Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Wojownik2

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    98
  • Rejestracja

O Wojownik2

  • Urodziny 01.02.2001

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    PUCK
  • Kod pocztowy
    84-100
  • Województwo
    pomorskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Wojownik2's Achievements

FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)

FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) (3/9)

14

Reputacja

  1. Co do anod magnezowych czy tytanowych to odradzam przepłacać Viessmanie przykład 250zł a u producenta anod który ma b.duży wybór z wysyłką 50zł .Proszę jeszcze sprawdzać w w naczyniach przeponowych czy wentylek jest do krecony bo często fabrycznie nie sa do kreczone i po jakims czasie uchodzi powietrze. Polecam stronę Ezal z anodami
  2. 300 pozostały ale 200 już sa innej mocy niż wcześniej
  3. Ok poszperam w katalogu serwisowym co jest innego. Pytanie czemu w Niemczech zostały wycofane modele poniżej 2 kw dokładnie 1.9kw i zastąpione 2.5kw ?
  4. Zapytam ponownie jako do eksperta w budowie i wiedzy o produktach Viessmanna czym sie różnią oba kotły 1.9 na rynek polski i 2.5kw na rynek niemiecki gdzie nie została zastosowana ochrona palnika ( chodzi mi o podzespoły np. palnik , wentylator , oprogramowanie czy inne). Na upartego i tak jest możliwość tego znalezienia ale znów będzie sie poświęcic sprawie i grzebać w katalogach. Dlatego pytam eksperta ,chyba te wiadomości nie są już ścisle tajne jak juz tak daleko dobrnelliśmy.. Pisałem r,óżnica między 1.9 a 2.5 to tak jakby 1.9 chodził na 14% mocy czyli 2.5kw więc mała różnica najwyżej będzie częściej się wyłączał i uruchamiał ale mozna to zniwelować programem czasowym natomiast przy złych warunkach atmosferycznych juz nie będzie wymuszał pracy na 33%,55 % mocy gdzie dopiero ilość cykli się potęguje bo nie ma odbioru ciepła lub co u niektórych dochodzi do wychłodzenia budynku co tez moge potwierdzić ale też można temu zaradzić ale kosztem wiekszego zużycia gazu. Jesteśmy już blisko Konsultancie tylko troche woli i będzie głucho.
  5. Konsultancie a mogłbyś rozszrzyć opis jaka róznica jest między 1.9 np b2xe a kotłem 2.5. Co jest innego zastosowane że tam omawiany problemu nie wystepuję. Palnik , wentylator, oprogramowanie bo róznica w mocy jest znikoma a ochrona palnika nie jest juz potrzebna do tego aby kocioł mógł modulowac w pełnym zakresie mocy gdzie nie wpływaja na niego warunki atmosferyczne . A dla osób chcących zrobić upgrade kotła pozwoliło by zastosowac odpowiednie komponenty.
  6. Różnica między Vitodens 200 a 300 polegała na innych palnikach gdzie nie widać ich między polskimi a niemieckimi obecnie w 200 jest palnik matrix plus. To niemieckiego do jakiego można porównać chyba nie do starszego, wczesniej tez był 1.9kw a teraz ten nowszy zaczyna się od 2.5kw więc z czegoś róznica wynika i czyms była podyktowana. Wróce do tematu na który nie ma odpowiedzi ''To jak mam to rozumieć ''zamiast hejtować wystarczyło sobie zadać odrobinę trudu i zobaczyć , że ten temat nie dotyczył pierwotnie najnowszego modelu kotła.'' Ochrona palnika dotyczy tylko modeli poniżej 2kw tak? Czyli w modelach mocy 2.5 ,3.2, 3,5 nie występuje wymuszenie zwiekszenia mocy aby płomień na palniku nie zgasł podczas niekorzystnych warunkach atmosferycznych ? ''
  7. To jak mam to rozumieć ''zamiast hejtować wystarczyło sobie zadać odrobinę trudu i zobaczyć , że ten temat nie dotyczył pierwotnie najnowszego modelu kotła.'' Ochrona palnika dotyczy tylko modeli poniżej 2kw tak? Czyli w modelach mocy 2.5 ,3.2, 3,5 nie występuje wymuszenie zwiekszenia mocy aby płomień na palniku nie zgasł podczas niekorzystnych warunkach atmosferycznych ? Proszę jeszcze opisać dlaczego różnia się mocą minimalna kotły polskie,francuskie(1.9kw) od niemieckich (2.5kw) i dlaczego tak jest https://www.viessmann.pl/content/dam/vi-brands/PL/PDF/KP/Kotly-gazowe-olejowe/Viessmann-KP-Vitodens_200-W_B2HF_2022_03.pdf/_jcr_content/renditions/original./Viessmann-KP-Vitodens_200-W_B2HF_2022_03.pdf file:///C:/Users/User/Downloads/kpr-Vitodens_200-W_Typ-B2HF_B2KF%20(1).pdf
  8. Konsultancie czytaj ze zrozumieniem pisałem wyłącznie o starszych modelach. O nowym wspominałem że nastąpiły zmiany natomiast Sam w ostatnim poście oświadczyłeś że poprawiliście bolączki starszych modeli i w nowych ten problem nie wystepuje. Więc rozumiem że uzytkownicy starszych modeli byli króliczkami doświadczalnymi których zostawiliście na lodzie i nie chcecie im pomóc bo wiąze sie to z wysokimi kosztami jakie byście musieli pokryć przyznając sie do błedu.. W USA ten numer by nie przeszedł więc musieliście poinformować o tym konsumentów natomiast w Europie głucho i cicho i jakoś to będzie i tak do momentu w którym sam konsultant napisał że w nowych modelach juz ten problem nie występuję. I ciekawe dlaczego ten problem juz w nowych nie występuje przeciez Konsultant pisze ze tak musi być(dotyczy starych) a tu nagle zmiana że już nie musi tak być. Proszę Drogi Konsultancie oświeć nas w jaki sposób wyeliminowaliście problem kotłów podczas wiatru co wymuszało prace bez modulacji ze stało mocą bo do tej pory z Twojej strony cicho sza az do ostaniego postu zę problem wyelimniwali w nowych kotłach gdzie min.moc kotła z 1.9 zwiekszyli do 2.5kw tco daje 14% mocy w starych modelach.Jak pisałem ''czym dalej w las tym więcej drzew'' Prosze teraz wytłumaczyć co zrobił Viessmann takiego w nowych kotłach chyba to nie jest tajemnicą bo wiedzieliście że jest to problem kotłow poprzedniego modelu zatajać tą informację.
  9. Hejterów czy osoby oszukane i uświadomione w sposobie działania kotła które to są zatajone przez producenta bo nigdzie nie ma wzmianki o takim działaniu który przez 99 % osób wzbudził by obawy że cos jest nie tak a problem wskazywany przez konsultantów technicznych oraz instalatorów i serwisantów pada na złą instalację ,zład wody, brak projektu. Może tak może czas na wypowiedzenie sie biegłego śądowego np tu. https://bialystok.so.gov.pl/component/attachments/download/75.html I proszę policzyć ile już było osób od początku wątku a nie byo to 3 ,a ciekawe gdybysmy to tak rozgłośnili to ile by było nie 3 a 300tyś. : ) a mało jest osób świadomych ponieważ jeśli któś zauważa problem szuka u żródła bo mysli że fachowcy mu pomogą , natomiast jęsli szuka w necie musi odpowiednio napisać aby algorytmy google wyszukały odpowiednie hasło którego szukają. I zapewne nie tylko 2?? maja ten problem.
  10. Drogi Konsultancie proszę wystartować wyborach wygrana gwarantowana ,umiejętność ominięcia odpowiedzi doskonala. Czyli dla Guru Viesmanna nie ma z nimi problemu a natomiast użytkownicy widzą że nie pracują jak należy bo moze wady konstukcyjnej nie maja tylko żle zostały zaprojektowane co miało miejsce że miały mały upgrade w nowych modelach by z minimalizować ten problem. Brawo Brawo Brawo. Ciekawe co na to biegli sądowi ? Prosze jeszcze przeszkolić tych konsultantów technicznych z infolinii bo poziom wiedzy jest tylko teoretyczny i wiedzę pobieraja z instukcji : ) .Jak ktoś napisał gdyby nie było problemów z produktami Viessmanna to by tutaj nikt nie pisał. Coraz bardziej mnie to bawi. Dalej tak trzymajcie. Nowych czytelników zapraszam do wcześniejszych stron tego wątku.
  11. Drogi Konsultancie jeśli uważasz że odpowiadasz rzeczowo to najpierw napisz jakie są pobierane opłaty na za infolinię , pózniej ile trwa przeciętnie od nawiązania połączenia do kontaktu z konsultantem technicznym i ile taka rozmowa trwać przeciętnie. Do tego w jaki sposób można ominąć płatną infolinię proszę podać numery stacjonarane(bezpłatne) a takie są ponieważ konsultanci techniczny są w odziałach o odpowiednich godz. by udzielać pomocy. Oraz najważniejsze dlaczego jak to nie jedna osoba pisze zę jest to owiane ''wielką tajemnicą '' ciąglę w mawiając winą instalacji oraz brakiem projektu (jakie to ma zamierzenie). Po czym nagle okazuje sie jak inwestor trafia z diagnozą takiego działania to juz jest ''głucho'' a nawet że tak ma być nie lepiej byłoby odrazu poinformować o takim działaniu.Powtrzam kolejny raz PROSZĘ WSKAZAĆ INFORMACJĘ I WZMIANKĘ FOLDERACH ,INSTRUKCJI VITODENSACH 2?? o takiej możliwości zabezpieczenia kotła wynikającym z warunków atmosferycznych. Dla mnie jest jak widzę te odpowiedzi coraz bardziej utwierdzają mnie w przekonaiu że ta firma ma w poważaniu osoby która kupiła te ''mercedesy'' i nie warto inwestować w markę która jest tylko przereklamowana w wadami które zostały zatajone.przed użytkowniakami. Lubie słowo zład wodny gdzie też można wskazać bład konstukcyjny w tych kotłach który też moze przyczyniać się do tego. ''Im dalej w las tym więcej drzew''
  12. Wiecej informacji dotyczące wadliwej izolacji która ulega szybkiej korozji poniżej oraz jakich modeli dotyczyło. A wydane zostało nie byle przez kogo jak komisje do spraw bezpieczeństwa produktów konsumenckich. https://www.cpsc.gov/Recalls/2019/Viessmann-Recalls-Boilers-Due-to-Carbon-Monoxide-Hazard a poniżej sa piękne słówka Viessmanna że dba o dobro konsumentów a niegdzie nie ma wzmianki że został zmuszony bo były wadliwe wręcz uważam że na rynku europejskim dalej są wadliwe bo po dwóch latach potrafia być do wymiany z tak słabej jakości materiału są zrobione. Można na stronie wpisać swój model. https://www.viessmann-us.com/en/services/vitodens-2xx-recall.html https://www.google.com/search?q=blok+izolacji+tylny+viessmann&rlz=1C1GCEB_enPL1018PL1018&ei=aqMUZJzZD6P6qwHk74fgAQ&ved=0ahUKEwictpDUvuP9AhUj_SoKHeT3ARwQ4dUDCA8&uact=5&oq=blok+izolacji+tylny+viessmann&gs_lcp=Cgxnd3Mtd2l6LXNlcnAQAzIFCCEQoAEyBQghEKABMgUIIRCgAToKCAAQRxDWBBCwAzoFCAAQogQ6CAghEBYQHhAdOgcIIRCgARAKSgQIQRgAUOEBWKsYYM0eaAFwAXgAgAGbAYgB1AmSAQQwLjEwmAEAoAEByAECwAEB&sclient=gws-wiz-serp mniej to dotyczy przednich gdzie jest palnik ale też korodują a taka korozja tez ma wpływ na sprawność kotła bo zatyka wymiennik wraz z kondensatem do tego w zły sposób czyśzczony i wyczyszczony przez serwisantów powoduje korozję wymiennika ze stali szlachetnej Na rynku pojawiły sie też zamienniki o połowę tańsze i jestem ciekawy jak one sie sprawują i jak sprawa wygląda w kotłach Vaillant korozja tej izolacji termicznej . Info o czyszczeniu wymennika https://instalreporter.pl/ogolna/przeglad-kotla-gazowego-jeszcze-przed-sezonem-grzewczym/
  13. I nowa ciekawostka ciekawe jak sie ma to do polskiego prawa dotyczące kotłów Viotdens : ) teraz prosze o komentarz Konsultanta https://www.achrnews.com/articles/151854-viessmann-recalls-vitodens-200-w-and-vitodens-222-f-series-boilers-due-to-carbon-monoxide-hazard
  14. Taka informacja jest w tym folderze przy czym to są jeszcze starsze modele vitodensa 200 https://www.viessmann-us.com/content/dam/vi-brands/CA/pdfs/doc/vent/vitodens_venting_ii.pdf/_jcr_content/renditions/original.media_file.inline.file/file.pdf W nowych Vitodensach na rynek Ameryki jest inna budowa doprowadzenia powietrza wystarczy popatrzeć na przekroje czego nie ma na rynku europejskim https://www.viessmann-us.com/en/products/vitodens/vitodens-200-b2he.html https://www.viessmann.pl/pl/budynki-mieszkalne/kotly-gazowe/gazowe-kotly-kondensacyjne/vitodens-200-w-typ-b2he-b2ke.htm
  15. Viessmann działa na ile im prawo w Europie nie do pomyślenia w USA dlatego tam mają informacje o działaniu kotła podczas wiatru. Wystarczy popatrzec na dieselgate w Stanach. U nas też koncerny nie chcą przyznawać się do wielu rzeczy które mogłyby zaważyć o sprzedaży. Poptrzcie na rynek nowych aut gdzie to konsument podosi koszty związane że produkt nie został dopracowany i można rzecz że go testuje co ma wyeliminowąć wady których nie udało się wykryć podczas prac związanych nad nim. Po to jest gwarancja a co do kosztów to miałem na myśli czas , paliwo, czasami wynajęcie drugiego auta a uważam że nie powinno to mieć miejsce. Wiele usterek pojawią się często po gwarancji np z powodu bo ktoś mało użytkował urządzenie i wady wychodzą póżniej albo zostało opracowane na odpowiednią ilość godz. pracy.Wystarczy popatrzeć na grupę Vw ile jest tam wad , Bmw wada turbin przez które auta sie zapalały ale niestety nie uszło im to płażem. Ale to tylko przykład bo mowa tu o kotłach Viessmann i problemie który zaobserwowali użytkownicy podczas ich działania a o czym nie zostali poinformowani i nawet sami konsultanci techniczni na infolini nie maja pojęcia o takiej pracy jak i serwisanci i instalatorzy przy czym GURU Viessmanna wie o tym. Oczywiście mamy gwarancję ale co z osobami które są poszkodowane bo żyja warunkach gdzie takie urządzenia nie zostały do ich warunków przystosowane a nie zostali o tym poinformowani o takim działaniu co przyczyniło się do ich uświadomienia przez co mogli by mieć wpływ na wybór innego urzadzenia lub marki. A na co są narażeni na szybsze zużycie podzespołów kotła , większą emisje spalin, wyższe koszty za gaz bo pewna jego częśc idzie w komin przy starcie. Kto za to powinnien być winnien firma (guru) która o tym wie czy inwestor który jest tego nieświadomy takiego działania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...