Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Rexona-bis

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Rexona-bis's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam, Pragniemy jako firma ustosunkować się do tej opinii. W pierwszej kolejności bardzo żałujemy, że nie był Pan zadowolony ze współpracy z nami, cieszy nas natomiast fakt, że do samej wylewki nie miał Pan zastrzeżeń. Szkoda też, że nie przekazał nam Pan uwag na etapie wykonywania prac, bo czasami okazują się bardzo pomocne. Pracujemy w jednym składzie od kilku lat, dlatego nasza praca przebiega szybko i sprawnie. Nie ma w tym nadmiernego pośpiechu, ani niedokładności. Staramy się utrzymywać cały czas równą, wysoką jakość naszych usług. Zresztą narzucił nam Pan napięty harmonogram prac, a mimo to wywiązaliśmy się z niego. Gdyby Pan zgłosił jakiekolwiek zastrzeżenia na etapie wykonywania izolacji z pewnością zastosowalibyśmy się do nich. Jedyne jakie kojarzę dotyczyły dylatacji- wykonaliśmy ją zgodnie z początkowymi ustaleniami, jednak w związku z tym, że zmienił Pan zdanie wykonaliśmy ją ponownie. Otrzymał Pan wycenę i zaakceptował, a w niej są wyraźnie wyszczególnione etapy płatności. Nie pobieramy zaliczek ale staramy się aby płatność odbywała się systematycznie. Każdy klient otrzymuje od nas paragon i umowę, więc o nieścisłościach nie może być tu mowy. Niczego nie ukrywamy i jeśli klient ma takie życzenie, może nas nadzorować cały czas, tak jak pisałem wcześniej staramy się utrzymywać równą, wysoką jakość naszych usług. Jeśli chciałby Pan dokładniejsze wyjaśnienie to zapraszamy do kontaktu telefonicznego, może uda nam się niektóre kwestie doprecyzować. P.S. faktycznie na Google była pozytywna opinia ode mnie dodana gdy wizytówka była jeszcze”pusta”. Oczywiście już zniknęła Z wyrazami szacunku, Szymon Stawowski
×
×
  • Dodaj nową pozycję...