Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Klient_Fachowca

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Kraków
  • Województwo
    małopolskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Klient_Fachowca's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Reklamacja zakończona. 1. Po moim pierwszym mailu, ze zdjęciami, SWISS KRONO, a potem Fachowiec, powiedzieli, że nie widzą problemu. 2. Po moim delikatnym zmotywowaniu Fachowca, SWISS KRONO dostało dwa panele i wtedy dostałem info, że zobaczyli problem. 3. SWISS KRONO następnie, od razu oddało całą kasę za panele. 4. FACHOWIEC, jeszcze bardziej zobaczył problem po tym jak SWISS KRONO oddało całą kasę za panele. 5. Nastąpiła bezkosztowa wymiana całej podłogi, przy czym ja osobiście sprawdzałem każdą paczkę w salonie przed załadowaniem na auto. Jakie koszta: 1. kupa nerwów. 2. ogrom czasu, czasu i jeszcze raz czasu. 3. uwaliłem sobie samochód jeżdżąc do salonu i w drugą. 4. koszty paliwa. Dzięki wszystkim za uwagę.
  2. Tak wyglądają one dzisiaj. Moim zdaniem wyglądają one słabo i potwierdzają to też inne osoby, które wchodzą do mojego mieszkania. Zdjęcie 1 Zdjęcie 2 Zdjęcie 3 SWISS KRONO w tych zdjęciach nadal nie widzi wady. Koniecznie muszą dostać dwa panele do reklamacji, mam nadzieje, że wtedy zobaczą wadę.
  3. Radziula dzięki za komentarz. Ani pracownik z Fachowca, ani SWISS KRONO, nie przyjechali zobaczyć jak położyli nową podłogę. Panele były zakupione z montażem, i zostały położone przez ich człowieka około dwa tygodnie temu. Wadę stwierdziłem od razu po położeniu. Upewniłem się kolejnego dnia, jak wstało słońce i zobaczyłem, że jedne panele, pasują do innych jak siodło do świni. Aktualnie zostały dostarczone dwa panele do sprzedawcy w celu reklamacji. Pytanie zadałem w tym dziale, gdyż aktualnie SWISS KRONO i FACHOWIEC powiedzieli, że wady nie widzą i chciałem skonsultować temat z kolejnymi osobami.
  4. Czy waszym zdaniem tak ta podłoga powinna wyglądać, że jedne panele są matowe a drugie błyszczące ?
  5. Producent na swojej stronie nic nie pisał o tym, że będzie malował te panele jak leci, czyli, że jedne tak a drugie śmak. Domniemuje się, że dostanę całe zamówienie tych paneli, takie jakie były na ekspozycji w sklepie. Czyli wszystkie mają być piękne, żywe, błyszczące. https://www.swisskrono.pl/platinium/Kolekcje/Marine/D4563-Dab-Kaspijski
  6. Witam Szanowne Koleżanki i Kolegów. Posiadam panele producenta: SWISS KRONO. Kolekcja: Marine D4563 Dąb Kaspijski Zareklamowałem te panele, gdyż jedne się błyszczą a inne nie. Sklep z Krakowa odpisał, że wady ogólnie rzecz biorąc nie ma. Jego odpowiedź poniżej. (...)Tak jak napisał producent reklamowane panele mogą się różnić wizualnie w zależności od kąta padania światła. Z tego powodu tego rodzaju wada nie jest wystarczającym powodem, do uznania reklamacji za zasadnej(...) -> Czy waszym zdaniem te panele są ok? Chodzi mi o to, czy tak powinno być, że idąc po podłodze, to jedne panele się błyszczą a inne są matowe. Panele według mnie powinny być wszystkie całe w połysku. Tak jak to było w sklepie. Czy macie pomysł jak skutecznie zareklamować te panele ? Drugie moje pytanie to, jeśli zakupiłem panele z montażem, to kto powinien teraz wyciągać te panele ? Zdjęcia ubrałem w ładną prezentację, aby pokazać, że wada tyczy się wszystkich pokoi i według mnie ponad 50% całego towaru. Drugi przykład to taki: -> Pozdrawiam Klient_Fachowca
×
×
  • Dodaj nową pozycję...