, to wtedy faktycznie mogłoby to wyglądać nieestetycznie. Jako osoba doświadczona, którą opcje byś polecił?
  7. Hej, Ściana w łazience przed otynkowaniem miała 176 cm, byłem przekonany, że bez problemu wstawię wannę 170 cm (mam 190 cm wzrostu), gdy doszedł tynk zostało 171,5 cm, jedyna możliwość, żebym teraz wstawił wannę wyżej wymienionej długości, to wsunięcie jej pod płytki, w przeciwnym razie musiałbym wstawić 160 cm, i mieć 8-9 cm półeczkę (bardzie cenię sobie wygodę od półki). Czy w tym wypadku mogę wsunąć wannę pod płytki i będzie to zgodnie ze sztuką, oraz będzie przyzwoicie wyglądać? Oczywiście cała podłoga + strefy mokre hydroizolacja w płynie + taśmy w narożnikach. Pozdrawiam
  8. Dzień dobry, W niedługim czasie będę odbierać mieszkanie w sanie deweloperskim 1 piętro w 2 piętrowym budynku + hala podziemna, zasilane kotłownią gazową. W salonie zamontowany jest grzejnik Ventil Compact Purmo CV 22/600/1200 z wkładką oventrop nastaw wstępny N=4. Żeby odpowiednio zagospodarować pomieszczenie musiałbym zasłonić cały grzejnik kanapą narożną, która będzie pochłaniać całe ciepło, dodatkowo będzie odstawać od ściany. W związku z powyższym chciałbym wymienić grzejnik, na grzejnik pionowy i przesunąć go na ścianę obok - w granicach 1,5 m dalej. Grzejnik miałby być w rozmiarze 1800/520 moc zostałaby zachowana, przy parametrach sieci C.O. 70/50 potrzebuję 1295W. Ciśnienie hydrostatyczne instalacji to 130 kPa. Nowy grzejnik miałby roboczo max 5 bar. Czy taki grzejnik się nada? Patrząc na parametry, to zarówno wydajności cieplnej, jak i ciśnieniu powinien podołać. Jaki nastaw wstępny ustawić w przypadku nowego grzejnika? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...