Witam. Będę wymieniał eternit, a także adaptował poddasze użytkowe na mieszkanie. Konstrukcja dachu będzie lekko zmieniana (dodanie małego tarasu, jaskółek i okien dachowych) i nie mam pojęcia jak się za to wziąć. Dofinansowanie jest na zdjęcie i utylizację eternitu. Niestety w gminie nie do końca dowiedziałem się z czym to jeść. Wiem, że potrzebuje projektu, z którym muszę iść do wydziału architektonicznego i pozwolenie na budowę, tak samo o powiadomienie o zdjęciu eternitu. Najbardziej przeraża mnie biurokracja, która dla takiego laika jak ja jest czarną magią w budownictwie 1) Wypełniam papiery i dostaje dofinansowanie na podstawie faktury/rachunku od ekipy, która ten dach zdejmowała/ utylizowała? 2) Czy mogę wziąć jedną ekipę na zdjęcie dachu i zrobienie nowego, czy do zdjęcia i utylizacji są juz wyznaczone firmy i na założenie musi być osobna? 3) W jakiej kolejności się za to wszystko wziąć