Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Outsider89

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Outsider89's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Dzień dobry, Od razu zaznaczę, że nie piszę w celu rozstrzygania sporu z firmą. Odbył się montaż drzwi. Pracę odbierała żona, a ja cztery dni później spostrzegłem pęknięcie. Są to drzwi do łazienki na dole, częściej używanej. W promieniu metra od drzwi znajduje się wc, umywalka oraz prysznic. Na prawie rękojmi żądam wymiany ościeżnicy, gdy firma oferuje załatanie dziury "specjalnym woskiem". Moje pytanie brzmi, czy przesadzam z żądaniami? Oczywiście dół ościeżnicy zamierzam zasilikonować (jeszcze nie mieszkamy, może doradzicie czym najlepiej), natomiast martwi mnie, czy takie pęknięcie, nawet zakryte, nie będzie bardziej podatne na wilgoć? Czy przyjąć ofertę firmy, czy iść na noże? Może znawcy wypowiedzą się też na temat cięcia, które również może świadczyć o jakości montażu. Dziękl serdeczne za opinie.
  2. Dzień dobry forumowiczom, Chciałem zapytać o Państwa doświadczenia w zakresie reklamacji sprzętów AGD. Nie będę się rozpisywał, ponieważ całą historię przedstawiam w załącznikach, jeśli ktoś jest zainteresowany. Nawet jeżeli moja argumentacja do serwisu Amica zawierała błędy, to co myślicie o takim podejściu do klienta, opartym na produkcji tandety oraz dwuznacznych, uznaniowych zapisach gwarancyjnych? Dodam, że w międzyczasie kupiłem lepszy odkurzacz, bo jakiś w domu musi być. Jednak chcę powalczyć z bezczelnością producentów, zamiast jak zwykle odpuszczaś bo nie opłaca się walczyć. Z góry dzięki za opinie. Pozdrawiam, Przemek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...