Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

PanJanuszek

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

PanJanuszek's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Mam nowy licznymi Norax 3 bodajże, i nie mam zmienionej taryfy, po przeklinaniu licznika wyskakuje stara taryfa
  2. Uff aż poszedłem zobaczyć czy może mi faktycznie zmienili taryfę bez powiadomienia, ale nie ma liczniku jest bez zmian, z tego wiem mają go przeprogramować osobiście
  3. Przy pierwszym zgłoszeniu telefonicznym Pani poinformowała mnie że jak najbardziej mogę taka dyspozycję złożyć telefonicznie i do półtora miesiąca miało przyjść powiadomienie o konkretnym terminie zmiany taryfy, ale pomimo ponownych telefonów i osobistych wizyt w biurze obsługi, nic takiego nie ma miejsca, na ich panelu widziałem wszystkiego swoje zgłoszenie w systemie i wszystkie mają status oczekujące... Ostatnia wizyta była trochę inna ponieważ sama Pani z obsługi próbowała to rozwiązać telefonicznie, gdzieś dzwoniąc, zmieniła mi umowę, ale co z tego, mija kolejny miesiąc i nic
  4. Witam, Piszę już tutaj, ponieważ jestem lekko w desperacji. W lipcu 2021 zgłosiłem telefonicznie (pod ogólnokrajowym nr. 42 222 22 22) prośbę o zmianę taryfy z g11 na g12, od tamtej pory przypominałem się jeszcze klika razy, w tym mailowo na e-Bok... kazali czekać. Gdzieś od października stwierdziłem że może uda mi się załatwić to osobiście, jednak w grudniu 22, jak byłem ostatni raz, tak do tej pory nic... cisza.... Ostatnio faktycznie Pani mi zmieniła umowę, bo wcześniej to miało być jako powiadomienie o zmianie taryfy. Czy ktoś coś może doradzić jak to ugryźć? ponad pół roku i co najmniej szczęść przypomnień? gdzie indziej to zgłosić... cokolwiek? Dodam że jestem prosumentem.
  5. Witam, Od wiosny mam zamontowany klimatyzator marki Rotenso Ukura 3,5KW i jak w lecie pracował nie dużo do schładzania, tak teraz od początku września ogrzewam nim mieszkanie (wygoda nie trzeba palić w kotle). Martwi mnie jednak czy taki klimatyzator jest przystosowany do takiej pracy, ostatnio zrobiło się chłodniej i właściwie sprężarka się nie wyłącza, tylko na defrosty. Co prawda mam na nią 5lat gwarancji, ale nie chciałbym ją w pierwszym roku zajechać. Jak Wy zapatrujecie się na takie używanie? Dodam że klima chodzi ciągle, ale na najmniejszej swojej mocy, później gdy będą ujemne temp, dam jej oczywiście odpocząć. Pozdrawiam
  6. Widzę że nikt za bardzo się nie orientuje w temacie, Może ktoś mi tylko podpowie czy trzeba do wniosku dodać samą kartę katalogową paneli, czy jakiś certyfikat też musi być?
  7. Witam, Mam 8 starych paneli marki hmmm... XINSHUN PV, panele zakupiłem dawno temu z myślą grzania CWU, ale plany się zmieniły i myślę zakupić jakiś mały inwerter i podłączyć je do sieci, ale tu zaczynają się problemy, bo jak wiadomo do zgłoszenia potrzeba karty produktu. Znalazłem co prawda w sieci, ale w języku angielskim i teraz pytanie czy wystarczy przetłumaczyć, czy musi to być tłumacz przysięgły?, może ktoś podpowie jak to można inaczej załatwić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...