Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

MOTO to tu

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

O MOTO to tu

  • Urodziny 12.07.1970

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Tomice
  • Kod pocztowy
    34-100
  • Województwo
    małopolskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

MOTO to tu's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. Witam serwisant ogarnął temat nie elektronika tylko jak sugerowałeś brak gazu widocznie mój serwisant ma popsutą wagę bo brakowało 600 gram. Wszystko działa i jest ciepełko pozdrawiam i dzięki .
  2. Dzięki za podpowiedź właśnie dzisiaj odezwał się serwis i ma przyjechać serwisant od nich myślę że poradzi sobie z tym problemem. Dam znać co w temacie.
  3. Może nie z miejsca produkcji ale może mają na południu serwis mobilny na takie awarie skoro jeden nie wie to powinni dać telefon do drugiego i zaradzić problemowi . Skoro mój serwisant dzwoni do Atlantica i mówi że nie wie co z tym robić bo on jest od hydrauliki a nie elektronik to serwis powinien mieć telefon serwisanta od elektroniki i powiadomić mnie .
  4. Witam zgłoszenie było poprzez formularz ze strony Atlantic serwis. Zostało przyjęte i po tym zgłoszeniu dostałem telefon od serwisu powiedziałem co i jak wyczytałem im wszystko co chcieli z ekraniku kazali zadzwonić do mojego serwisanta .Dałem im nr. mojego serwisanta oni się zdzwonili przyjechał zrobił co mu powiedziano ale to nie dało efektu . Potem Święta, Nowy Rok dodzwonić się nie bardzo da strona serwisowa do 12 stycznia nieczynna a ja tak sobie siedzę i marznę .Do 1 grudnia jeszcze jakoś grzała bo nie było dużych mrozów jak przyszły mrozy to pompa słabła z każdym dniem .
  5. Do atlantica pierwsze zgłoszenie emailem 1 grudnia i tylko telefony od nich a nie serwis były telefony do mojego instalatora był poprawiał ale więcej nie da rady i tyle .Miało być pięknie a jest jak zawsze .
  6. Przy podpisywaniu umowy miało być wszystko pięknie niby pełny serwis ale chyba na sprawne urządzenie a jak nawaliło to kłopot .
  7. Instalator przychodzi na wezwanie ale on nie umie tego naprawić więc odesłał mnie do głównej siedziby ATLANTIC a oni tam w biurach po prostu spychologia .Niby wielka firma na folderach serwis w 48 godzin a jak potrzeba to nie mają serwisanta na południu polski .Pewnie jakbym mieszkał koło Warszawy to bym miał to naprawione w 48 godzin. Rozmawiam z nimi żeby przysłali tu fachowca i cisza . Wcześniej czyli do listopada grzała tylko wodę jak przyszło ogrzać dom to zaczęły się problemy .
  8. Instalator przychodzi na wezwanie ale on nie umie tego naprawić więc odesłał mnie do głównej siedziby ATLANTIC a oni tam w biurach po prostu spychologia .Niby wielka firma na folderach serwis w 48 godzin a jak potrzeba to nie mają serwisanta na południu polski .Pewnie jakbym mieszkał koło Warszawy to bym miał to naprawione w 48 godzin. Rozmawiam z nimi żeby przysłali tu fachowca i cisza.
  9. Witam moja pompa NIE GRZEJE !!! problem od samego początku pompa jest z 2020,09,01 u mnie zamontowana w czerwcu 2021 i nic nie mogę zrobić z ekraniku obojętnie co zadam czy podniosę czy obniżę krzywą pompa idzie sobie swoim trybem do serwisu zgłoszone od grudnia i nie mogę się dogadać aby kogoś przysłali czeszcie się że wam pracuje bo ja marznę i nie wiem co robić .Serwis tylko weryfikuje i na tym się kończy u mnie był tylko monter instalacji i on nie wie czemu pompa nie grzeje. Czy ktoś miał podobny problem z serwisem .Chodzi mi o infolinie ATLANTIC SERWIS tam nic nie robią dzwoni się i tylko weryfikacja i przekładanie telefonu do innego gościa i tak w kółko .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...